Olen nyt neljä kertaa käynyt Jenni Vartiaisen keikalla ja pakko todeta, että neljäs kerta sanoi toden. Siis sen suhteen, että lopultakin suostuin uskomaan, ettei hän laula livenä kovinkaan kaksisesti. Ala- ja keskirekisteri on ylävireistä ja korkeat ujellukset (joita hän ylipäätään työntää liikaa välisoittojen ym. päälle) jäävät hirveän alavireisiksi.
Ajattelin aikoinaan usein, että "ehkä just tällä keikalla hän ei kuule itseään kunnolla tms.", mutta ei se siitä voi toistuvasti olla kiinni. Sama kun toistuu usein myös tv:n live-lähetyksissä. Niissäkin ensin syytiin mielessäni monitorointia ja lavamiksausta.
Mutta niistä ei voi olla kyse, vika on laulajan taidoissa.
Levyllä kyllä on sävelpuhdasta, totta kai, mutta live ei sen osalta toimi.
Epävireinen Vartiainen
Hämmästyttää
2
258
Vastaukset
- vaimeahöööööööö
Joku sanonut että Vartianen hönkäilee ja saman huomion olen tehnyt Ja Cheeekin keinu piisissä puhekohta menee täysin metsään ei kuulosta uskottavalta
- öhöhöhöhöhöhöhöh
Menisin mielelläni Jenni Vartiaisen kanssa metsään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384