Heippa, kaipailisin kotoa käsin tehtävää työtä, esim. hyvä Chat työ olisi mieluinen.
Kerrothan alla siis tarjonnasta sekä paljonko palkkaus siinä työssä olisi, kiitos!
Kokemusta on kertynyt.
Jätä yht.tiedot myös.
CHAT ETÄTYÖ - etsitään
3
448
Vastaukset
- hunnyyummy
Heippa! Mulla on yks paikka, missä oon ite duunissa. Mielelläni en tähän mainostaisi, kun näitä räkyttäjiä löytyy aina palstoilta. Nakkaa sähköpostia mulle: [email protected] ni voin kertoa lisää ja pääset hakemuksen tekemään. Taustatietona, itse tehnyt tätä viime vuoden joulukuusta lähtien, sähköpostilla voin laittaa todisteita palkan maksusta (jos epäilyttää) , eli ei mikään huijaus :) Ja tohon palkan määrään liittyen, itelläni semmone 100€ on perus viikossa, jos ei jaksa paljoa tehdä. Hyvin elää silläkin. Hyviä bonuksia sun muita saatavilla päivittäin.
- Huijausfirmoieikannata
Hahahaaa noita löytyy ihan mm. torista noita hakemuksia töihin...
On kyllä aivan täyttä kusetusta. Eikä niitä palkkoi voi ikinä tietää tarkkaan mikä päivä tulee vaikka pe pitäisi tulla....
Siin on firmasta riippuen palkka n 10cnt joissain jopa hurja 12centtii. / per viesti..
Eli aika saatanasti saat niit kirjoittaa jos haluut enemmän tuloja... 😆
- Vipuli100
http://www.asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=FI0058 tässä ainakin luotettava
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092698
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1041918Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171651Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141535Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2781388Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471217- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885