Oletko sinä mies

Jotain.Tapahtunut

yksinäinen Susi ? Jos niin miksi?

25

952

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisenkipee

Olen. Sen kun tietäisi niin en olisi yksin!

• Siispä_olen_raatelija

No riippuen tietysti määrittelytavasta, mutta kyllä minä itseeni parhaiten luotan enkä varsinainen laumasielu ole...omat opitut tavat toimivat. Siltikin naisten kanssa tulen paremmin juttuun paitsi eräs nainen saa minut hämilleni ja jäätymään...jotain maagisen mysteeristä hänessä...

• Sama_raatelija

Mutta kaksinaisena sutena olisi mukavampi olla yksinäinen Susipari...

• TheyTakeRightITakeLeft

Jep.. Syyksi sanon, että parempi yksin, kuin huonossa suhteessa. Yksin eläminen vaatii luonnetta ja myös kasvattaa sitä. En ole koskaan halunnut olla, kuin muut.

• omituinen

Mulla on sama. En ole löytänyt ihmistä jonka kanssa voi olla rennosti oma itsensä. Tosin kaipaisin silti läheisyyttä

• Vihannes.nimeltä.mies
    • Valuvika

Susi jo syntyessään.

• Maanm.koo

Olen joskus kauan ennen internettiä käyttänyt sitä nimimerkkiä kirjeenvaihtoilmoituksessa. Yhden tytön kanssa tavattiinkin pari kertaa, jopa ajeltiinkin muutama sata km kotimaan turistikohteissa, mutta se jäi siihen.
      Ja miksi olen yksinäinen susi, se kai johtuu siitä että olen LiikaViisas. Sama nimimerkki suomi24 treffipalstalla.

• TosiLunkki

Kai se on luottamuksen puute, pettymyksien jälkeen? Kärsin samalla asiasta, kun pelkoa on lähestyä toisia. Erakkomainen luonne monella tapaa, tottumus kysymys ilmeisesti? Kyl mul on muutama ns. luottofrendikin, mut suurimman osan ajasta olen itsekseni. En valita, mut toisinkin voisi olla? Pärjään omillani, enkä kiirehdi asioideni kanssa.

• Sehän se minä olen aina ollut...

• IsotJaTerävätHampaat

Ota Punahilkka selvää, miksi olen yksinäinen susi.
      En täällä kaikkien kuullen rupea ulvomaan.
      Vain lämpimään syliisi painautuneena kuulet totuuden suustani.

• frtghyuj

Parempi yksin kuin pilkattuna.

• AnteeksiEtukäteen

En haluaisi arvostella, mutta jäikö kyselyikä päälle? Ärsyttävää. Osaatko antaa vai otatko vain?

• EnOikeestaan

Viihdyn hyvässä seurassa, mutta olen huomannut myös sen, että minä olen aika hemmetin hyvä tyyppi, joten myös oma seura kelpaa hyvin. :)

• hauwa

Kysyppä sitä kanssasisariltasi (oletan että olet nainen).

• Onki.maa

Ölen mies.. pelkään läheisyyttä ja haluan kostaa kostaa kostaa.....! En muista edes mitä mutta exäni syytä on KAIKKI!

• eijuoruu

Olen mieluusti omissa oloissani. Miksi? No siksi että luetettaviksi luulemani tuttavat, ns ystävät, naapurit, kylän ämmät ja juoru-ukot ovat lässyttäneet asioistani ympäri kylää. Lopulta kun jutut ovat tulleet takaisin korviini, ei alkuperäisestä asiasta ole juuri mitään jäljellä. Jokainen kertoja on lisännyt soppaan omia sattumiaan ja alkuperäinen stoori on tuskin tunnistettavissa. En kysele toisten asioista ja tasapuolisuuden nimissä haluaisin ettei minunkaan asioita pengottaisi.

• riekaleitajavaleita

Suden hampaat raatelevat.

• aitoriitta

Olen vähän yksinäinen susi. Tykkään kyllä ihmisistä mutta olen epäluuloinen, herkkä, ujo. On helpompi olla yksinään.

• olenjaenole

En vain ole löytänyt sellaista seuraa missä voisin olla. Siksi olen yksin.

• siltäköSeNäyttää

Sopivasti osittain luuonteenpiirrekkin. Missä tälläisen perkille pannut, josttain kirjoituksesta vai jostain muusta.

• aakamoonepaska

Oon vaan niin paska.

• kaksinkaunihimmin

Kaksinainensusi miltäs se kuulostaisi?

• Kuinniin

Susiruma mies olen niin. .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      104
      7517
    2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      237
      7404
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      144
      5125
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      140
      4819
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      42
      4570
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      87
      4269
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      115
      4082
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      164
      1792
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1589
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      255
      1442
    Aihe