Oletko sinä mies

Jotain.Tapahtunut

yksinäinen Susi ? Jos niin miksi?

25

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisenkipee

      Olen. Sen kun tietäisi niin en olisi yksin!

    • Siispä_olen_raatelija

      No riippuen tietysti määrittelytavasta, mutta kyllä minä itseeni parhaiten luotan enkä varsinainen laumasielu ole...omat opitut tavat toimivat. Siltikin naisten kanssa tulen paremmin juttuun paitsi eräs nainen saa minut hämilleni ja jäätymään...jotain maagisen mysteeristä hänessä...

      • Sama_raatelija

        Mutta kaksinaisena sutena olisi mukavampi olla yksinäinen Susipari...


    • TheyTakeRightITakeLeft

      Jep.. Syyksi sanon, että parempi yksin, kuin huonossa suhteessa. Yksin eläminen vaatii luonnetta ja myös kasvattaa sitä. En ole koskaan halunnut olla, kuin muut.

      • omituinen

        Mulla on sama. En ole löytänyt ihmistä jonka kanssa voi olla rennosti oma itsensä. Tosin kaipaisin silti läheisyyttä


    • Vihannes.nimeltä.mies
    • Valuvika

      Susi jo syntyessään.

    • Maanm.koo

      Olen joskus kauan ennen internettiä käyttänyt sitä nimimerkkiä kirjeenvaihtoilmoituksessa. Yhden tytön kanssa tavattiinkin pari kertaa, jopa ajeltiinkin muutama sata km kotimaan turistikohteissa, mutta se jäi siihen.
      Ja miksi olen yksinäinen susi, se kai johtuu siitä että olen LiikaViisas. Sama nimimerkki suomi24 treffipalstalla.

    • TosiLunkki

      Kai se on luottamuksen puute, pettymyksien jälkeen? Kärsin samalla asiasta, kun pelkoa on lähestyä toisia. Erakkomainen luonne monella tapaa, tottumus kysymys ilmeisesti? Kyl mul on muutama ns. luottofrendikin, mut suurimman osan ajasta olen itsekseni. En valita, mut toisinkin voisi olla? Pärjään omillani, enkä kiirehdi asioideni kanssa.

    • Sehän se minä olen aina ollut...

    • IsotJaTerävätHampaat

      Ota Punahilkka selvää, miksi olen yksinäinen susi.
      En täällä kaikkien kuullen rupea ulvomaan.
      Vain lämpimään syliisi painautuneena kuulet totuuden suustani.

    • frtghyuj

      Parempi yksin kuin pilkattuna.

    • AnteeksiEtukäteen

      En haluaisi arvostella, mutta jäikö kyselyikä päälle? Ärsyttävää. Osaatko antaa vai otatko vain?

    • EnOikeestaan

      Viihdyn hyvässä seurassa, mutta olen huomannut myös sen, että minä olen aika hemmetin hyvä tyyppi, joten myös oma seura kelpaa hyvin. :)

    • hauwa

      Kysyppä sitä kanssasisariltasi (oletan että olet nainen).

    • Onki.maa

      Ölen mies.. pelkään läheisyyttä ja haluan kostaa kostaa kostaa.....! En muista edes mitä mutta exäni syytä on KAIKKI!

    • eijuoruu

      Olen mieluusti omissa oloissani. Miksi? No siksi että luetettaviksi luulemani tuttavat, ns ystävät, naapurit, kylän ämmät ja juoru-ukot ovat lässyttäneet asioistani ympäri kylää. Lopulta kun jutut ovat tulleet takaisin korviini, ei alkuperäisestä asiasta ole juuri mitään jäljellä. Jokainen kertoja on lisännyt soppaan omia sattumiaan ja alkuperäinen stoori on tuskin tunnistettavissa. En kysele toisten asioista ja tasapuolisuuden nimissä haluaisin ettei minunkaan asioita pengottaisi.

    • riekaleitajavaleita

      Suden hampaat raatelevat.

    • aitoriitta

      Olen vähän yksinäinen susi. Tykkään kyllä ihmisistä mutta olen epäluuloinen, herkkä, ujo. On helpompi olla yksinään.

    • olenjaenole

      En vain ole löytänyt sellaista seuraa missä voisin olla. Siksi olen yksin.

    • siltäköSeNäyttää

      Sopivasti osittain luuonteenpiirrekkin. Missä tälläisen perkille pannut, josttain kirjoituksesta vai jostain muusta.

    • aakamoonepaska

      Oon vaan niin paska.

    • kaksinkaunihimmin

      Kaksinainensusi miltäs se kuulostaisi?

    • Kuinniin

      Susiruma mies olen niin. .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe