auttakaa mitä teen?

kertokaamullenyt

yks poika alkaa ahdistamaan. joo onhan se mukavaa että on poikakavereita, mutta itte olen 14 ja hän on jo melkein 18. hän kehuu kauheesti vähän liikaakin ja ehdottelee tapaamista. myös kun oon kertonut kuinka muuta haluaa näitä "nudeja" multa niin sitten se sanoo että "joo voit mullekkin laittaa" ja näin alkaa ahdistamaan. aluks hän oli tosi kiva mutta nyt on alkanut ärsyttään ja ahdistaan se. ( sekava puhe mutta ) hän lähettelee myös jaloistaan kuvia toivossa että lähettäisin kanssa. ja jos laitan tän snäpin puolessa vaikka seinästä kuvan niin kommentti on että "haluisin nähä sun naaman tai vähän muutakin.." mitä mä voisin tehdä??

6

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urtjre

      Muistakaa että 18 vuotta täyttäessään voi rikoksen tunnusmerkistö täyttyä. Ei väliä vaikka itse haluaisit.

    • 456456

      Jos haluat asian loppuvan niin kyllä sinun on uskallettava sanoa hänelle että hänen tulisi lopettaa. Ellei se auta, sano hänelle että seuraavaksi joudut oleman poliisiin yhteydessä.

      Turhan moni nainen kärsii vastaavasta ihan vain koska eivät uskalla sanoa etteivät ole kiinnostuneita. Jos sinua ei oikeasti kiinnosta tämä mies kuin korkeintaa kaverina, sinun pitää sanoa se hänelle. Muuten se on tavallaan omaa syytäsi jos et käske lopettamaan nudejen pyytelyä ja vastaavaa. Meidän kulttuuri kun on sellainen että se on miehen tehtävä tehdä aloitteet, ja jos ei nainen selkeästi sano ettei ole kiinnostunut, moni mies tietenkin jatkaa yrittämistä.

      Ehkä kuitenkin olet kiinnostunut tästä miehestä jos et käske lopettamaan noita ahdistavia asioita?

    • selvääahdistelua

      Ei vaikuta yhtään terveeltä, eikä ole kunnolliset aikomukset tuolla pojalla!

      Puhu vanhempiesi kanssa.

      Ei tuo ole mitään "romantiikkaa", vaan pelkkää sitä että haluaa tehdä "sitä yhtä" sinulle.
      Olet liian nuori kaikkeen tommoseen.
      Elä nuoruutesi niinkuin 14 vuotiaan on hyvä elää, siihen ikään ei kuulu vielä mitkään tuollaiset!
      Nykyajan kaikenmaailman hössötykset ovat täysin turhia, jotenkin yritetään pakottaa nuoret tytöt johonkin muottiin ja että pitäisi ruveta "miellyttämään" poikia sillä tavalla.

      Tuo mitä se poika yrittää on ihan selvää seksuaalista ahdistelua, voisit tehdä rikosilmoituksen!
      Sillä tavalla saisit aikaan, että ei rupeisi seksuaalisesti ahdistelemaan muitakaan sinun ikäisiä!

    • juuh

      Pedofiilin alkua

      • Ui75

        Niin kumpiko?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe