Nettomaksaja pitää suomea pystyssä. Nettomaksaja on hyvä ihminen.
Nettomaksaja voi ylpeillä sillä, että hän maksaa veroja - nettona!
Hän siis kartuttaa suomen valtion kassaa ja maksaa siten myös laiskojen työttömien elämisen.
Se onkin nettomaksajalle suuri ylpeyden aihe. Nettomaksaja on tarpeellinen ihminen.
Nettomaksajan suusta voidaan usein kuulla lause: "minä en halua kustantaa laiskojen työttömien elämää ja kaljanjuontia."
Kaikki työttömät ovat kaljaa kiskovia laiskureita, sehän tiedetään. Oikeasti suomessa on 350 000 avointa työpaikkaa mutta kun ne perkeleen laiskurit vieroksuvat työtä!
Tätä ei nettomaksaja voi sietää. Työtön on kivulias piikki nettomaksajan lihassa. Piikki jota ei voi vetää pois. Nettomaksaja haaveilee toisinaan työttömien tappamisesta, systemaattisesta hävittämisestä. Silloin nettomaksajan kasvoille kohoaa leveä hymy.
Nettomaksajan mielestä kaikki työttömät pitäisi pakottaa työleirille. Vaikka risusavottaan tai teiden varsia siivoamaan. Mielellään ilman palkkaa.
Nettomaksaja kantaa suurta huolta suomen tulevaisuudesta ja työtön on sen suurin uhka. Työtön romahduttaa suomen valtiontalouden laiskottelullaan.
Nettomaksajaa vituttaa se, että työtön saa jäädä vuoteeseen kun nettomaksaja itse suunnistaa työhön (jota hän usein inhoaa). Se riepoo nettomaksajan sielua saatanasti ja nettomaksaja kiroaa mielessään työttömän mukavan elämän.
Mutta työtönpä ei siitä haittaa vaan nauraa nettomaksajalle päin naamaa. Saattaapa jopa heilutella iloisesti penistään ja kusta nettomaksajan kintuille.
Se vituttaa nettomaksajaa vielä lisää mutta onneksi nettomaksajalla on lohdutus: hän on parempi ihminen kuin työtön. Sen avulla nettomaksaja saa öisin unen.
Työtön kiittää nettomaksajaa ja hakee kaupasta kopan kaljaa.
Nettomaksaja
Ukkoshuuli
2
165
Vastaukset
- pummeille.kovuutta
Puhut asiaa, siinäkin, että loiset ovat kiittämättömiä.
- Ukkoshuuli
Palvokaa nettomaksajaa, tuota urheaa työssään jaksajaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232548- 1351954
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151281Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771131HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271123Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841038- 961013