Olen myymässä moottoripyörää, joka on ilman vakuutusta. Ostaja haluaa ajaa testiajon. Saako jostain yhtiöstä yhden päivän vakuutusta , yhden päivän hinnalla?
Yhden päivän vakuutus moottoripyörään?
8
2702
Vastaukset
- Jutustelija1
Ostajalla on vermeen ostettuaan automaattisesti vakuutus päällä viikon kun kaupat on tehty, eli vakuuta ostaja siitä että homma toimii ja lyö kaupat lukkoon. Sitten hän pääsee ajolle ja sinä uuden humman ostoon, vai onko sinulla jo uusi tai ajot loppu?
- oumaikaad
Kummallinen ostaja.
- kysymällä
Onko oman vakuutusyhtiösi yhteystiedot kateissa? Kysy hyvä myyjä sieltä...minä olen selittänyt myyntitilanteen ja saanut joskus vastaavassa tilanteessa määräajaksi pyörän vakuutukseen. Taisi olla viikoksi. Muistaakseni silloin oli Turvassa vakuutukset.
- eiainakaanifissä
Ifissä on pirullinen vakuutus.
Ostin pyörän ja laitoin liikennevakuutuksen Ifiin, että sain ajaa pyörän kotiin.
Seuraavana päivänä vaihdoin vakuutuksen POP:iin, koska se oli huomattavasti halvempi.
IF lähetti päivän liikennevakuutuksesta 50 euron laskun.
Se kun on kuulemma minimiveloitus.- asdfghjkljhfds
Ihan oma syy, vittumaisen tempun teit ja sinua siitä näpäytettiin sormille. Yhtiö käytti aikaansa paperinpyöritykseen turhaan. Siinä pyörässä olisi lisäksi ollut edellisen omistajan vakuutus siirron ajaksi.
- sesamatässä
asdfghjkljhfds kirjoitti:
Ihan oma syy, vittumaisen tempun teit ja sinua siitä näpäytettiin sormille. Yhtiö käytti aikaansa paperinpyöritykseen turhaan. Siinä pyörässä olisi lisäksi ollut edellisen omistajan vakuutus siirron ajaksi.
Netissä muistaakseni tein.
- prostatamc
Siirtokilvillä voi ajaa, hinta noin 30 euroa. Liikenteestä poistetulla pyörällä ei saa ajaa, vaikka moni kuvittelee, että saa ajaa 7 päivää edellisen omistajan vakuutuksella. Mutta tätä etua ei nykysäännöillä enää ole.
- javitut
Ja vitut, sano jätkälle että jos ei uskalla ilman vakuutuksia testiajaa nii ei ansaitse pyörää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197