Minkälaisia kokemuksia teillä on kaverin kanssa runkkaamisesta? Miten ehdotitte? Olis kiva runkata jonku pojan kanssa (oon 13v poeka), niiku kokeilla. itellä ei oo varmaa semmosta kaveria jonka kanssa vois runksutella menemään, ja miten ees kysyä?
Kaverin kanssa runkkaaminen ?
101
12373
Vastaukset
- Kannattaa1000
Ehkä jos kokeilisit ensin herätä
- tabuu
lasten seksuaalisuus on vanhimpia ja uusimpia tabuja. siitä kaikki poistot.
- 192364918723469
Ois kyllä kiva mutta kun ei oo semmosia kavereita :/
Älä välitä näistä sairaista jotka pelkää seksuaalisuuttaan :) - oliver13v
Mä sain kaverin runkkaamaan kimpassa, ku sanoin et stondaa ja meen kotia runkkaamaan, kaveri heitti hän vois kanss tulla.
- Kuseliä
Runkkasitteko toisianne?
- Järkiäläjätä
Ylläpito ei sitten viitsi poistaa viestejä joissa oikeasti on yhteystietoja. Ook.
- skaterdude
Yleensä ollaan talvella runkattu ulkona yhen kaverin kans. Varmaan taas syksyllä kun pimee tulee aikasemmin.
- Anonyymi
Ihania kokemuksia voimme yöltä
- Anonyymi
Mitä teitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teitte?
Joimme piimää.
- Anonyymi
*
Joo, mutta älä tuo asiaasi mun ikkunan alle.
terveisin:
Paha 15-v
*- Anonyymi
Okei?
- Anonyymi
no täytyy sitten vetästä ikkunan sisälle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no täytyy sitten vetästä ikkunan sisälle :)
Eli kiinnostunu?
- Anonyymi
ei ole
- Anonyymi
runkkaaks heterojätkät oikeest toisiensa kaa? mä oon muija ja yleensä runkkaan vaa mun serkun (jätkä) kaa jos jonku, ei mul oo muita jätkäpuoleisii frendei enkä mää muijan kaa oo mitää tekemäs
Ketjusta on poistettu 146 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä392389Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri361688Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241453- 891432
IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl321161- 1351125
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624926Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa240901kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!16824