Minkälaisia kokemuksia teillä on kaverin kanssa runkkaamisesta? Miten ehdotitte? Olis kiva runkata jonku pojan kanssa (oon 13v poeka), niiku kokeilla. itellä ei oo varmaa semmosta kaveria jonka kanssa vois runksutella menemään, ja miten ees kysyä?
Kaverin kanssa runkkaaminen ?
101
11380
Vastaukset
- Kannattaa1000
Ehkä jos kokeilisit ensin herätä
- tabuu
lasten seksuaalisuus on vanhimpia ja uusimpia tabuja. siitä kaikki poistot.
- 192364918723469
Ois kyllä kiva mutta kun ei oo semmosia kavereita :/
Älä välitä näistä sairaista jotka pelkää seksuaalisuuttaan :) - oliver13v
Mä sain kaverin runkkaamaan kimpassa, ku sanoin et stondaa ja meen kotia runkkaamaan, kaveri heitti hän vois kanss tulla.
- Kuseliä
Runkkasitteko toisianne?
- Järkiäläjätä
Ylläpito ei sitten viitsi poistaa viestejä joissa oikeasti on yhteystietoja. Ook.
- skaterdude
Yleensä ollaan talvella runkattu ulkona yhen kaverin kans. Varmaan taas syksyllä kun pimee tulee aikasemmin.
- Anonyymi
Ihania kokemuksia voimme yöltä
- Anonyymi
Mitä teitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teitte?
Joimme piimää.
- Anonyymi
*
Joo, mutta älä tuo asiaasi mun ikkunan alle.
terveisin:
Paha 15-v
*- Anonyymi
Okei?
- Anonyymi
no täytyy sitten vetästä ikkunan sisälle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no täytyy sitten vetästä ikkunan sisälle :)
Eli kiinnostunu?
- Anonyymi
ei ole
- Anonyymi
runkkaaks heterojätkät oikeest toisiensa kaa? mä oon muija ja yleensä runkkaan vaa mun serkun (jätkä) kaa jos jonku, ei mul oo muita jätkäpuoleisii frendei enkä mää muijan kaa oo mitää tekemäs
Ketjusta on poistettu 146 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448299Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462268Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262132- 951728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321467
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081093Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870