Kaverin kanssa runkkaaminen ?

Minkälaisia kokemuksia teillä on kaverin kanssa runkkaamisesta? Miten ehdotitte? Olis kiva runkata jonku pojan kanssa (oon 13v poeka), niiku kokeilla. itellä ei oo varmaa semmosta kaveria jonka kanssa vois runksutella menemään, ja miten ees kysyä?
Ilmoita

15 Vastausta

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Ehkä jos kokeilisit ensin herätä
Ilmoita
mis asut 07 poju haluis ;)
Ilmoita
lasten seksuaalisuus on vanhimpia ja uusimpia tabuja. siitä kaikki poistot.
Ilmoita
Ois kyllä kiva mutta kun ei oo semmosia kavereita :/
Älä välitä näistä sairaista jotka pelkää seksuaalisuuttaan :)
Ilmoita
Mä sain kaverin runkkaamaan kimpassa, ku sanoin et stondaa ja meen kotia runkkaamaan, kaveri heitti hän vois kanss tulla.
1 VASTAUS:
Runkkasitteko toisianne?
+Lisää kommentti
Ylläpito ei sitten viitsi poistaa viestejä joissa oikeasti on yhteystietoja. Ook.
Ilmoita
Yleensä ollaan talvella runkattu ulkona yhen kaverin kans. Varmaan taas syksyllä kun pimee tulee aikasemmin.
1
Ilmoita
Olin 13 Oltiin viime kesänä kaverin kans teltassa ja kysyin et ookko sä koskaa runkannu kaveri sano et en oo mä sanoin et haluisikko kokeilla. Olin itse nähnyt jo poroa mutta en runkannut katottiin yhes sitte siin ja sen jälkee kysyin et runkataanko ristii ja se sano et joo no sitten me siin vähä runkkailtii. Ja lopulta oltii 69 asennossa imee toistemme munaa.
4 VASTAUSTA:
haluisitko kokeilla uudestaan? ;)
jäbä_09hki kirjoitti:
haluisitko kokeilla uudestaan? ;)
Juu vois kyllä
Kokeilunhaluinen04 kirjoitti:
Juu vois kyllä
Jos sul on snäppii ni tuu ihmees sinne!
15veepoika kirjoitti:
Jos sul on snäppii ni tuu ihmees sinne!
Oon 15v mä voisin tulla snäppäileen jos kerrot snäppis
+Lisää kommentti
Kivaa....mInkäkokoseollle jalalle.?
Ilmoita
haluisin et joku teini runkkais mua
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kaverin kanssa runkkaaminen ?

Minkälaisia kokemuksia teillä on kaverin kanssa runkkaamisesta? Miten ehdotitte? Olis kiva runkata jonku pojan kanssa (oon 13v poeka), niiku kokeilla. itellä ei oo varmaa semmosta kaveria jonka kanssa vois runksutella menemään, ja miten ees kysyä?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta