Kaverin kanssa runkkaaminen ?

haluaatietäää

Minkälaisia kokemuksia teillä on kaverin kanssa runkkaamisesta? Miten ehdotitte? Olis kiva runkata jonku pojan kanssa (oon 13v poeka), niiku kokeilla. itellä ei oo varmaa semmosta kaveria jonka kanssa vois runksutella menemään, ja miten ees kysyä?

101

12179

Äänestä

Vastaukset

• Kannattaa1000

Ehkä jos kokeilisit ensin herätä

• tabuu

lasten seksuaalisuus on vanhimpia ja uusimpia tabuja. siitä kaikki poistot.

• 192364918723469

Ois kyllä kiva mutta kun ei oo semmosia kavereita :/
      Älä välitä näistä sairaista jotka pelkää seksuaalisuuttaan :)

• oliver13v

Mä sain kaverin runkkaamaan kimpassa, ku sanoin et stondaa ja meen kotia runkkaamaan, kaveri heitti hän vois kanss tulla.

• Kuseliä

Runkkasitteko toisianne?

• Järkiäläjätä

Ylläpito ei sitten viitsi poistaa viestejä joissa oikeasti on yhteystietoja. Ook.

• skaterdude

Yleensä ollaan talvella runkattu ulkona yhen kaverin kans. Varmaan taas syksyllä kun pimee tulee aikasemmin.

• Anonyymi

Ihania kokemuksia voimme yöltä

• Anonyymi

Mitä teitte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä teitte?

Joimme piimää.

• Anonyymi

*
      Joo, mutta älä tuo asiaasi mun ikkunan alle.

terveisin:
      Paha 15-v
      *

• Anonyymi

Okei?

• Anonyymi

no täytyy sitten vetästä ikkunan sisälle :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no täytyy sitten vetästä ikkunan sisälle :)

Eli kiinnostunu?

• Anonyymi

ei ole

• Anonyymi

runkkaaks heterojätkät oikeest toisiensa kaa? mä oon muija ja yleensä runkkaan vaa mun serkun (jätkä) kaa jos jonku, ei mul oo muita jätkäpuoleisii frendei enkä mää muijan kaa oo mitää tekemäs

Ketjusta on poistettu 146 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      352
      4105
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      130
      3652
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      8
      2363
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      8
      2130
    5. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1769
    6. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1748
    7. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      144
      1656
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1379
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1030
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      915
    Aihe