Ikävöin sinua nainen vaikka näemmekin töissä joka päivä. Et arvaakkaan miten paljon haluaisin viettää aikaani sinun kanssasi, valitettavasti tunteet ei taida olla molemminpuolisia.
Elämä on joskus tämmöstä.
Ikävä sua nainen
19
870
Vastaukset
- Palstalta-et-löydä
Valitettavasti vaimoke nämä
Ansasi eivät täältä löydä ukkoosi.
Jos epäilet hänellä työpaikkaromanssia kyseleppäs työkavereiltaan Taidamme olla samassa tilanteessa.
Hyvä etten oo ainut jolla tämän luokan probleemia... vaiikka se onkin melko mahdotonta että olisin ainut.
Oletko ajatellut että toinen ei ehkä uskalla näyttää tunteitaan?
Itse en ainakaan uskalla, koska en tiedä toisen tunteista tai ylipäätään en tiedä onko niitä. Tai jos on niin onko ne kaverillisia vai mitä..No kyllä mä joskus mietiskelin asiaa tuosta kulmasta. Mutta viimeksi kun olisin halunnut vaihtaa parisanaa hänen kanssaan kertoakseni tunteistani töiden jälkeen, no silloin minut ikäänkuin blokattiin kolmannen kerran.
Sitten tulikin pariviikkoa hiljaiseloa töissä omalta osaltani koska olin turhautunut ja harmissani.
Se vaan tekee joskus kipeetä vaikka onkin kovettanut itsensä sisältäpäin...Välillä tekisi mieli vain kysyä suoraan onko niitä tunteita vai ei. Toisen tunteista epätietoisenakaan ei ole hyvä olla..
- Tunteitaon
Eräsnainen kirjoitti:
Lähellä nelikymppisiä.
Ehkä epätoivoinen yritys, mutta mahtaisitkohan kaivata vähän yli nelikymppistä? :)
Kumman osapuolen pitäisi olla parisuhteessa vanhempi, onko väliä?
Kun itteeni ainakin kiinnostaa parivuotta vanhemmat naiset, ehkä just sen takia että ovat jo kypsempiä kuin 18-20 vuotiaat.Zod kirjoitti:
Kumman osapuolen pitäisi olla parisuhteessa vanhempi, onko väliä?
Kun itteeni ainakin kiinnostaa parivuotta vanhemmat naiset, ehkä just sen takia että ovat jo kypsempiä kuin 18-20 vuotiaat.Mielestäni iällä ei ole väliä, kunhan molemmat osapuolet ovat kypsiä ja aikuisia ja muutenkin kaikki natsaa. Eli voisin tykätä itseäni nuoremmista miehistä.
- Eikivaasiaole
Lopettakaa työpaikalla kyttäily ja ahdistelu. Se on helvetin ahdistavaa jos joku vanha käpy kyttää kuola suupielessä ja luulee olevansa vielä nuorekas ja vitsikäs.
Yäk.
Olkaa rehellisiä itsellenne. Älkää luulko liikoja.Olet vielä niin nuori, varmasti löydät rakkauden.
Ei tässä kukaan kyttäile ketään. Katsellahan saa..
- yksvain
Ihan vain kokemuksen suomalla varmuudella ilmaisen mielipiteeni. Ei kannata, ellet ole valmis luopumaan työpaikastasi kun kaikki menee päin hiluvelttiä.. Järki käteen ja jäitä pöksyihin, on niitä naisia työpaikan ulkopuolellakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689