Arbeit macht frei

Adolf.Hitler

kuunnelkaa lehtolapseni, minä olen onnellinen että ostatte volkkareita, te olette minun siementeni peruja kaikki jotka uskotte vw autoihin vieläkin kaiken huijauksien ja takuun olemattomuuden ja korvaamattomuuden jälkeenkin. teissä on vahva usko tulevaisuuteen joka tosin näyttää synkältä takuun suhteenkin, ei korvata mitään kuten ei ole korvattu tähänkään asti. ruostepellistä me teille nykyään volksvakenit rakennamme ja tekniikka tehdään hajoamaan, MUTTA OLKAA LUJIA VW USKOSSANNE! teidän isä Adolf H.

9

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kfififi

Niemals niemals. T. Aatun kaveri

• Autontarvitsija

pahin kärsimysnäytelmä minulla on ollut skoda ja vw.

• MOKOMOKO

paskka auto perkkele.

• suunnitteluvikaiset turvavyöt tappaneet kymmeniätuhansia ihmisiä ympäri maailman. hyvin menee vw!!!!!!!!!

• TSI2012

täytyy lisätä myös skodan tyyppivika, RUOSTE.

• isäaatuidolina

Mistäs nyt tuulee, kun tojofanaatikot on noin pillastuneet? Ovat jopa oman esikuvansa ottaneet keskusteluun mukaan, eli aatun.
      Hän oli samanlainen hurmoshenkinen fanaatikko ja julistaja, kuten nämä hänen tojohihhulit tänä päivänä.
      Ei omena ole kauas puusta pudonnut.
      Aatukin luuli valloittavansa koko maailman tai ainakin euroopan, kuten tuolla ylempänä joku toteaa tojotasta.
      Miten samanlaisia ajatuksia, kuin aatulla, sikiääkin tojohörhöjen päistä.
      Melkein kuin aatun jälkeläisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      87
      4285
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      210
      3431
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3056
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      82
      2786
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      384
      2504
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      184
      2173
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      41
      1717
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1625
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1428
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1422
    Aihe