Kivaa aamua kaikille toivottelee Jorma🙂
Hyvää huomenta!
22
380
Vastaukset
Hyvää huomenta Jorma!
Kättelisin jos voisin.😂- Miehellä
On se, housussa.
- Luulinettäkalu
Käsikö?
- elikyrpä
Jorma
- Lapsellistatuommonen
elikyrpä kirjoitti:
Jorma
Älä kehtaa heti aamusta.
Jorma on miehen nimi. Minullekin merkityksellisen.
- Sekavienunienyö
Huomenta vain Jorma!
Ootko hyvin nukkunut yön?
Vastaan, vaikka olen vain yksi enkä kaikki. - Aurinkoapäivääsi
Huomenta sinne jonnekin. Hyvin nukutun yön jälkeen mukava herätä uuteen päivään. Aurinkokin jo pilvien takaa pilkottaa!
- SarjaPissis_
Huomenta Jorma, muista ryhti! seisohan suorassa!
- Alfaromeo222
Täällä seison pystyssä ylväänä kuin toteemipaalu!
😀- Alfaromeo222
Minäpä hyvinkin 🥒
- aaahh
JormA
- Dissis
Miksi dissaat Jormaa?
- Tulekäymään
Jos olet Jorman ystävä köyttäydy ... käyttäydy kuin olisit Jorman ystävä morjens..............
- jormaaaa
EräJorma
- IsoGulliCrimeLord
IsoGulli on hahmo tv-sarjassa... oikeastaan etsinkin tuota Space Rangers sarjaa kokoelmiini, on kyllä VHS-kasetilla tuo 6-osainen harvinainen sarja.
Isogul on Crimelord tuossa sarjassa, sillä on sellainen ivallinen vauvamainen nauru.
Jenkeillä olisi DVD:nä jos sieltä tilailisi.
- imenn
Jormaaaaaaaa
- kjääh
ISO vai pikku Jorma?
- Ihanaamiestä
Minä rakastan Jormaa ❤
- aaaaaaah
Jormaaaaaaaaahhhhh
- Aahaah
No todellakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa924807Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312691- 342316
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺201842- 1181530
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121128Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351103Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021029- 72949
Kalevantien rivarin tulipalo
Onko tuli hypännyt katolle autopalosta ? Onko tuossa seinässä auton lämmityspistokkeen paikka? Ikävä tapaus .23945