Poikaystäväni sairastaa kaksisuuntaista. Tapasimme viime kesänä ja hän puhuu jo perheen perustamisesta ja naimisiin menosta. Olemme todella rakastuneita mutta mistä tiedän etteivät hänen puheensa johdu esimerkiksi hypomaniasta? Onko muilla kokemuksia siitä, että kaksisuuntaista sairastava haluaa edetä nopeasti parisuhteessa?
Suhteessa eteneminen
7
348
Vastaukset
- ensinhoitoon
Mieti tarkkaan.
Ennenkuin muutatte yhteen tai menette naimisiin, niin huolehdi että hän menee ensin hoitoon.
Ota selvää kaksisuuntaisesta!
Pitää olla järkevä, vaikka tunteet hyrrää!
Miten vaikuttaisi tuleviin lapsiinne? - Iisisti
Suosittelen etenemään hitaasti yhteenmuuton ja perheen perustamisen kanssa. Itse seurustelen kaksisuuntaisen kanssa ja alkuun hänellä oli kovat halut muuttaa yhteen yms. Sanoin hänelle ettei minulla ole asian kanssa kiire, joten edetään sen suhteen rauhassa. Tällä hetkellä hänen mielestään se olinkin minä joka aiheesta alkoi puhumaan ja halusi muuttaa yhteen heti suhteen alkumetreillä.
Muutoinkin bipon kanssa seurustelu voi olla hyvinkin yhtä ylä ja alamäkeä, mielialan ja mielipiteiden vaihtelua joten kannattaa senkin takia ottaa rauhallisesti asioiden kanssa ja tutkailla kestääkö oma pää mukana siinä pyörityksessä.- ikuinenkiusa
Kaikkein helpointa on etsiä terve kaveri.
- Ihanakevät
Miten olet "iisisti" jaksanut suhteessa?
- notlovebipo
Et taida ymmärtää millaista on elää kaksisuuntaisen kanssa. Sitä voit kestää vähän aikaa, mutta varma on niin suhteessa tulee olemaan syrjähyppyjä bipon puolelta. Rahatilanne sekaisin ym. Huomaat sitten, miten kaksisuuntainen puolisosi pyörittelee ja heittelee sinua, olet lopulta itse henkisesti aivan loppu manipuloituna.
VALITSE TERVE KAVERI, VALITSE TERVE IHMINEN PUOLISOKSESI. - ikniuhb3ubdf3bv
ota enemmin skitsofreenikko..jaksatko kuunnella kun poikaystäväsi itkee?
- eijaksataas
Aloitus on trolli. Sama sairas tyyppi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17410832- 785485
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495042Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234202Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434022Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363873Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383668- 483373
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?473349- 753263