Poikaystäväni sairastaa kaksisuuntaista. Tapasimme viime kesänä ja hän puhuu jo perheen perustamisesta ja naimisiin menosta. Olemme todella rakastuneita mutta mistä tiedän etteivät hänen puheensa johdu esimerkiksi hypomaniasta? Onko muilla kokemuksia siitä, että kaksisuuntaista sairastava haluaa edetä nopeasti parisuhteessa?
Suhteessa eteneminen
7
346
Vastaukset
- ensinhoitoon
Mieti tarkkaan.
Ennenkuin muutatte yhteen tai menette naimisiin, niin huolehdi että hän menee ensin hoitoon.
Ota selvää kaksisuuntaisesta!
Pitää olla järkevä, vaikka tunteet hyrrää!
Miten vaikuttaisi tuleviin lapsiinne? - Iisisti
Suosittelen etenemään hitaasti yhteenmuuton ja perheen perustamisen kanssa. Itse seurustelen kaksisuuntaisen kanssa ja alkuun hänellä oli kovat halut muuttaa yhteen yms. Sanoin hänelle ettei minulla ole asian kanssa kiire, joten edetään sen suhteen rauhassa. Tällä hetkellä hänen mielestään se olinkin minä joka aiheesta alkoi puhumaan ja halusi muuttaa yhteen heti suhteen alkumetreillä.
Muutoinkin bipon kanssa seurustelu voi olla hyvinkin yhtä ylä ja alamäkeä, mielialan ja mielipiteiden vaihtelua joten kannattaa senkin takia ottaa rauhallisesti asioiden kanssa ja tutkailla kestääkö oma pää mukana siinä pyörityksessä.- ikuinenkiusa
Kaikkein helpointa on etsiä terve kaveri.
- Ihanakevät
Miten olet "iisisti" jaksanut suhteessa?
- notlovebipo
Et taida ymmärtää millaista on elää kaksisuuntaisen kanssa. Sitä voit kestää vähän aikaa, mutta varma on niin suhteessa tulee olemaan syrjähyppyjä bipon puolelta. Rahatilanne sekaisin ym. Huomaat sitten, miten kaksisuuntainen puolisosi pyörittelee ja heittelee sinua, olet lopulta itse henkisesti aivan loppu manipuloituna.
VALITSE TERVE KAVERI, VALITSE TERVE IHMINEN PUOLISOKSESI. - ikniuhb3ubdf3bv
ota enemmin skitsofreenikko..jaksatko kuunnella kun poikaystäväsi itkee?
- eijaksataas
Aloitus on trolli. Sama sairas tyyppi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211381
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873