Lähettäskö jonnekkin

muutamaloikka

syömään? Tässä on vielä siinä kunnossa että saisi suunsakin auki kun istuisit vastapäätä. :)

94

2314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäpä.söisit

      ja kenen kanssa?

      • Ihan_ajattelin

        naispuolisen henkilön kanssa. Ruokalaji olisi vielä hakusessa,


      • Mitäpä.söisit
        Ihan_ajattelin kirjoitti:

        naispuolisen henkilön kanssa. Ruokalaji olisi vielä hakusessa,

        Onhan sillä naisella nimikin, vai eikö ole ;)? No uskottelen itselleni, että sinullakin on nimi, vai eikö ole ;)?
        No voisin tavoistani poiketen syödä pizzaa, ja sinä puolestasi valintasi mukaan sitä mikä tuntuu hyvälle syödessä.


      • pizza_leike

        No tietenkin sillä ihanalla on nimikin ja taitaa olla mullakin, mut ne on lukittuna johonkin salaisuuksien kammioon. :) Pizza on aina aika hyvää.


      • Mitäpä.söisit
        pizza_leike kirjoitti:

        No tietenkin sillä ihanalla on nimikin ja taitaa olla mullakin, mut ne on lukittuna johonkin salaisuuksien kammioon. :) Pizza on aina aika hyvää.

        Onko sulla ns. kastedementia ;o)? Mulla on! Olen ollut hirveän pieni ja nuori kun olen saanut nimeni, ja välillä se tuppaa unohtumaan, kunnes tulee jostain aivojen syövereistä yllättäin mieleen ;).


      • Juupistas

        Saattaahan tuo tietysti näinkin olla.:) En oo kyllä ihan varma (muista) paljonko syntyessä painoin. :) Aika normaalisti ehkä mut voihan toi pieni dementia tulla muutenkin jotenkin.


      • Mitäpä.söisit
        Juupistas kirjoitti:

        Saattaahan tuo tietysti näinkin olla.:) En oo kyllä ihan varma (muista) paljonko syntyessä painoin. :) Aika normaalisti ehkä mut voihan toi pieni dementia tulla muutenkin jotenkin.

        Heureka ;o). Muistin nimeni tuolla ulkona rustatessani uutta seinämää kukkia varten, mutta nyt se jo on unohtunu :(. Ois pitäny varmaan kirjottaa jollekkin lappuselle se ylös, ja jankata päähän, mutta en ehtiny kun tein puuaskareita.


      • voikukkasua

        No voi harmi. Mut jospa se vielä välähtää päähän, niin sitten äkkiä ylös. Kukkaa mut tuskin voikukkaa istutat?


      • Mitäpä.söisit
        voikukkasua kirjoitti:

        No voi harmi. Mut jospa se vielä välähtää päähän, niin sitten äkkiä ylös. Kukkaa mut tuskin voikukkaa istutat?

        No pitää muistaa olla kirjurinakin välillä ;).
        En mie voikukkaa, mutta kaikkia muita kesäkukkasia. Viime kesänäkin oli pihassa noin 250 eri kukkalajiketta, ja eiköhän se samassa määrässä ole nytkin. Keksin ja oivallan aina keväällä kaikkea kivaa uutta pihalle ;).


      • kukamuistaa

        No johan on. Sitten ne pitäis muistaa vielä kastella.


      • Mitäpä.söisit
        kukamuistaa kirjoitti:

        No johan on. Sitten ne pitäis muistaa vielä kastella.

        Kastelu on helppo nakki ;). Joko letkulla suihkuttamalla, tai vesiastiat kottikärryihin ja kukkien ja kasvihuoneen viereen, ja katso, se on tehty kun on puoleksi valmisteltu ;).


      • voi_himskatti

        Sehän se kun ei järki seiso päässä niin voi asiat tehdä helpostikin. Kastelukannulla tuo voisi olla aika aikaa vievää hommaa.


      • Mitäpä.söisit
        voi_himskatti kirjoitti:

        Sehän se kun ei järki seiso päässä niin voi asiat tehdä helpostikin. Kastelukannulla tuo voisi olla aika aikaa vievää hommaa.

        No joskus aikojen alussa tein sen kannuilla, mutta kun illalla tuntu että kädet on venyny niin pitkiksi että kantapäätä pystyy raapimaan kumartumatta, niin oli ideoiden aika ;).
        Onneksi ei vattupensaille tarvitse vettä kantaa, ne kasvaa ja voi hyvin ihan maaperän vedellä. Niistä saan joka vuosi parikymmentä litraa vadelmia, ja tiedän että ei ole myrkytetty eikä lannoitettu, vaan ihan luonnon kasvattamia, ja minun keräämiä.


      • Sohwapottu
        Mitäpä.söisit kirjoitti:

        Onko sulla ns. kastedementia ;o)? Mulla on! Olen ollut hirveän pieni ja nuori kun olen saanut nimeni, ja välillä se tuppaa unohtumaan, kunnes tulee jostain aivojen syövereistä yllättäin mieleen ;).

        Tv ssä älykkömies tilasi treffikumppanille kanansikiötä syötäväksi....


    • syötäväävailla

      Eipä ole mitään sitä vastaan.

      • tuijottaisivillisti

        Sitten joku netti-illallisseura olisi tuollainen: raapii kaikki täytteet pizzan päältä ja herkeämättä tuijottaa koko ajan silmiin, silmät villisti kiiluen, tinder ja likedin -tyyppisesti


      • syötäväävailla
        tuijottaisivillisti kirjoitti:

        Sitten joku netti-illallisseura olisi tuollainen: raapii kaikki täytteet pizzan päältä ja herkeämättä tuijottaa koko ajan silmiin, silmät villisti kiiluen, tinder ja likedin -tyyppisesti

        Tuskimpa uskaltaisin, en tähänkään asti ole tuijottanut. Korkeintaan vilaissut.


      • ravutovatötököitä

        Joku melko kalapitoinen tuhti ja kevyt ateria, rapuja varmastikin, mutta ei lohta, jotain muuta kalaa, voisi olla hyvä ja sitten joku kevyt viini. Jotain valkoista kalan lihaa ja valkoviiniä.

        Tuollaista jotain minä tarjoaisin.


    • erilaisiaravintojakin

      Justiin joo illallispöydässä tyypillistä jos joku silmälasipäinen linkedin-kaveri kurkottautuisi oikein tuijottelemaan pullonpohja-silmälaseillaan suoraan kohti samalla pizza-palansa täytteitä syöden.

      Minulla on eräs hyvä ravintola mistä joskus tilailen, näillä on hyvä perinne: laittavat aina yhden ekstra-pepperonin, vihreän pureskeltavaksi jokaiseen annokseen, oma tyylinsä näillä, ihan mukava tyyli.

    • Päätäpian

      Mä valmistaudun kyllä hyvän safkan..) sulle😘

      • mielenkiintoista_

        Mitäs se sisältäs??


      • Päätäpian

        Näet sitten; takuulla tykkäät💞..vasta uuniin laitan.


      • päätöksiä

        Kaalikeittoahan se ei voi olla ja mites kaalikääryleet? No oppinut noitakin nykyään syömään vaik aina inhokkeja ollutkin.


      • Päätäpian

        Eihän nyt toki lauantai iltana kaalikääryleitä.. parempaa maukasta ja mehukasta..sulaa suorastaan suuhun..pataan kiva asetella.. Hmm mikä tuoksu..mausteet ja yrtit..


      • tiedätettätulisin
        Päätäpian kirjoitti:

        Eihän nyt toki lauantai iltana kaalikääryleitä.. parempaa maukasta ja mehukasta..sulaa suorastaan suuhun..pataan kiva asetella.. Hmm mikä tuoksu..mausteet ja yrtit..

        Miksi et kutsunut kylään?


      • Päätäpian
        tiedätettätulisin kirjoitti:

        Miksi et kutsunut kylään?

        Oisit tullut vaan.


      • varmastihyvätruoat

        No enhän olisi tiennyt mihin tulla.


      • tiedätettätulisin
        Päätäpian kirjoitti:

        Oisit tullut vaan.

        En voi tuosta noin vain tulla. Kutsustasi kyllä.


      • Päätäpian

        No nyt kutsun, tänäänkin jotain jotain ihan hyvää..)
        Illalla uni tuli silmään odotellessa.


      • Päätäpian
        varmastihyvätruoat kirjoitti:

        No enhän olisi tiennyt mihin tulla.

        Pitäisi tietää..)


      • tietääkö

        No jos tietäisin niin milloin saavun?


      • Päätäpian

        Noo.. aamupala meni.. ja nyt " ohjelmaa" joten iltapuolella menee ruokailu..ei ennen viittä ainakaan..sun täytyy siihen asti pärjätä..🍏


      • Päjrjäillään

        Hyvää päivänjatkoa ja koitetaan pärjätä.


      • Päätäpian

        Lääkärikin sen jo sanoo .. omena päivässä jne..)


      • Tuumailua

        Niinhän se sanoo.Käyköhän siihen samaan tarkoitukseen myös jokin muu? Tomaatti, banaani. .Vai pitääkö se olla juuri omena?


      • Päätäpian
        Tuumailua kirjoitti:

        Niinhän se sanoo.Käyköhän siihen samaan tarkoitukseen myös jokin muu? Tomaatti, banaani. .Vai pitääkö se olla juuri omena?

        Banaani.. taitaa monella korvata ompun tänäpäivänä..


      • Helppokuoria

        Taitaa monella . Myös mulla.


      • Päätäpian

        Jep, mangnesium ja Kalium arvot kuntoon👍


      • Parasherkku

        Mitäs jälkkäriksi? Pari haukkua sinusta? :)


      • Päätäpian

        Heheh..) marjoja pakkasesta👍


      • tyydytäänniihin

        No menee kai nekin ;)


      • mahassahämähäkkejä

        Nyt saa tätä uutta trendiruokaakin aivan tuoreena, eli hyönteisiä tuoreena luonnosta vain pyydystät hämähäkkeja ja pistät vain tuoreena poskeesi tätä uutta trendiruokaa, muurahaisia ja muitakin kaikkia ötököitä, tuoreenahan nuo madot ja muutkin ovat ilmeisesti herkullisimmillaan.

        Mutta tulee kallis ateria jos mahan yrittää saada täyteen syömällä ja pyydystämällä pelkkiä ötököitä tuoreeltaan luonnosta.

        Voisi olla että kuluisi enemmän energiaa niitä ötököitä pyydystäessä kuin miten paljon niistä tulisi proteiinia elimistöön, eli silloin olisi vain entistä tyhjemmällä mahalla ja väsyneempi vain.

        Jätskikiskoja suosittaisin, niissä on yleensä aika söpöjä tyttöjä myymässä joilta on siten hauska ostella jäätelöitä.


      • Päätäpian
        tyydytäänniihin kirjoitti:

        No menee kai nekin ;)

        Hyvä tapainenkin siis olet👍


      • Elämäntavoissa

        olisi kyllä parantamisen varaa,mut jospa sitä pikkuhiljaa.


      • Päätäpian

        Oppia ja ikä kaikki..


      • Tuntuusiltä

        Pitäisi päästä oppimaan erästä ihmistä, mutta korvataan sitä tällä. Täällä roikkumalla. :)


      • Päätäpian

        Rohkea rokan syö..) nyt yllättämään.


      • kieli_lipoo

        Muutaman drinksun joutuis ottamaan että nyt lähtisin ja ei pysty näin sunnuntaina. :) Mitäs herkkuja olis tarjolla?


      • Päätäpian

        Ootko siis ujo vai onko kunto heikko eilisestä..)ruoka aika meni kyllä jo mutta.. jotain hyvää kehitän kyllä aina sulle..käden käänteessä


      • Josmolempia

        Tasaista tissuttelua eilen mut onhan tuo vetämätön olo. No kyllä se tästä taas.


      • Päätäpian

        No sunnuntaihan on relax päivä..hyvä kerätä voimia.tavallansa...uuteen työviikkoon👍


      • Löhötellen

        Kanava surffausta on tullut kyllä harrastettua ja tiikeriveljekset elokuvaa tuli tossa päivemmällä katsottua. Menee se aika näinkin. 🤗


      • Päätäpian

        Ja ilma noin upea..)


      • Autolla_pikku_rundi
        Päätäpian kirjoitti:

        Ja ilma noin upea..)

        No oli kyllä joo. Autossakin tarkeni hyvin :)


      • Päätäpian
        Autolla_pikku_rundi kirjoitti:

        No oli kyllä joo. Autossakin tarkeni hyvin :)

        No mutt..) onneksi ilmastointi pelaa..) nämä ilmat👍 Kevät kesä.. ) toivottavasti pitkään kestää..)


      • tiedätettätulisin
        Päätäpian kirjoitti:

        No nyt kutsun, tänäänkin jotain jotain ihan hyvää..)
        Illalla uni tuli silmään odotellessa.

        Mitäs meinasit iltapalaksi loihtia?


      • kestäisvaan
        Päätäpian kirjoitti:

        No mutt..) onneksi ilmastointi pelaa..) nämä ilmat👍 Kevät kesä.. ) toivottavasti pitkään kestää..)

        Alkaahan tää olla vuoden parasta aikaa. Pitkä talvi onneksi takana vaikka onhan nuo alkusyksyn pimenevät illat vielä ihan ok.


      • Päätäpian
        tiedätettätulisin kirjoitti:

        Mitäs meinasit iltapalaksi loihtia?

        Hmm.. Oisko ehdotuksia..)jätskiä kyllä tehnyt mieli koko päivän😊


      • Päätäpian
        kestäisvaan kirjoitti:

        Alkaahan tää olla vuoden parasta aikaa. Pitkä talvi onneksi takana vaikka onhan nuo alkusyksyn pimenevät illat vielä ihan ok.

        Syksyä vielä mietitä..)


      • kunhan_totesin

        No ei tietenkään.


      • jätskihänonhyvää

        Mistäs jätskistä tykkäät?


      • tiedätettätulisin
        Päätäpian kirjoitti:

        Hmm.. Oisko ehdotuksia..)jätskiä kyllä tehnyt mieli koko päivän😊

        Juu, jäätelö kävisi hyvin. Käynkö ostamassa ja tulet sitten minun luokseni iltapalalle?


      • Päätäpian

        Mangnum almond/ ja kinuski ja perus vanilija💛Nam


      • Päätäpian
        tiedätettätulisin kirjoitti:

        Juu, jäätelö kävisi hyvin. Käynkö ostamassa ja tulet sitten minun luokseni iltapalalle?

        Mutta samallahan ajat mun luo, keitän iltateet kaveriksi..)


      • jätskiä_naamaan

        No piti sitten jäätelöä vähän maistaa, kun alko tekemään nyt mieli :) Harmi vain, ettei tuo ollut parasta mahdollista. Tarjouksessa oli kun joskus ostin kolme yhden hinnalla.


      • Päätäpian

        mun jäätelöö ei vaan kuulu ei näy..😭


      • kävivarmaan

        Kävikö sille aikojalle niinkö mullekin, että jähmetty paikoilleen? ;D


      • Päätäpian

        Haha..) voi olla.. tai sit söikin kaikki jätskit itse ku oli niin hyvää..) ja voihan olla et syö nyt jonkun kaunokaisen kanssa jo..)


      • tiedätettätulisin
        Päätäpian kirjoitti:

        Haha..) voi olla.. tai sit söikin kaikki jätskit itse ku oli niin hyvää..) ja voihan olla et syö nyt jonkun kaunokaisen kanssa jo..)

        En, sinä olet minun kaunokainen.


      • Päätäpian

        ..sanoitpa kauniisti..😍.. no nyt jänskättää lätkää ilman sua ja jätskii..)


      • Päätäpian
        tiedätettätulisin kirjoitti:

        En, sinä olet minun kaunokainen.

        ..ja olet minun komistukseni.. si.. si.. 2-0 suomi johtaa.. nyt yritän keskittyä peliin..)


      • voi_himskatti

        Nyt pitäis olla kaksi tv:tä. No välillä kurkkia lätkän puolellekkin, mut niitä nyt vielä kerkee seurata.


      • Päätäpian
        tiedätettätulisin kirjoitti:

        En, sinä olet minun kaunokainen.

        Miten päiväsi hurahti..) ja saitko hyvää safkaa tänäänkin..)


    • treffiillallinen

      Tekisi sellaisen kauhuelokuvan minkä nimi voisi olla "ILLALLINEN." .

      • ylipelottaviajuttuja

        ,,,ja sitten voisi tehdä seuraavan kauhuelokuvan jonka nimi olisi "aamiainen.".

        Jos olisi tullut "ILLALLISELLA" juotia liikaa alkoholia, kauheampi kauhuelokuva ".aamiainen.".


    • Sinävaineikukaanmuu

      Tulisin oitis jos PYYTÄISIT.

    • Jakke

      Juu totta tosiaan syömään sinut pitää viedä. Ilman muuta ja sitten elohuviin.

    • Gilroi

      Verä kätehen paukapää, söin jo

    • Erityöpaikat

      Onko kunto näin aamusella romahtanut? :}
      Lähdetäänkö lounaalle joku kerta?

      • möriseviäolioita

        Sitten jos jonkun palstan tyttöporukan kanssa jonnekin syömään, niin pääasialliset asiat keskustelussa ovat kirjaimet ja numerot jotka voivat liittyä toisen henkilön tunnistamiseen mahdollisimman luotettavasti.

        Mutta tuollainen voisi olla hauska ateria keskusteluineen sitten.

        Ainakin hauskempaa kuin katsoa ruudusta jotain mörisevällä äänellä puhuvia avaruusolentoja jotka imevät ihmisistä elinvoimaa itselleen :D


    • Käyköööö

      Voisin kutsua sinut meren rantaan syömään. Laittaisin tietenkin itse ruuan, voisit sillä aikaa paistatella auringossa uikkareissa. Voisin syrjäsilmällä ihailla sinua.

      • Minkä_meren

        Nyt on niin kylmä. Mut kävis jos hän noin haluaisi.


    • VaihtoehtoDonparas

      Eräs pyysi aikoinaan pizzalle, koska ei ole opetellut kokkaamaan. Jos mies ei yritä edes, on joko A) jo varattu ja haluaa vain pesää B) ikuinen poikamies tai C) eronnut, jolle Vaimo tehnyt aina ruoat eteen.

      • aikahelliäjuttuja

        Vaihtoehto D) Ei ole vielä kohdannut todellista rakkauttaan.

        Aika hellämielisiä keskusteluja on kyllä palstalla, ei ketään loukkaavia, sitten kun toisten jutuista syntyy monesti aika naurattaviakin juttuja, mutta hellämielistä yhtäkaikki.


      • Hellääjuuhehheh
        aikahelliäjuttuja kirjoitti:

        Vaihtoehto D) Ei ole vielä kohdannut todellista rakkauttaan.

        Aika hellämielisiä keskusteluja on kyllä palstalla, ei ketään loukkaavia, sitten kun toisten jutuista syntyy monesti aika naurattaviakin juttuja, mutta hellämielistä yhtäkaikki.

        Suloinen kommentti 😅😉😚 suloista päivänjatkoa!!!


    • Bikinivartalo

      Vesi ehtii monta kertaa jäätyä ja taas sulaa. Etkös sä ookki hämälänen

    • Tulemukahantiritom

      Minä menen, minä menen meren rantaan. . .siellä ystäväni kohtaan...
      Silmät sinisenä hohtaa. . .

    • syömmeeläimiä

      Elukoiden ja muidenkin hyöteisten kuten hämähäkkien ja muurahaisten syöminen, kuten lehmien lihankin syöminen on hyvää proteiinia.

      Kohtahan alkaa taas papuohjelma eli Selviytyjät Suomi 2000 nelosella :D

      Hämähäkki ja muurahainen ovat eläimiä kuin kaikki muutkin ravintotarvikkeet joista saa proteiinia paljon :D

    • Viisasotto

      Karhutkin syö hyönteisiä

    • olimontasyöjääyhdessä

      Joo lähden sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa olen syönyt yhdessä joskus aikaisemminkin.

      • ennenkinkäyty

        Lähtsitkö tänään????


    • Syö pääsi, ääliö.

      • Donald_Dumb

        No kyll mäkkärill vois lähtee?

        Voisitsä kusee mun pääl?


    • parkkiintunut

      Treenaa vielä vähä. Kyl se siit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe