Kuinka tulisi toimia kun hallituksen jäsen julkaisut perätöntä tietoa eikä ole suostunut oikaisemaan toimiaan???
kuinka toimia
9
378
Vastaukset
- pulinatpois
Kerro nimi julkisuuteen
- osaatkotehdälumitöitä
Onko tämä nykyään se ex jäsen joka alkoi .............eri tahoja
- 3333333333333333
Muuttaa pois Janakkalasta.
- vanhusaktivistiko
Pian on tulossa julkiseen ilmais jakeluun k..........n edesottamiksia muutaman vuoden ajalta
- muuttoapu
Milloin muuttaa ja minne
- outoat
Kerro oma versio samoista asioista ja toimita samaan jakeluun missä perätöntä tietoa levitetty
- valhevaitodellisuus
Laita julkinen oikaisu samoihin medioihin joissa väärää tietoa levitetty ,kannattaa laittaa viittaus missä , milloin väärää tietoa levitetty
- saunantakanako
Tehkää vastauksia omia mielipiteitä ko paikkoihin ko tapahtumista niihin lehtiin joissa kirjoitettu niin kauan että ne julkaistaan . laittakaa postin välityksellä joka viikko vastaus ja mistä asiat tarkistettavissa.
- 5757151151
postin kautta kun laitat niin päättyy varmasti sellaisiin osoitteisiin joihin niitä ei ole osoitettu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984