Parisuhde ilman seksiä

Olivia92

Olen seurustellut puoli vuotta pian 28 vuotta vanhan miehen kanssa.
Miestä ei suhteen alussa kiinnostanut seksi ollenkaan ja suhteen alussa ehkä vähän "painostin" miehen seksiin mutta se ei onnistunut eikä toisella kertaakaan. Tämän jälkeen mies ei halua enää mitään. Tyydyttää kai itse tarpeensa. Asiasta tulee pelkkää riitaa ja itkua joten siitä on turha puhua.
Miehelle tuntuu olevan ok se ettei suhteessa harrasteta seksiä ollenkaan. Itse olen jäänyt roikkumaan suhteeseen siinä toivossa että asia muuttuisi sillä muuten kaikki on taas suhteessa yleensä hyvin paitsi olen jatkuvasti turhautunut ja miettinyt jopa pettämistä mutta sitä en pysty vielä tehdä. Olen myös monta kertaa ajatellut että enköhän ole miehelle tarpeeksi riittävä ulkonäöllisesti vai voiko olla mies joka haluaa seurustella naisen kanssa täysin ilman seksiä?

1

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta normaali mies ei voi seukata ilman seksiä. Hän on joko täysin tai varsin kokematon ja huonon itsetunnon omaava, jos ei halua seksiä. On voinut tulla pettymyksiä seksin suhteen tai sitten hän kokee, ettei ole tarpeeksi kyvykäs seksiin tai ei koe peniksensä riittävän sinulle. Sinussa tai sinun ulkonäössä ei varmasti ole vikaa. Tuohon on vaikeaa antaa ratkaisevaa neuvoa teidän suhteen kannalta. Joko yrität vielä puhua hänen kanssaan asiasta tai tyydyt seksittömään suhteeseen hänen kanssaan tai otat rakastajan tai eroat kokonaan hänestä ja otat kokeneen miehen tilalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4980
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      96
      3013
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2896
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2412
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      30
      2140
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1979
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1570
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1511
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1419
    10. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      17
      1335
    Aihe