"tyttö" oot? Kerro nyt jotain.
Missä sää mun
12
733
Vastaukset
Kukas kyssyy? 😂
- eihetivastata
Eräs kysyy kans että kukas kysyy.....
- K__
Kukas sinun tyttö on?
Kaikki kiltit tytöt istuvat kotona ja käyttäytyvät sivistyneesti!
Miehet, kun ovat lauantai iltana vähän villinnä..
*🍵*
*nauraa* - Tuusätänne
Ihan täällä kotona olen. Missä sää? :>
- sherlock_Holmes
Kotona olen missäs muualla. Nyt pitäisi selvittää sun koti.
- kaikkiselviääajallaan
sherlock_Holmes kirjoitti:
Kotona olen missäs muualla. Nyt pitäisi selvittää sun koti.
odotas...
- SherlockHolmes
Odotan mutta mitähän?
- kevättalvi
SherlockHolmes kirjoitti:
Odotan mutta mitähän?
Eihän kukaan tiedä, mitä odottaa ;)
- Hilima
Täällä nyt, miss mun kutale?
- hilimanclimacteria
Kutale on katkaisuhoidoissa. Kuulin hyvän jutun, eikä tarpeeksi hyviä juttuja tule pilata tosiasioilla, paitsi itse keksityillä. VAi mitä narsistit?
- tytötrohkaisevat
Tuon asian takia monilla pojilla on varmastikin ikävä olo, kun olisi mukava jos olisi joku tyttökaveri. Sellaisesta voi tulla helposti ikävä olo.
Yleensä tuollaiset pojat ovat liian ujoja todellakin puhumaan edes sanaakaan kenellekään tytölle, silloin on aika vaikeaa saada mitään kavereitakaan.
Jotkut ihmiset kuten minä ovat taas sellaisia joilla on kokemuksia tyttökavereista ja yleensä ei edes tarvitse itse aloittaakaan mitään keskusteluja, tytöt aloittavat jo itse jollain tekosyyllä jos minut näkevät ;)
Oikeasti niin tytöt voisivat auttaa omalla rohkeudellaan tuollaisia ujoja poikia vaikka tekemällä sillä tavalla kokeillen painamalla sormella olkapäähän ja katsoen sitten että miten tämä ujo poika reagoi jos painaa sormella olkapäähän?- Ohikiitävässhetkessmahdo
Vaskin äärellä kahdestaan, sinulla käärityt hihat. Minun olisi pitänyt silloin laskea käteni paljaalle käsivarrellesi hetkeksi , aikomukseni oli kyllä ...osoittaa silloin... Vieläkin näen sen selvästi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 474781
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on204504Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h803596Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443573En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛143527Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai993380Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682896Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?52870- 252539
Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta312134