Miksi epänäennäisesti tukahdutat avoimen tai ymmärrettävän silmistä silmiin keskustelun tältä palstalta. Eikö olisi suositeltavampaa sytyttää rehellisyyttä, ei näilläkään hetkillä suosita epäpeilaavaa poliittista pyrkyryyttä?
Aistisi on miten tahdot, mutta elo ja sen oivan laaja ymmärrys on hieman toista.
https://www.youtube.com/watch?v=p9bbYSuMQCU
PS. Tiedät kyllä.
Avoin kysymys Uuninpankolle
22
439
Vastaukset
Hyvää huomenta!
Nythä sie vitsin murjasit.
🐃...😲- kuvarakastaja
Hyvää huomenta noin todella kauniist.
Vitsi todella. Like aivan kuis tahtoo vitsikäs
Lentoni on huomen tähän aikaan.
Seiskan lennonjohto ei antanut sanelle lupaa kiitää radallanne, ei lähtölupaa.
Haluatko todella lentää, kanssani? - lammenpuro
kuvarakastaja kirjoitti:
Hyvää huomenta noin todella kauniist.
Vitsi todella. Like aivan kuis tahtoo vitsikäs
Lentoni on huomen tähän aikaan.
Seiskan lennonjohto ei antanut sanelle lupaa kiitää radallanne, ei lähtölupaa.
Haluatko todella lentää, kanssani?Lieksa palstalle kaivattaissi jotain the vakuttavaa, kun jokikin tulvii.Kellarriin tulloo vettä. Kesämökillä!!!
- susi.rakastaa
Pelottaa! En uskalla sanoo ennää yhtikäs mittää, kun pelottaa kamalasti tolasseet jotta leimettaan suvvaittevaisuudes kauhian kamaalast pios ja a sillee kui ois het joku viärämieline;)
PS. mistäs lepolast ja lomalta muuten piäpummulainen palasit. Suosittele;)
http://www.magicalkenya.com/places-to-visit/cities/mombasa/- Kiistaton_totuus
"PS. mistäs lepolast ja lomalta muuten piäpummulainen palasit."
Sen verran olen ko. "persoonan" lähettämiä viestejä nähnyt että niiden perusteella voi jokainen henkisesti terve todeta lepolan olleen Pääterveysasema....
En ole vastuussa siitä mitä palstalla tapahtuu, mutta kannattaa kysyä suoraan ylläpidolta tai kerrata palstan säännöt. Sieltäkin voi saada vastauksen kysymykseen.
- itseni.ylensin
Ohjeistan ja päälliköin vaan.
itseni.ylensin kirjoitti:
Ohjeistan ja päälliköin vaan.
Onnea ylennyksen johdosta. Jatka ohjeistusta ja päälliköintiä parhaaksi katsomallasi tavalla.
- realistiWolf.Wolf
Uuninpankko kirjoitti:
Onnea ylennyksen johdosta. Jatka ohjeistusta ja päälliköintiä parhaaksi katsomallasi tavalla.
Itsensä ylentäjät yleensä alennetaan pääsääntöisesti. Taisi olla kangastusta erämaassa.
Mutta nyt on todettava seuraavaa. Suppean nihkeästä, mutta laajasti ja laveasti ymmärrettävissä olevasta vastauskirjostasi päätellen voi nyhtää tyydyttämättömiä arvoja palstapolitiikan suhteen siihen mitään uutta tuomatta. Kuitenkin huomattavan likiarvoisen ylittävää on se, että jonkintasoinen keskustelu on itänyt kuin siemenperunan halu tuottaa uutta pureskeltavaa ajan jatkumossa. Lämpöisempiä kevätpäiviä toivoen kaikille lieksalaisille, kelin näin hieman parantuessa. Ylös ulos ja lenkille!
Teidän Canis lupus realistiWolf.Wolf kirjoitti:
Itsensä ylentäjät yleensä alennetaan pääsääntöisesti. Taisi olla kangastusta erämaassa.
Mutta nyt on todettava seuraavaa. Suppean nihkeästä, mutta laajasti ja laveasti ymmärrettävissä olevasta vastauskirjostasi päätellen voi nyhtää tyydyttämättömiä arvoja palstapolitiikan suhteen siihen mitään uutta tuomatta. Kuitenkin huomattavan likiarvoisen ylittävää on se, että jonkintasoinen keskustelu on itänyt kuin siemenperunan halu tuottaa uutta pureskeltavaa ajan jatkumossa. Lämpöisempiä kevätpäiviä toivoen kaikille lieksalaisille, kelin näin hieman parantuessa. Ylös ulos ja lenkille!
Teidän Canis lupusNyt onkin hyvät kelit tulossa. Ulkona kannattaa olla. ☀
- höhöjöjhöhöjhö
Eli tarkoittaa uunipankkolle puskapanoa muslimin kanssa :) tai blowjobia autossa :)
- suomenkielenrääkkääjätp
"epänäennäisesti"? Et taida itsekään tietää, mitä tarkoitat. Minä en ainakaan käsitä, mitä epänäennäisesti tarkoittaa tässä.
- realistiWolf.Wolf
Olet aivan oikeassa. En oikein itsekään sitä perin pohjin ymmärrä. Selvennän kuitenkin hieman. Ensimmäiseksi mieleeni tulee poliitikon puhe. Heillä on tapana sanoa paljon, sanomatta mitään. Heilläkin taitaa olla samaa vikaa, eli eivät oikein itsekään ymmärrä, mitä tuli sanottua ja tarkoitettua. Jonkunmoinen huoli heillä on, muun ohessa, yhdenkin äänen menetyksestä, saati useamman. Siksi aikojen saatossa on syntynyt sanoja ja terminologian kiemuroita jotka tähtäävät nerokkaaseen diplomatiaan, vaikka sanat saattavat ontua pahasti. Minäkin ehkä tuossa edellä, sanavalintojeni viidakossa, yritin olla loukkaamatta pahemmin kenenkään tuntoja.
Totta, pitäisi olla rohkeutta sanoa selkeästi ja suoraan mielipiteensä, mutta on hiukan karvaita kokemuksia tältä palstalta jos sen tekee.
Ulkona oloa kannatan. Tuli jo hieman tervettä väriä naamaan. Juice aikoinaan lauloi ”Musta aurinko nousee”. Auringon oikea väri = mielestäni keltainen. Musta kaukaa haettuna saatettaisiin myös tulkita murresanaksi minusta. 🌞 ;)
Asiayhteyteen liittyen uskallan nyt laittaa linkin Juicen kappaleeseen. Mielestäni sanoitus on onnistunut ja se antaa hyvin monipuolista tulkittavaa itse kullekin.
https://www.youtube.com/watch?v=_kRBydb_DdI - jo-turhautunut
Miksi mustan vaaran annetaan vain sotkea ympäristöä omakseen, eikä siihen puututa-
- realistiWolf.Wolf
jo-turhautunut kirjoitti:
Miksi mustan vaaran annetaan vain sotkea ympäristöä omakseen, eikä siihen puututa-
Tulkitsit ilmeisesti Juicen sanoitusta aivan väärin. Vai menikö nyt niin, että muutit kokonaan puheenaihetta, ja siirryit öljyn ja niiden jatkojalosteiden aiheuttamien ongelmien pohdiskeluun? Kyllä siinä meni 1989 meri mustaksi kun Exxonin tankkeri törmäsi Bligh Reefin riuttaan.
- miksi-tuudittelevat-liek
Eihän lieksasta ole kyytipojaksikaan, kun hakee tuolla somalilähtöisten tämän päivän väljyyttä kotimaassaan-
> Somalia's capital lives in 2018 < < = somalian pääkaupunki elämää 2018
- joskusONsiivottava
Kyllä kunnon puhistus talkoot poistaa monta kysymystä ja oukeastaan kaikki näistä pyörteistä
- Piäpumpulle_ihtelleen
Niinpä. Ja sinähän siivoutat kaiken itsellesi ja kulttuurimarxistiselle agendallesi kiusallisen materiaalin mikäli vain voit.
- MuutostaSitäSuomiKaipaa
Puhdistus ! Siinä on se mitä Suomi kaipaa, puhdistusta muslimeista ja kaikenmaailman lerppahuulista ja kyömynenistä ! Suomi nousuun ja suomalaisille ! Sipilät ja muut kusipää päättäjät myös vaihtoon samalla !
- realistiWolf.Wolf
Aloittajana minulla on ilmeinen oikeus esittää kohdehenkilölle ytimekäs ja ehdoton kysymys.
Onko elämäsi painia, vai tanssia?- Herbert_H
Eivät nämä ole toisiaan pois sulkevia asioita. Olen alusta alkaen ollut tanssillinen ihminen, rytmi on veressäni. Oikeastaan vasta nyt EM-painien aikana tein sen havainnon, että naisen kankku painin pyörteissä tekee varsin samantapaista rytmistä liikettä kuin samba/rumba-askeleissa. Mitä mieltä te olette?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2562733Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse872125Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181280TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43964- 71953