Aurinkoinen Aamu

Naiselle hyvää huomenta! :)
Jospa se tämäkin päivä ..

16

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoriitta

      Huomenta. Selvästi olet nyt jotenkin lamaantunut. Minun käytökseni on välillä tylyä, myönnän sen. En halua sinulle pahaa todellakaan. Palaillaan iltapäivällä. Ajattelen sinua kamu ja olen vähän huolissanikin. Tuntuu, että kaikki ovat kimpussasi.

    • aitoriitta

      Upea ilma kun pyörällä tulin tänne töihin. Vietä oikein mukava päivä. Olet sen ansainnut😀

    • Nainentäällä

      Huomenta myös sinne,kylläpäs aurinko paistaa kirkkaasti,pitäis varmaan alkaa ikkunoita pesemään.🤗

      • Naiselle Kiitos! :)
        Niin ikkunat pitäisi todellakin pestä.


    • Tehtaantyttönen

      Oikein Hyvää Huomenta! viime yön nukuinkin hyvin ja pitkään, eikä niin tuttuja stressioireita ilmennyt herätessäni;hätäisten ajatusten mukana tulevaa sydämen tykytystä ja hikoilua. Ulkona aurinkoinen kaunis sää. Kyllä tämä tästä ☀

      • Kiitos huomenista! :)


    • "Pikkukukalle" olet kylläpalstan piristys vaikket olekkaan etsimäni nainen.

      • kuhan.kysyn

        Ketä Kuokka täältä etsii?


    • Pikkukakka

      Hyvää huomenta. Niin. Mua se et etsi.

      • Kiitos huomenista!
        Et sä ole "Pikkukukka Elluhalloyb "!


      • PikkuKalIe
        KUOKKA kirjoitti:

        Kiitos huomenista!
        Et sä ole "Pikkukukka Elluhalloyb "!

        Ja mää oon vielä koiraspuolinen


    • Ihmeellistävalikointia

      Etsit sitten ketä etsitkin, mutta kohteliasta olisi vastata muillekin, kun sinulle huomenet ym. toivottavat.

      • näissäketjuissa

        Tätä samaa olen monesti ajatellut.


    • jäätelömahatäyteen

      Nyt on niin hyvä keli ulkoiluun että menkää ulos syömään, ei kannata omalla autolla lähteä ollenkaan kaupungille etsimään parkkipaikkoja, paras ja nopein kulkuneuvo on polkupyörä, tai paikallisliikenteen busseilla, mutta polkupyörä olisi siltikin parempi.

      Taksi tietysti olisi vaihtoehtona, oma auto kaikista hitain ja huonoin kulkuneuvo näillä keleillä.
      Kerran kysyin taksikuskilta että kauanko kannattaa odotuttaa taksia pihassa, sanoi että on 8min tai 13min, riippuu ajankohdasta, jos menee enemmän aikaa, niin tulee halvemmaksi tilata uusi taksi kun lähtee sitten, kun huomioi lähtömaksun.

      Ja jätskikiskalta jäätelö jälkiruoaksi.

      Minua on 2 kertaa harmittanut tytön pukeutuminen, kun oli mielestäni vähän tyylitöntä jotain hippineuletta ja sellaista, vaikka tyttöjen omasta mielestä oli tietysti todella kauniita pukuja, mutta, en kehdannut sanoa sitten mitään niille kummallakaan kerralla, siis ihan eri tyttöjä nuo 2 olivat.

    • Kiinan.pioni

      Hyvää päivää!
      On erinomainen puutarhailupäivä. 🌱🌼😊

      • Kitti! :)
        Multasormi vai?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe