Minkä verran Varkaudessa on homo/bi -nuoria?

Tyyliin alle 25v, miespuolisia siis. Kerro täällä olevasi olemassa, vaikka olisitkin kaapissa.
Ilmoita

9 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

En ole alle,mutta 26v. Kauppakadulla asun. Homoja tunnen yhden iäkkäämmän ja yhden parikymppisen,joka ei kaapissa ole.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Yhdyntää kaipaan. Alkaa olla yli 6kk. Paljonko muilla?
1 VASTAUS:
mulla nyt sattuu, black iso mela, paskat lykkäs takasin mahaan, kauhee iso mies,
+Lisää kommentti
Kaikkikin Kuopiossa. Siellä heitä arvostetaan suuresti.
Ilmoita
Kauanko on aikaa,kun olet ollut ihmisen kanssa yhdynnässä tai edes pettingiä? Minulla oli yhdyntä varmaan joskus syksyllä 2017. Sen jälkeen ei ole kosketusta ollut toiseen ihmiseen paitsi eräs "hoitoalan" kohtaaminen, tarkemmin ei voi kertoa. Kiihotuin.
Ilmoita
Kaipa nuita samassa suhteessa on prosentteina kuin koko maan väestöstäkin. Eikös joku tutkimus ollut että ihmiskunnasta 10% on homoja, lesboja ja bi:tä. Warkaudesta en muista kuin neljä julkihomoa: Kukkakauppa Kukka-Poikien omistajamiehet joista toinen oli teatterinäyttelijänäkin toiminut mies, molemma kuolleet jo. Ja sitten teatterin entinen johtaja, nimeä en muista. Ja sitten nyt jo kuollut kauppaopiston opettaja K joka vei Salmelaisen Napakympissä kaikki neidit (a,b ja c) omalla kustannuksellaan napakymppimatkalle, siitä oli 80-luvulla iltapäivälehdissäkin. Lesboja en tiedä, mutta taatusti on.
Ilmoita
Olen olemassa
1 VASTAUS:
Teen wc paperi rullasta runkkausrullan.
+Lisää kommentti
Kaapissa ja varattu... 19v
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Minkä verran Varkaudessa on homo/bi -nuoria?

Tyyliin alle 25v, miespuolisia siis. Kerro täällä olevasi olemassa, vaikka olisitkin kaapissa.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta