Onneks jo yläasteelle!!!

Miss19

Joo olen nytnsiis 6 luokkaa käyvä tyttö,(13w) ja täs nykyises koulusbon tosi huonot opet.(ihan vitun huonot) Ja mua silti harmittaa1 juttu, eli ope sano ensin et mä meen maijamäkeen, ja sitte oli tutustumis päivä, nii sitte tuli ilmi, et se oliki kaleva niemi.(ne on samaa koulurakennusta, mut toinen se koulu, on toisen tien sivulla, ja sit siel on vammasii. Itse siis en ole vammanen, ja haluun 8 luokalla siirtyy, sitte maijamäkeen.) Eli mun nykyisessä koulussa opet ovat umpikieroja, valehtelijoita ja siisneivät noteeraa yksinkertaisesti siihwnkään varnastin vaikka multa vedettäisiin taju kankaalle.(eli tällaisia kouluni opet ovat.)

Et te jotka ootte ollu samassa koulussa ku mäm tai on ollut jossain toisessa, nii onko teillä ollut tällaista kohtelua? Entä jos ehkä ootte siel yläasteella, mihin mä siis nyt ,een, nii miten siellä? Onko se totta että he kuuntelevat jos on jotain asiaa, mulle on sanottu näin? Np entä muissa yläasteissa?

16

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh

"ne on samaa koulurakennusta, mut toinen se koulu, on toisen tien sivulla, ja sit siel on vammasii"

???

• Miss19

Siis laittakaa asiallisia kommentteja, ja hos teillä ei oo tietoo näist kouluist. Nii ettikää muualta, en jaksa enkä viitti ruveta laittelee linkkei ja vaik tie mitä.

• kköl

Aivan jokaisessa suomen ylä-asteessa löydät kyllä jonkun opettajan jolle voit puhua. Kaikki opettajat eivät ehkä tunnu kaikista mieluisimmilta, mutta he aivan varmasti haluavat parasta ja jos menet kysymään kiltistä apua niin varmasti sitä saat.

• Miss19

Kiitos!

• Kieliopistasi voi päätellä, että et ole elämäsi aikana edes nähnyt koulurakennusta.

• Miss19

Olen kuule nähnyt koulurakennuksen, ka ei siellä muita kauheasri olekkaan kuin vammaosia. Et itse ole kullä nähnyt, jos katsotaan sinun omaa kielioppiasi.

• Miss19

No hyvä vaa et sun viestis poistettii, olikimaika tyhmä ja ihan idiootin tekstii se.

• Miss19 kirjoitti:

No hyvä vaa et sun viestis poistettii, olikimaika tyhmä ja ihan idiootin tekstii se.

Se ei silti oikeuta suomen kielen suoranaiseen raiskaamiseen. Ole hyvä ja mene takaisin äidinkielen tunnille.

• Miss19

No hei kuule, mä en oo suomen kielen suorasaisen raiskauksen tekijä. Mene itse äikäntunniöle, itse osaan joten ei mun tarvii kuule sitä opettelee enää. Mun taidot on aika hyvät, jotan älä sä siin rupee siin raiskaa. Voisi sanoo, et olet katkera siitä että sanon suoraan, tainolet vain psyko. Sori vain.

• Miss19 kirjoitti:

No hei kuule, mä en oo suomen kielen suorasaisen raiskauksen tekijä. Mene itse äikäntunniöle, itse osaan joten ei mun tarvii kuule sitä opettelee enää. Mun taidot on aika hyvät, jotan älä sä siin rupee siin raiskaa. Voisi sanoo, et olet katkera siitä että sanon suoraan, tainolet vain psyko. Sori vain.

Toivottavasti olet vain trolli. Muuten luonnehtisin sinua surulliseksi tapaukseksi.

• Miss19

Ennole, olen oikea. Itse olet, älä viitti olla tollane. Sä itse olet.

• Miss19

Joo, jyvä vaw et sun viestis poistettii. Oliki aika tyhmä, ja idiootin tekstii se sitte.

• Miss19 kirjoitti:

Joo, jyvä vaw et sun viestis poistettii. Oliki aika tyhmä, ja idiootin tekstii se sitte.

Henkisesti kuuluisit vieläkin esikouluun.

• Miss19

Niin, sinä, mutten minä.

• amigrou

sinä yläasteelle :DD

• Siouxiemiuxie

No ei siin ny mitää outoo oo. Jokainen käy ylärin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4322
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      42
      2685
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      112
      2480
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2258
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      211
      1632
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79