Etsimme miestä kolmen kimppaan, mistä etsimme?

Pariskuntan.40v

Hei, olemme n. 40 vuotiaita ja etsimme miestä kolmen kimppaan. Tai tarkemmin sanottuna harrastaan seksiä vaimon kanssa oman miehen katsellessa vierestä. Mies seksiin saattaa myös osallistua mutta vain vaimon kanssa. Olemme molemmat heteroita. Osaatteko kertoa mistä voisi lähteä seikkailun haluista miestä etsimään?

33

9109

7Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joona75

      moikka, mistä päin haette?

      • Anonyymi

        Moi kiinnostaako kolmenkimppa


    • M40tku

      Tästä löytyisi...

      • kk7103

        Löytyis pohjois-pirkanmaalta.
        47v 175/80


    • Pariskunta.40v

      Pirkanmaalta haetaan

      • joona75

        olisin 43 mies lahdesta, olisiko teillä meili osoitetta, missä voitaisiin jatkaa juttua.


      • joona75

        laitoin teille meiliä


      • HaHaa
        joona75 kirjoitti:

        laitoin teille meiliä

        Mikä noista saamistani olisi sinun?


      • kk7103

        Mitenkäs sais yhteyksiä? Kimpat kiinnostais kyllä.


      • toi kuulostais aika hyvältä


    • pönttöjäkyselet

      Olemme Hannu ja Kerttu - mistähän löytyisi piparkakkutalo?

    • Hiljaasyvälle

      Moi
      Täällä olisi yksi 34v kiinnostunut mies. Kokoni.. n.20... ja minua kiihottaa ajatus 2-1 eli dvp.. mikäli ajatus kiihottaa odotan vastaustanne.

    • Hiljaasyvälle

      Mistäpäin olette minä joudan vaikka nyt.. tm.34 193/92 22cm

    • JonWaine

      Mul on kauhee aisa, ainaski metrinen. Soita 118 ja kysy nimellä.

    • Vai-mitä

      Teitä on siis kolmen kimppa ja nyt etsitte neljättä.

    • 174/71/17 mies tampereelta on valmis kivaan kimppaan ... Olen siisti ja hyväkäytöksinen sinkku...Saa laittaa mailia.

    • Olisin ehkä kiinnostunut vainostasi jos muuten synkkaa.
      Jos te olette kiinnostuneita ottakaa yhteyttä.

      • Anonyymi

        Lisää ilmiantoja kehiin oikea meininki


    • pehmeejanis

      kuumasuomi.fi <- kokeilkaa tuolta

    • Anonyymi

      Moi täältä voisi löytyä 35v mies jos kelpaa

    • olisin kiinnostunut olen myös hetero mies ja terve.

    • Anonyymi

      Hei, Jos olette jossain Uudenmaalla tai varsinais-suomessa niin voisin tulla ja jutela teidän kanssa ja tutustuu paremmin ja sit jos kemia toimii voidaan mieti uudestaan

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      No tässä olis,hiukka vanhempaa mallia,selvä,riihimäellä

      • Anonyymi

        Aku?


    • täältä

    • Anonyymi

      Esimerkiksi Xperience United ... ja siellä vaikka Lindsaycampion

    • Anonyymi

      Talvi päivää kaikille vaan. Olemme M 53v N51v pari.
      Sitä emme vähättele,vaimo on kiimanen,hyvin kostea vittu. Miehenä kyrpä seiso erittäi kovin ,ajatuksestaki
      tosi kipeenä.
      Olemme nyt siinä vaiheessa,kui vaimo totes että rakkautta riittä ja tilaa olisi vieraalle miehelle ottamaa vaimoo antamaa nautintoo sexi elämää.
      Avoimin mieli tätä halusimme. Vaimo tälläsi ittesä upeesee corsettiliivii sukkasolji,liivi peitti iukka lihv pyreetä mahaa että livireuna tskapersettä että alsetureuna lihvii etu reisii vitunhaaroihi,Että nylön sexi alushousut tuli liivie alle,ellä kuppi tissiliivit että isottissi pullotti että tiukkaa mustaa mekko silkki paitaa tissivako näkyvii. Upee akka 50plus.
      Kyllä pysty toteamaa,olen heleveti mustakippee tuosta akasta mikä näyttävä pullukka on. Mutta ajatus tako on pakko tämä saaha vieras ukko mies kotia akkaa ottamaa, [ siis en ole niin tyhmä, akkaani on salaa käyny ukot miehet polokemassa kun komennus töissä olen ollut ]
      Tämä ja tämä sjatus kiihko sai tosi kyrvän jäykistyy.
      Olimme viettää ravintola iltaa erittäi kosteeta sellaista. Vieri pöydästä noi alta 40 kymppine nuorempi mies krouvinkokone, juttelimme paljo asiota huomioi kahto akkaa sillä silimällä että halusi
      akkaa .
      Ilta kehitty nii että tarjosimme seuraa mutta kotonamme. Tähän mies suostu,juttelin miehe kanssa paljo asioita, niin mies kysyki mikä on tämä naisesi suhtautumine näin ravintola illa jäläkee ,kun vieramies lähtee matkaa Tämä oli akkani toive Minä miehenä olen suostuvainen tähän ,
      totesi tämä on nyt myös sinun halusta kiinni akka
      varmasti alistuu kun otat tämä tehtäväksi.Tää mies totesi että hänellä on kokemusta paljo ympäri suomee ,, samanlaisista pareista ,näitä rouvia akkoja vaan pittää tulla nussimaa ottamaa vittua, tätä olen tehnyt ja paljon saatte tähän luottaa.
      Kukkaa ei tajua kui minulla mulukkuni kyrpäni jäykisty.Se hetki yöstä tuli laiton groki lasi tarjottime makkarii,laito kosteuspyyhkeet, emme edes tarjonneetkaa kortonkeja.
      Olin tyytyväine tää mies olo huoneessa halasi nuoli suuteli puristeli akan persettä, Tämä mies halus olo huoneessaz riisu vaimo silkki paija,tissi liivit, totesi vaan että ompaha naine sinulla tosi utareet, kuuli vaimo sanoi, ne on nyt sinu käytössä olhuonessa oli coldensiideriä,sitä juotii.Mies otti vaimo jakkumeko vyötäröst hakaset auki kisko tiukameko reisii alas nilikkoihi. Mies totes sinulla naine harvinaista,koko
      corsettiliivi tosi piru hyvä näköne mite mahasi perseesi on pyöreät mitete tiukkana mahasi liivissä pyöristyy reisiesi vittushaaroihi. Olet tosi upee näköne lihv akka ,mitkä ovat lihvt haarasi reisiesi välissä., vaimoni sanoi että nää juomat kyllä mua nyt kusettaa, mies sano että otetaa alushoususi poi corsetti liivie alta, ja niin mies otti ne reisii,alushousut reisissä akka kävellä sipsutti wc istuu kuselle mies meni kattoo perässä sano vittu mitä paljasta persettä on näkyvissä.mies kisko akaltaalushousut pois,tämä mies kuivasi pyyhki vitun vaimolta kun oli kussut.
      Mäntii makkuuhuoneese minulla oli vaikeeta kui kyrpäni jäykkä oli.Tää mies halusi että vaimo kontalla pyllistää reide haarat levällä, että koko helveti vittu ,löysät vitunhäpylihat limpit roikotti , tää mies totesi kylymästi nyt akka ennen kui aamu on sinun tämä vittus kärsii tämä ontosi nussittu vittusi kusi lihasi.
      Ooteko oikeesti rehellisiä ootko kui yleinen naine fosu antamaa jakamaa vittuasi huoraamaa ukkoje kanssa,tämä vittusi vittuslimpit lihat ei ole kilti viksu naise.
      Vaimo sanoi älä ole tuhma mies,minä olen jo 50 täytäny rva ja vittua on käsitelty nussittu naitu vittu on sitä varte,tästä tuli raaka raju yö mikä ammatti panija raaka nuori mies isokyrpä siis tosi iso mitä nyt vaimo saa koko yön ,itseäni hävettää tämä 19cm mulukku.Oli tosi näkyje näky kuin utareet hölsky vatkasi kun mies tako kyrpää takaapäi vittuu, ja mikä näky takkapäin haaroje reisie välli iso lihava maha ja vitun lihat auki kun kyrpää työnti sisää vittuu.
      On pystyttävä totemaa,akalta yöllä usseita kertoja kusta tulla lirahti kun tää ukko poloki nussi akan vittua.
      Aamulla kun mies lähti meiltä , akkani sanoi vapisevalla äänellä nyt hänellä on varmasti tosi nussittu nussimmalla tämä vittuni,tuntuu emättimessä että kohdun aukossa kyrpää on työnnetty syvälle rajusti.
      Nyt tuntuu ettei oikei pysty istuu vittunsa päällä kovalla tuolilla. Ikkä ei olisi voinu uskoa miltä tämä akkani vitun nussimine tuotti tuskaa kipua ,ja sitä kui helveti monta kertaa minulta tuli limat kyrvästä.
      Vodaa sanno uusi elämä alako, ja varmasti jatkuu vierasta kyrpää haetaa,näin on.

      • Anonyymi

        Lopeta jo! Sinut tunnistaa täällä kaikki ja noita satuja ei jaksa kukaan huomata. Helvetin teeskentelijä. Toisessa ketjussa kerroit kuinka raiskaat vaimoasi ja kuinka annoit naapurinpoikien hyväksikäyttää äitiäs ja ikäsi ja vaimosi ikä vaihtelee viidentoista vuoden rajoissa nelikymppisestä melkein kuusikymppiseksii! Mene hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo! Sinut tunnistaa täällä kaikki ja noita satuja ei jaksa kukaan huomata. Helvetin teeskentelijä. Toisessa ketjussa kerroit kuinka raiskaat vaimoasi ja kuinka annoit naapurinpoikien hyväksikäyttää äitiäs ja ikäsi ja vaimosi ikä vaihtelee viidentoista vuoden rajoissa nelikymppisestä melkein kuusikymppiseksii! Mene hoitoon.

        Kommentoit taas omia kirjotuksiasi. Haet huomioo omille jutuilles.


    • Anonyymi

      Pitääkö olla iso ja paksu kyrpä ?

    Ketjusta on poistettu 148 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3565
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      220
      3040
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      145
      2575
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2092
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2085
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1877
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1712
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1705
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      277
      1396
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1332
    Aihe