Selkärankaa

aaamen

Ihmettelen, että missä on kaikki rasistit. Onko porukka tottunut jo ulkomaan eläviin, vai onko ymmärretty, että ei ne omaa elämää muuttaneet. Totta kai siellä syvimmissä peräkammarreissa purraan hammasta, mutta kun ei jaksa edes kirjoittaa. Ai niin, ahtaajat kirjoittaisivat rasistisia kirjoituksia, mutta viddu, kun ei osaa kirjoittaa. Jatketaan.

6

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KunKysyit

Rasismi on out. Sekään ei selitä kaikkea että persujen kannatus on persmäessä.

• Syynä aktiivimalli! 95 prosentti Rauman perussuomalaisista on joutunut töihin. 9 euroa päivässä pois maahanmuuttajien merkkivaatteista! Voi sitä ilon ja riemun määrää!

• Hjgjkkhh

Suomi on yksi maailman vähiten rasistisista maista. Perussuomalaiset on ainoa iso puolue, joka ajattelee oman maan etua, siksi media mustamaalaa sitä jatkuvasti ja hölmöläiset uskovat valheet, media noudattaa euvostoliiton ohjeistusta. Suomalaiset todennäköisesti heräävät äänestämään Perussuomalaisia vasta kun on liian myöhäistä.. Lopulta suvakitkin tajuavat kuinka pihalla olivat, ai että nautin siitä hetkestä, jos olen silloin vielä hengissä..

• Hgkjhkhf

"vai onko ymmärretty, että ei ne omaa elämää muuttaneet."

Vai ei ole muuttaneet, kyllä on ja tämä on vasta pientä alkua. Maahanmuuttajat ovat tehneet hyvin paljon rikoksia, paljon enemmän kuin suomen kantaväestö suhteutettuna asukasmäärään. Älä usko valtamedian valheita, etsi tietoa monipuolisesti netistä. MV-lehteä haukutaan valhemediaksi, mutta kyllä siellä ihan oikeita videoita on ja lähteetkin on mainittu, josta epäilijät voivat tarkistaa.

Kuinka paljon köyhät, vanhukset ja sairaat ovat saaneet "keppiä" vuoden 2015 jälkeen, sattumaako? Kuinka moni on tullut maahanmuuttajan raiskaamaksi? Kuinka moni LAPSI on raiskattu?? Kuinka moni on ryöstetty, pahoinpidelty tai tapettu?

• Itsestäänselvyys

Suomalainen tietää mitä toinen suomalainen ajattelee, siksi ollaan hiljaa.

• aaamen

Hyvä Hgkjhkhf. Nyt on sellainen tilanne, näin ulkopuolisena katsoen, että olet hankalassa tilanteessa. Riekut yöt eri palstoilla, pää sekaisin, ei ole työtä, kauhea katkeruus kaikkea kohtaan mikä ei sovi sinulle. Nyt kuule reippailemaan, illalla nukkumaan ajoissa, aamulla ennen 7 ylös. Työtä siitä hakemaan hus, hus ja heti. Kouluun en sinua patista, kun et siellä lapsenakaan menestynyt. En myöskään muuten käske opettelemaan mitään, mikä olisi vahingossakaan tekemisissä sivistyksen kanssa, ei varmaan onnistu. RYHDISTÄYDY.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe