Apua!? Elämä on yksi kaaos nykyään

Helvetti

Täälä kirjoittaa 15 v tyttö. Olen ylä-asteella jossa minua kiusataan. Minua on uhkailtu usein väkivallalla. Pahinta oli se kun yksi koulun oppilas otti puukon eteeni ja alkoi uhkailla sillä minua. Äidille ja isälle en pysty kertoa sillä heillä on tosi paljon ongelmia.
Minulla on anoreksia ja pakko-oireinen häiriö. Näiden kanssa eläminen ei ole yhtään helppoa. En ole ikinä pystynyt sanomaan itselleni että olen sairas mutta tajusin sen nyt että olen liian nuori kuolemaan. Mulla on vielä toivottavasti hyvä elämä edessä. Yksi asia joka häiritsee jatkuvasti on se että en tiedä kuka haluan olla. Minulla ei ole yhtään suunnitelmia tulevaisuudelle ja en edes tiedä koenko olevani tyttö vai poika. Minulta löytyy kyllä ihan perus pillu mutta en vain tiedä... Voiko kukaan koskaan rakastaa minua. Käyttäydyn samanlailla kun pojat, pukeudun Samalailla kun pojat mutta en pidä tytöistä vaan pojista.

2

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tabseN

Kyllä sinuun joku rakastuu varmasti. Itsekin olin kiusattu koulussa, haukuttiin rumaksi jne. mutta nykyään olen vain saanut kehuja ulkonäöstäni. Pidin aina itseäni rumana. Sinua kiusataan koska olet erillainen. Aikuisena tulet huomaamaan, että erillaisuus on etu. T: Poika, kellä on japanilais-tyylillä pukeutuva tyttöystävä.

• entinennuori

Sinun olisi hyvä päästä purkamaan ajauksia jollekin, esim koulun terveydenhoitajalle ja hänen kautta psykologille tai jos mahdollista saada aika nuorisopsykiatrian polille. Ei ehkä paljon lohduta, mutta kiusaajilla luultavasti paljon huonompi itsetunto ja ongelmia ja hakevat kiusaamisella oman itsetunnon pönkitystä tai jotain vastavaa. Olet heitä paljon parempi! Ole oma itsesi, olet arvokas juuri sellaisena :) Yläaste on vaikeaa aikaa. Lukiossa (ainakin meillä) ollaan jo kypsempiä eikä ketään kiusata ja kaikki saavat olla sellaisia kuin ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      9019
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2709
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2491
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2491
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1875
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1763
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1295
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1146
    Aihe