UUSI KAHVILA

kahville

Kuka omistaa uuden kahvilan Kokemäen liikekeskuksessa???

18

1280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiedänMuttenKerro

      Miksi kysyt? Kait se kaffee maistuu samalle edelleen, omistaa sen sitten kuka hyvänsä. Vai se kuuluisa Kokemäkiläinen kateusko iskee, et jos se on joku tuttu, niin ei voi tukea, jos se vaikka rikastuu?

      • käypkaffeella

        ja saamastasi kuitista katsot rek/verotunnuksen ja tarkistat netistä.

        simppelisipuli.


      • kahvilaatarvitaan

        Olen ulkopaikkakintalainén ja olisi kiva poiketa kahville.


      • KahvilleVaan

        No mitä se omistajuus siihen vaikuttaa? Senkus menet ja nautit kahvilan antimista, ei kai siinä sen ihmeempiä tarvi kikkailla. Jos et ole paikkakunnalta, niin mitä väliä sillä on, kuka sen kahvilan omistaa, kun et niitä kuitenkaan tunne... Vai ongitko kaikkien kahvipaikkojen omistajatiedot ensin esille ympäri suomen ennen, kun uskallat poiketa niissä kahvilla? Aikamoinen jobi....


    • sellaistavaan

      Tarkoitatko sitä ärrän vieressä olevaa?

      • KerroMullekin

        Onko täällä montakin uutta kahvilaa?


    • hyvvääkaffeeta

      Kahvilaa pitää Nikolai Kopeloi ja hänen vaimonsa Aina Kopeloi.

    • Herkuttelija

      Uusi kahvila testattu. Todella viihtyisä, idyllinen miljöö vanhassa talossa. Leivonnaiset olivat kauniita..herkullisen näköisiä. Mutta maku....tai siis olivat ihan mauttomia. Suolainen piirakka oli tehty vissiin johonkin sämpylä tai pullataikinaan. Juustokakussa ei maistunut edes sokeri. Suuri pettymys.

      • ToinenHerkuttelija

        Itse olen ollut tyytyväinen tuon kyseisen kahvilan tuotteisiin. Ovat erittäin maittavia ja herkullisia. Iso plussa itse leivotuille leivonnaisille. Toinen kahvila taitaa kaiken tilata valmiina.


    • Herkkuperhe

      Niin, meillähän on täällä kaksikin uutta kahvilaa.. Edellä luettavissa oleva pettymys on ilmeisesti koettu entisessä Ikalan valokuvaamossa. Itsekin pyrin tuolla kahvittelemaan, niinä päivinä kun kahvila on auki. Kaikki mitä olen maistanut, on minusta ollut hyvää. Samoin on laita liikekeskuksen uudessa kahvilassa, poikkean silloin tällöin ja olen myös sen kahvilan antimiin hyvin tyytyväinen. Makuja on monenlaisia.

    • Ärrrävieresä

      Kahvila uno.erittäin viihtyisä ja hyvät sortit henkilökunta täys kymppi.suosittelen.

      • Cafeärrä

        Ärrällle kahville! Kahvipassista ja hodareista plussaa!


      • Kuppiloitakiertäny
        Cafeärrä kirjoitti:

        Ärrällle kahville! Kahvipassista ja hodareista plussaa!

        Taitaa kahvipassi olla käytössä Unossakin. Lisäksi siä on santsi ilmanen. Eikä mee rahat Norjalaisille miljonääreille.


      • Cafeärrä

        Niin mistä mahtaa olla keksinyt idean... Veikkaus ja kahvi on silti kiva saada samasta paikasta.


      • VeikkaaJaKaffittele
        Cafeärrä kirjoitti:

        Niin mistä mahtaa olla keksinyt idean... Veikkaus ja kahvi on silti kiva saada samasta paikasta.

        Saa Unossakin pelattua, jos omistaa älypuhelimen... ;)


      • Kahveella
        VeikkaaJaKaffittele kirjoitti:

        Saa Unossakin pelattua, jos omistaa älypuhelimen... ;)

        Älyä on omassa päässä. En tarvitse sellaisia turhuuksia.


      • Kylilläkuuluu
        Cafeärrä kirjoitti:

        Niin mistä mahtaa olla keksinyt idean... Veikkaus ja kahvi on silti kiva saada samasta paikasta.

        No senkö takia ovat veikkauskonetta ottamassa ?


      • uuno
        Kylilläkuuluu kirjoitti:

        No senkö takia ovat veikkauskonetta ottamassa ?

        Olisi kiva lisä uunoon! Erikoiskahvit hyviä. Kiva paikka. Kaipaisin vaan jotain lämmintä suolaista esim. hampurilaisia tai jotain sormiruokaa..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe