UUSI KAHVILA

kahville

Kuka omistaa uuden kahvilan Kokemäen liikekeskuksessa???

18

1418

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiedänMuttenKerro

Miksi kysyt? Kait se kaffee maistuu samalle edelleen, omistaa sen sitten kuka hyvänsä. Vai se kuuluisa Kokemäkiläinen kateusko iskee, et jos se on joku tuttu, niin ei voi tukea, jos se vaikka rikastuu?

• käypkaffeella

ja saamastasi kuitista katsot rek/verotunnuksen ja tarkistat netistä.

simppelisipuli.

• kahvilaatarvitaan

Olen ulkopaikkakintalainén ja olisi kiva poiketa kahville.

• KahvilleVaan

No mitä se omistajuus siihen vaikuttaa? Senkus menet ja nautit kahvilan antimista, ei kai siinä sen ihmeempiä tarvi kikkailla. Jos et ole paikkakunnalta, niin mitä väliä sillä on, kuka sen kahvilan omistaa, kun et niitä kuitenkaan tunne... Vai ongitko kaikkien kahvipaikkojen omistajatiedot ensin esille ympäri suomen ennen, kun uskallat poiketa niissä kahvilla? Aikamoinen jobi....

• sellaistavaan

Tarkoitatko sitä ärrän vieressä olevaa?

• KerroMullekin

Onko täällä montakin uutta kahvilaa?

• hyvvääkaffeeta

Kahvilaa pitää Nikolai Kopeloi ja hänen vaimonsa Aina Kopeloi.

• Herkuttelija

Uusi kahvila testattu. Todella viihtyisä, idyllinen miljöö vanhassa talossa. Leivonnaiset olivat kauniita..herkullisen näköisiä. Mutta maku....tai siis olivat ihan mauttomia. Suolainen piirakka oli tehty vissiin johonkin sämpylä tai pullataikinaan. Juustokakussa ei maistunut edes sokeri. Suuri pettymys.

• ToinenHerkuttelija

Itse olen ollut tyytyväinen tuon kyseisen kahvilan tuotteisiin. Ovat erittäin maittavia ja herkullisia. Iso plussa itse leivotuille leivonnaisille. Toinen kahvila taitaa kaiken tilata valmiina.

• Herkkuperhe

Niin, meillähän on täällä kaksikin uutta kahvilaa.. Edellä luettavissa oleva pettymys on ilmeisesti koettu entisessä Ikalan valokuvaamossa. Itsekin pyrin tuolla kahvittelemaan, niinä päivinä kun kahvila on auki. Kaikki mitä olen maistanut, on minusta ollut hyvää. Samoin on laita liikekeskuksen uudessa kahvilassa, poikkean silloin tällöin ja olen myös sen kahvilan antimiin hyvin tyytyväinen. Makuja on monenlaisia.

• Ärrrävieresä

Kahvila uno.erittäin viihtyisä ja hyvät sortit henkilökunta täys kymppi.suosittelen.

• Cafeärrä

Ärrällle kahville! Kahvipassista ja hodareista plussaa!

• Kuppiloitakiertäny
        Cafeärrä kirjoitti:

Ärrällle kahville! Kahvipassista ja hodareista plussaa!

Taitaa kahvipassi olla käytössä Unossakin. Lisäksi siä on santsi ilmanen. Eikä mee rahat Norjalaisille miljonääreille.

• Cafeärrä

Niin mistä mahtaa olla keksinyt idean... Veikkaus ja kahvi on silti kiva saada samasta paikasta.

• VeikkaaJaKaffittele
        Cafeärrä kirjoitti:

Niin mistä mahtaa olla keksinyt idean... Veikkaus ja kahvi on silti kiva saada samasta paikasta.

Saa Unossakin pelattua, jos omistaa älypuhelimen... ;)

• Kahveella
        VeikkaaJaKaffittele kirjoitti:

Saa Unossakin pelattua, jos omistaa älypuhelimen... ;)

Älyä on omassa päässä. En tarvitse sellaisia turhuuksia.

• Kylilläkuuluu
        Cafeärrä kirjoitti:

No senkö takia ovat veikkauskonetta ottamassa ?

• uuno
        Kylilläkuuluu kirjoitti:

No senkö takia ovat veikkauskonetta ottamassa ?

Olisi kiva lisä uunoon! Erikoiskahvit hyviä. Kiva paikka. Kaipaisin vaan jotain lämmintä suolaista esim. hampurilaisia tai jotain sormiruokaa..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2715
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1119
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1001
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      904
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      873
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe