Kuka omistaa uuden kahvilan Kokemäen liikekeskuksessa???
UUSI KAHVILA
18
1392
Vastaukset
- TiedänMuttenKerro
Miksi kysyt? Kait se kaffee maistuu samalle edelleen, omistaa sen sitten kuka hyvänsä. Vai se kuuluisa Kokemäkiläinen kateusko iskee, et jos se on joku tuttu, niin ei voi tukea, jos se vaikka rikastuu?
- käypkaffeella
ja saamastasi kuitista katsot rek/verotunnuksen ja tarkistat netistä.
simppelisipuli. - kahvilaatarvitaan
Olen ulkopaikkakintalainén ja olisi kiva poiketa kahville.
- KahvilleVaan
No mitä se omistajuus siihen vaikuttaa? Senkus menet ja nautit kahvilan antimista, ei kai siinä sen ihmeempiä tarvi kikkailla. Jos et ole paikkakunnalta, niin mitä väliä sillä on, kuka sen kahvilan omistaa, kun et niitä kuitenkaan tunne... Vai ongitko kaikkien kahvipaikkojen omistajatiedot ensin esille ympäri suomen ennen, kun uskallat poiketa niissä kahvilla? Aikamoinen jobi....
- sellaistavaan
Tarkoitatko sitä ärrän vieressä olevaa?
- KerroMullekin
Onko täällä montakin uutta kahvilaa?
- hyvvääkaffeeta
Kahvilaa pitää Nikolai Kopeloi ja hänen vaimonsa Aina Kopeloi.
- Herkuttelija
Uusi kahvila testattu. Todella viihtyisä, idyllinen miljöö vanhassa talossa. Leivonnaiset olivat kauniita..herkullisen näköisiä. Mutta maku....tai siis olivat ihan mauttomia. Suolainen piirakka oli tehty vissiin johonkin sämpylä tai pullataikinaan. Juustokakussa ei maistunut edes sokeri. Suuri pettymys.
- ToinenHerkuttelija
Itse olen ollut tyytyväinen tuon kyseisen kahvilan tuotteisiin. Ovat erittäin maittavia ja herkullisia. Iso plussa itse leivotuille leivonnaisille. Toinen kahvila taitaa kaiken tilata valmiina.
- Herkkuperhe
Niin, meillähän on täällä kaksikin uutta kahvilaa.. Edellä luettavissa oleva pettymys on ilmeisesti koettu entisessä Ikalan valokuvaamossa. Itsekin pyrin tuolla kahvittelemaan, niinä päivinä kun kahvila on auki. Kaikki mitä olen maistanut, on minusta ollut hyvää. Samoin on laita liikekeskuksen uudessa kahvilassa, poikkean silloin tällöin ja olen myös sen kahvilan antimiin hyvin tyytyväinen. Makuja on monenlaisia.
- Ärrrävieresä
Kahvila uno.erittäin viihtyisä ja hyvät sortit henkilökunta täys kymppi.suosittelen.
- Cafeärrä
Ärrällle kahville! Kahvipassista ja hodareista plussaa!
- Kuppiloitakiertäny
Cafeärrä kirjoitti:
Ärrällle kahville! Kahvipassista ja hodareista plussaa!
Taitaa kahvipassi olla käytössä Unossakin. Lisäksi siä on santsi ilmanen. Eikä mee rahat Norjalaisille miljonääreille.
- Cafeärrä
Niin mistä mahtaa olla keksinyt idean... Veikkaus ja kahvi on silti kiva saada samasta paikasta.
- VeikkaaJaKaffittele
Cafeärrä kirjoitti:
Niin mistä mahtaa olla keksinyt idean... Veikkaus ja kahvi on silti kiva saada samasta paikasta.
Saa Unossakin pelattua, jos omistaa älypuhelimen... ;)
- Kahveella
VeikkaaJaKaffittele kirjoitti:
Saa Unossakin pelattua, jos omistaa älypuhelimen... ;)
Älyä on omassa päässä. En tarvitse sellaisia turhuuksia.
- Kylilläkuuluu
Cafeärrä kirjoitti:
No senkö takia ovat veikkauskonetta ottamassa ?
- uuno
Kylilläkuuluu kirjoitti:
No senkö takia ovat veikkauskonetta ottamassa ?
Olisi kiva lisä uunoon! Erikoiskahvit hyviä. Kiva paikka. Kaipaisin vaan jotain lämmintä suolaista esim. hampurilaisia tai jotain sormiruokaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768