UUSI KAHVILA

kahville

Kuka omistaa uuden kahvilan Kokemäen liikekeskuksessa???

18

1452

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiedänMuttenKerro

Miksi kysyt? Kait se kaffee maistuu samalle edelleen, omistaa sen sitten kuka hyvänsä. Vai se kuuluisa Kokemäkiläinen kateusko iskee, et jos se on joku tuttu, niin ei voi tukea, jos se vaikka rikastuu?

• käypkaffeella

ja saamastasi kuitista katsot rek/verotunnuksen ja tarkistat netistä.

simppelisipuli.

• kahvilaatarvitaan

Olen ulkopaikkakintalainén ja olisi kiva poiketa kahville.

• KahvilleVaan

No mitä se omistajuus siihen vaikuttaa? Senkus menet ja nautit kahvilan antimista, ei kai siinä sen ihmeempiä tarvi kikkailla. Jos et ole paikkakunnalta, niin mitä väliä sillä on, kuka sen kahvilan omistaa, kun et niitä kuitenkaan tunne... Vai ongitko kaikkien kahvipaikkojen omistajatiedot ensin esille ympäri suomen ennen, kun uskallat poiketa niissä kahvilla? Aikamoinen jobi....

• sellaistavaan

Tarkoitatko sitä ärrän vieressä olevaa?

• KerroMullekin

Onko täällä montakin uutta kahvilaa?

• hyvvääkaffeeta

Kahvilaa pitää Nikolai Kopeloi ja hänen vaimonsa Aina Kopeloi.

• Herkuttelija

Uusi kahvila testattu. Todella viihtyisä, idyllinen miljöö vanhassa talossa. Leivonnaiset olivat kauniita..herkullisen näköisiä. Mutta maku....tai siis olivat ihan mauttomia. Suolainen piirakka oli tehty vissiin johonkin sämpylä tai pullataikinaan. Juustokakussa ei maistunut edes sokeri. Suuri pettymys.

• ToinenHerkuttelija

Itse olen ollut tyytyväinen tuon kyseisen kahvilan tuotteisiin. Ovat erittäin maittavia ja herkullisia. Iso plussa itse leivotuille leivonnaisille. Toinen kahvila taitaa kaiken tilata valmiina.

• Herkkuperhe

Niin, meillähän on täällä kaksikin uutta kahvilaa.. Edellä luettavissa oleva pettymys on ilmeisesti koettu entisessä Ikalan valokuvaamossa. Itsekin pyrin tuolla kahvittelemaan, niinä päivinä kun kahvila on auki. Kaikki mitä olen maistanut, on minusta ollut hyvää. Samoin on laita liikekeskuksen uudessa kahvilassa, poikkean silloin tällöin ja olen myös sen kahvilan antimiin hyvin tyytyväinen. Makuja on monenlaisia.

• Ärrrävieresä

Kahvila uno.erittäin viihtyisä ja hyvät sortit henkilökunta täys kymppi.suosittelen.

• Cafeärrä

Ärrällle kahville! Kahvipassista ja hodareista plussaa!

• Kuppiloitakiertäny
        Cafeärrä kirjoitti:

Ärrällle kahville! Kahvipassista ja hodareista plussaa!

Taitaa kahvipassi olla käytössä Unossakin. Lisäksi siä on santsi ilmanen. Eikä mee rahat Norjalaisille miljonääreille.

• Cafeärrä

Niin mistä mahtaa olla keksinyt idean... Veikkaus ja kahvi on silti kiva saada samasta paikasta.

• VeikkaaJaKaffittele
        Cafeärrä kirjoitti:

Niin mistä mahtaa olla keksinyt idean... Veikkaus ja kahvi on silti kiva saada samasta paikasta.

Saa Unossakin pelattua, jos omistaa älypuhelimen... ;)

• Kahveella
        VeikkaaJaKaffittele kirjoitti:

Saa Unossakin pelattua, jos omistaa älypuhelimen... ;)

Älyä on omassa päässä. En tarvitse sellaisia turhuuksia.

• Kylilläkuuluu
        Cafeärrä kirjoitti:

No senkö takia ovat veikkauskonetta ottamassa ?

• uuno
        Kylilläkuuluu kirjoitti:

No senkö takia ovat veikkauskonetta ottamassa ?

Olisi kiva lisä uunoon! Erikoiskahvit hyviä. Kiva paikka. Kaipaisin vaan jotain lämmintä suolaista esim. hampurilaisia tai jotain sormiruokaa..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      120
      10316
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5030
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2221
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1924
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1402
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      25
      1010
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      1001
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      977
    Aihe