Elikkä ole käynyt lääkärillä väliaikaisten epätodellisen sekä sekavuuden olotilolojen takia lääkärillä ja Uni eeg testin tuloksena tuli tietoon että minulle tuli lievä epileptiforminen kohtaus ja näin lääkäri määräs että alotan lääkityksen että saadaan mahdollinen epilepsia pois suljettua. Niin kauvan tuota lääkettä pitäs syyä että huomais eron oloon?Kontrolli käynti vasta elo-syyskuussa niin en kait ala syömään tuonne asti jos ei mitään vaikuta?Ja se että lääkäri laitto vielä ajokieltoon tuon lääkkeen takia seuraavaan kontrolliin asti...On kyllä tympeää hommaa vaikka varsinaista epilepsiaa ei ole todettu.Millä ihmeellä sitä töihinkin menee kun yöllä kule julkisia
Vastaukset 1
- Epileptikko
Sitäpä ei taida kukaan muu osata sanoa, kuin sinä itse, että milloin lääke alkaa vaikuttamaan.
Syö nyt vain ohjeen mukaan, ei ne välttämättä heti helpotusta tuo mutta säännöllisellä käytöllä kyllä.
Ymmärrän harmistuksesi ajokiellosta, mutta ihan jo oman itsesi takia se on nyt paras ratkaisu. Löytyiskö sulta työkaveria tms. tuttua jonka kyydillä pääsisit töihin? Tai mikä parempi jos työmatka on lyhyehkö, niin näin kesän tullen on pyöräily oikein mukavaa.
Älä lannistu vielä, moni on ollut samassa tilanteessa ja niistä on jotenkin selvitty.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560