Ford Focus 1.6 ja viritys?

170@240 & Aero 250

Eli tuttuni on kohtapuoliin tuollaista saamassa ja hän aikoo autoa virittää ja kohentaa ulkonäköä. Rahaa koko projektiin on n. 50 000mk, joten jos ajatellaan, että kun suljetaan madallus, vanteet, renkaat ja putkisto pois jäisi jäljelle vielä 30 000mk, mitä sillä saisi autoon, tehon lisäys puolelta?

Onko kuinka helppoa lykätä kyseiseen autoon turbo?

6

1027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi

turhaa on tuollaiseen nuhapumppuun rahaa upottaa, ei muuta kuin tehokkaampi peli perseen alle heti...

• 170@240 & Aero 250

kun ei hänellä ole enempää kuin tuo 50 000mk, joten ei sillä autoa hankita. Eli hän siis SAA tuon auton!

• vaihtoehto
        170@240 & Aero 250 kirjoitti:

kun ei hänellä ole enempää kuin tuo 50 000mk, joten ei sillä autoa hankita. Eli hän siis SAA tuon auton!

pois sen perusräpsän ja lisää sen 50 tonttua niin
        saa sillä rahalla vaikkapa käytetyn VTS:n ja vakiona
        160 heppaa, sitä voi sitten laitella jos mielenkiintoa
        riittää

• 170@240 & Aero 250
        vaihtoehto kirjoitti:

pois sen perusräpsän ja lisää sen 50 tonttua niin
        saa sillä rahalla vaikkapa käytetyn VTS:n ja vakiona
        160 heppaa, sitä voi sitten laitella jos mielenkiintoa
        riittää

sitten rahat sen auton laittoon, kun ei töissä käy? Toisekseen ei hänen isänsä anna myydä sitä autoa.

• Ex-focus
        170@240 & Aero 250 kirjoitti:

sitten rahat sen auton laittoon, kun ei töissä käy? Toisekseen ei hänen isänsä anna myydä sitä autoa.

pistää pennosiaan johonkin rihkamaan tuossa tilanteessa. ostaa sitten kunnon auton kun on varaa. Ajakoon perusvehkeellä siihen asti. Kaikenlaisia sitä onkin .....

• 170@240 & Aero 250
        Ex-focus kirjoitti:

pistää pennosiaan johonkin rihkamaan tuossa tilanteessa. ostaa sitten kunnon auton kun on varaa. Ajakoon perusvehkeellä siihen asti. Kaikenlaisia sitä onkin .....

minun asiani, mutta kuitenkin hän laittaa ne rahat tuohon autoon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2328
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2203
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1514
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1427
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      954
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe