kirjoittaen

minä-vain

Olen pian 50-vuotias nainen. Olen äärimmäisen seksuaalinen. Elämässä, jota elän seksuaalisuuteni ei toteudu. Haluan seksiä, haluan toista ihmistä. En tiedä milloin voin vai voinko toteuttaa fantasiani.
Haluaisin tuntea yhteyden mieheen. Tällä hetkellä voin toteuttaa seksuaalisuuttani vain kirjoittaen.
Haluatko kirjoittaa kanssani?

18

1412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivaolisi

      Kiva jos saisin uuden ystävän, aina meillä on jotain toisilemme antaa: [email protected]

    • tere täällä olisi 47v kaveri pohjanmaalta laita viestiä niin kirjoitella lisää nimimerkki ja tämänfirman s.posti

      • Kuhamuistelen

        Joskus vuosia sitten oli tälläpalstalla jotkut nettitutut jotka vaa viestitteli toisilleen kaikkea järkevää erotiikkaa yms. Oli kiva lukea niitä viestejä ja muiden järkeviä kommentteja.. vai olikohan se tämä..? Noh kuiteski olis kiva lukea ja ehkä kommentoida viestejä.. Tai miks ei itekki vois rueta viestittelee täällä jos joku nainen haluaa..? Tapaa sit livenä jos tapaa.. mitehä niille nettirakastavaisille kävi jos joku muistaa..?


    • Hei itse kaipaan läheisyyttä ja seksiä kirjoittele ja kerro fantasiasi niin voitasiin totettaa se niin kuin sinä itse haluat 0408592621

    • Mikasaa

      Moikka.
      Täällä olisi väjhän yli 40 kymppinen komea mies.
      Olen seksuaalinen, ja minusta tuntuu, että joudun olemaan niin yksin tämän asian kanssa, että en tiedä.
      Välillä oikein masentaa kun ei ole sitä tunnetta.
      Kaipaan naisen kosketusta.
      Olen aina halunnut Minua vanhempaa naista. nuoremmat eivät kiinnosta.
      Ota Yhteyttä, niin keskustellaan lisää.
      Yt.
      Mika S
      [email protected]

    • Hei
      Täältä löytyisi kanssasi lähes samanikäinen, ja samassa tilanteessa elävä mies.
      [email protected] kirjoiteltaisiko?

    • moorjesta minullekkin saa kirjoittaa olen melkein neljäkymppinen uros.
      kaikkea saa laittaa mut ei viruksia heh
      [email protected]

    • Akuzzi

      Hei kirjoita olen 52v mies oulusta Haluaisin sinua seksin merkeissä myös Fantasiatkin kiinnostaa

      • Akuzzi

        Kirjoita 0409320389 52v mies oulusta


    • tulostin111

      Moi! Olen vähän iäkkäämpi mies vaasasta ihan samassa tilanteessa kun sinä. Olisi kiva jutella enemmän asiasta...
      Ota yhteyttä: [email protected] Jutellaan lisää.

    • Anonyymi

      Minä olen vanhempi ku sinä mutta toimii vielä ei ois siitä kiinni.pitäskö tavata missä asut niin tuun käymään..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Moikka.
      Minulla on samanlainen tilanne, seksualisuutta riittä mutta sitä ei pääse toteuttamaan. Voisimme jakaa ajatuksia ja toteuttaa fantasioitamme kirjein, toteuttaa itsemme vapautuneesti ja ilman estoja.
      Voisimme myöskin jutella arkisista asioista. ja mitä elämästä odottaa.
      [email protected]
      haluaisin kovasti kuulla mielipiteesi ;-)

    • Anonyymi

      Haluan !!! Samasta vaivasta kärsivä 5 krt viikossa treenaava mies !

      Miten ?

    • Kirjoittelu olisi mukavaa:-) Ota yhteyttä nimimerkkiin:-*

    • Anonyymi

      Haluan kuulla sinun haluista ja mikä kiihottaa? Fantasiat? M54V s Post [email protected]

      • Anonyymi

        Kaikki feikki troloolot kiihottaa


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe