Kaleva kertoo, että siellä on aloitettu joku projekti kuinka tehdä ongelmalähiöstä parempi. Samassa jutussa 7 vuotta Rajakylässä asunut Suaad Mohamed sanoo, että tykkää alueesta. Eihän se silloin voi olla ongelmalähiö. Tehdäänkö taas aivan tarpeetonta projektityötä, kun jostain saatiin rahaa?
Onko Rajakylä ongelmalähiö?
8
232
Vastaukset
- Manchester
Sitä pidetään historiallisesti ongelmalähiönä samalla tavalla kuin kaukovainiota ja käsittääkseni toppilaa. Isot rivit jyhkeitä kerrostaloja sisältävät aina monenlaista asujaa. Jos vuokra on jossain satasen tai kaksi halvempi kuin muualla, niin se vetää puoleensa mm. elämäntapatyöttömiä. Rajakylä on iso alue ja sisältää myös monilukuisen määrän omakotitaloja ja kaikkia muitakin asuntomuotoja, joissa moni asuja varmasti sanoo tykkäävänsä alueesta ja että se on rauhallinen.
Ihmisillä on taipumus ajatella mustavalkoisesti, että mikä on hyvä tai huono. Molemmat nähdään yleensä 100% hyvänä tai huonona.- Joops
Samaa mieltä puhujan kanssa. Rauhallista on rajakylän rannoilla:)
- tyrnävän_hetero
Ei voi kyllä olla ongelmalähiö, jos suurin osa asukkaista on moniosaajia tai koneinsinöörejä.
- Huomaaja
Joillekin on mikä tahansa ongelma
- Kyläläinen
Veikkaan, että Rajakylän lapsilla on vähemmän ongelmia kuin kehyskuntien lapsilla.
- patelasta
Tuo on valitettavan totta jos kysyy mamulta joka ei paremmasta tiedä. Jos kysyt patelalaiselta kantasuomalaiselta niin rajakylä on paikkana nykyään kyllä aika sosiaalinen tapaus.
- Kyläläinen
Voi olla sosiaalinen, itse käyn töissä, ansiot 85.000 vuodessa, onnellinen ehjä elämä ja asun Rajakylässä.
- Nuorten-ystävät
Projektit on yleensäkin turhia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448