nyt kun on siitä

ettei vanhemmille naisille käy missään tapauksessa minihame
mitäs löytyy miesten vaatekaapista
mikä ei missään tapauksessa käy enää kuuskymmentä ylittäneelle
onko mitään mikä olis ihan kamalan näköistä
vanhemman miehen päällä.

43

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noohjooh

Nääh, pitäköön mitä huvittaa. Voin olla kurkkimatta jos ei mun silmää miellytä :)

• sitä mieltä määkin oon että jokainen pitäköön niitä vaatteita missä viihtyy
        mutta toisaalta yhdenlaiset housut on sellaiset mun silmään
        kun moninen miesten ja naisten silmään legginssit
        elikkä siis ei miellytä enkä omani antais laittaa sellaisia jalkaan
        se kun ei ite käy koskaan vaateostoksilla niin ei oo pelkoo.

• noohjooh
        viivatiina kirjoitti:

sitä mieltä määkin oon että jokainen pitäköön niitä vaatteita missä viihtyy
        mutta toisaalta yhdenlaiset housut on sellaiset mun silmään
        kun moninen miesten ja naisten silmään legginssit
        elikkä siis ei miellytä enkä omani antais laittaa sellaisia jalkaan
        se kun ei ite käy koskaan vaateostoksilla niin ei oo pelkoo.

Leggingsit ovat ihanat, talvisin varsinkin. Vähän kuin sukkahousut, mutta ilman sukkahousujen haittapuolet (joko valuvat tai sitten on kiristysnauha vyötäröllä).

Varsinkin farkku-sellaiset ovat hyvin käyttökelpoiset, niiden kanssa voi pitää vaikkapa minimekon :)

Nuorilla miehillä näyttää olevan muodissa tiukat puntit, melkein kuin treggingsit. Alkuun näytti oudoilta, mutta nyt on silmä jo niin tottunut, sopii monelle. Naapurin pojalla on tosi pitkät lajat, jalkapallopelaajan hieman väärät sääret. Hän käyttää tällaisia housuja. Sopii oikein hyvin, tulee hellyttävästi joku pitkäsäärinen bambi mieleen.

Sitä uskaliaisuutta ehkä kaipaan vanhemmissa sukupolvissa. Rohkeasti vaan kokeilemaan. Mitä siitä jos joku paheksuu.

• noohjooh kirjoitti:

Leggingsit ovat ihanat, talvisin varsinkin. Vähän kuin sukkahousut, mutta ilman sukkahousujen haittapuolet (joko valuvat tai sitten on kiristysnauha vyötäröllä).

Varsinkin farkku-sellaiset ovat hyvin käyttökelpoiset, niiden kanssa voi pitää vaikkapa minimekon :)

Nuorilla miehillä näyttää olevan muodissa tiukat puntit, melkein kuin treggingsit. Alkuun näytti oudoilta, mutta nyt on silmä jo niin tottunut, sopii monelle. Naapurin pojalla on tosi pitkät lajat, jalkapallopelaajan hieman väärät sääret. Hän käyttää tällaisia housuja. Sopii oikein hyvin, tulee hellyttävästi joku pitkäsäärinen bambi mieleen.

Sitä uskaliaisuutta ehkä kaipaan vanhemmissa sukupolvissa. Rohkeasti vaan kokeilemaan. Mitä siitä jos joku paheksuu.

mää tykkään kans kans legginsseistä
        en pidä koskaan sukkahousuja kun en ole hame naisia

alussa ne nuorten pitämät pilliäkin pillimmät farkut näytti aika koomisilta
        mutta kun niihin tottuu niin ihan ookoot on
        ja mikä ettei kävis vanhemmallekkin pitkälle ja hoikkasääriselle miehelle
        mutta ne kyllä kieltämättä vähän rajoittaa käyttäjäkuntaa

mun yhdellä ystävällä on neljä lasta kaksi tyttöö ja kaksi poikaa
        kaikki pitkiä ja tosi hoikkia
        hän kävi luonani espanjassa ja kun mentiin shoppaileen sellaiseen halppis kauppaan
        hän osti nuorimmalle pojalleen "haarovälihousut"
        ne on melko kummajaiset tosi tiukat lahkeet ja haaroväli roikkuu puolessa reidessä
        gollege housuja ne on
        samalla ruvettiin sit puhuun minihameista "pakarahame" nimityksellä.

• Susimerkkivaatteissa

Mitä miehet pitää?
        Minulla on Armanin farkut ja Versacen paita. Maksoin niistä vajaat 700 euroa. Lacosten huippukengät. Taisi maksaa 250 paikkeilla.
        Ne ovat hätävarana hieman fiininpiin tilaisuuksiin. Parit tiedossa kesällä.
        Arkena pukeudun arkisesti. Mutta en hameisiin edelleenkään. En ole skotti vaan kotimainen valkoinen hottentotti.

• Nauroinnäkemättäkin

Tahtoisin nähdä sinut.

• susilampaanvaatteissako
        Susimerkkivaatteissa kirjoitti:

Mitä miehet pitää?
        Minulla on Armanin farkut ja Versacen paita. Maksoin niistä vajaat 700 euroa. Lacosten huippukengät. Taisi maksaa 250 paikkeilla.
        Ne ovat hätävarana hieman fiininpiin tilaisuuksiin. Parit tiedossa kesällä.
        Arkena pukeudun arkisesti. Mutta en hameisiin edelleenkään. En ole skotti vaan kotimainen valkoinen hottentotti.

Hienot vermeet sinulla kesäbileisiin, laatutietoiset naiset sinut huomaavat. Tärkeintä on mies niiden sisällä.

• katohan kirjoitettu jäi pois otsikosta
      pitäsköhän ruveta vähän huolellisemmaksi
      tän kirjoituksen suhteen
      tai ainakin lukee mitä on kirjoittanu
      ennenköpainaa entteriä.

• Napapaita 😯

• ...erityisesti silloin, kun sitä napaa ei enää näy.

• niitä onneks näkee hyvin harvoin.

• Suorat housut ja lenkkarit. Harvemmin eksyy jalkaan suorat housut ja lenkkaritkin vain koiralenkillä ja pihatouhuissa, vaan ei milloinkaan yhtä aikaa.
      Tällä kertaa ihan aatamin asussa, sopi vanhemmille miehille tai ei. Töissä lämmin, työmatkalla kuuma kun auton ilmastointi huoltoa vailla, hikinen lenkki koiran kanssa ja sitten saunaan. Nyt alkaa jo tuntua olo kuivalta ja hyvältä.

• Täsmällisemmin

Olet käynyt siis töissä, työmatkalla ja koiralenkillä "aatamin asussa" ?

• Täsmällisemmin kirjoitti:

Olet käynyt siis töissä, työmatkalla ja koiralenkillä "aatamin asussa" ?

Jos ei nyt sentään ihan niin. Olisi nuo risutkin metsässä aika ilkeästi lyönyt reisille, jos siellä aatamin asussa olisi kävellyt. Töistä olisi ehkä päässyt sairauslomalle. Olisi kai pitänyt sanoa, tällä hetkellä, saunan jälkeen omassa kotona, neljän seinän sisällä, kaikkien katseiden tavoittamattomissa.

• aika kummallinen yhdistelmä kyllä olis
        mutta kyllähän niitäkin näkee.

• Tiedä iästä mutta muistiini jäi tapaus kun vielä tuli käytyä Baarissa.
      Istuin pöydän ääressä ja vieressä tiskillä istui kolme miestä, kuin veljeksiä. Kaikki ylipainoisia ja tiukat housut, jokaiselta näkyi Persvako pitkälle. Paita oli tietenkin liian lyhyt joten selkääkin näkyi reilusti. En nähnyt heitä edestä päin, läksin liian aikaisin pois.
      Siinä oli trion verran silmänruokaa.
      Minusta sinapinkeltaiset tai myrkynvihreät housut miehellä on rumat.

• Bengalitikku

Eilen kaupassa edelläni tepasteli nuori mies. En muista yläosaa, ehkä t-paita. Mutta hänellä oli college-tyyppiset shortsit, army-kuviointia, vihreän harmaat, paljaat karvaiset sääret ja jotkin kengät. Kenties en olisi noteeranut, mutta kun näistä olemme kirjoitelleet, niin jälkikuva jäi.
        Minun maailmani ei kyllä mitenkään järkkynyt.

• Hah-hah-haaa

Ei ollut siis tämän Telluksen kansalainen jos oli "vihreän harmaat, paljaat karvaiset sääret". Kengät sentään ettei liidellyt irti plaattiasta.

• Bengalitikku

Niinpä. Hahhahhaa. Käväisin ulkoavaruudessa. Pakkohan jalat maasta on irroitella.

• sillon kun se persvako näkyy
        vaikka olis hoikkakin poika niin ei kyllä oo ilo silmälle

ja nyt mennään jo lähellä sitä miesten housumallia
        värillä ei väliä mutta lähinnä vaaleat puuvillaiset kesähousut
        oikeen sellaiset äijä malliset ei miellytä mun silmää
        on niihin pukeutunu sit nuorempi tai vanhempi tyyppi.
        farkut saa olla kyllä melkeimpä vaikka minkä väriset
        mutta se perus kesä housut on.... huh huh.

• RealistiN

Eipä tule rumia ja kamalia huomattua kun silmillä on tapana hakeutua katselemaan vain hyvän, kivan ja mukavannäköisiä.

• niinhän me kaikki varmaan mieluummin kattellaan kivan näköisiä
        mutta josku pakko ottaa katsekontakti
        en nyt sano rumaan mieheen onko niitä edes
        kaikissa on kumminkin jotain kaunista

ja sillon kyllä tulee luotua sellainen yleissilmäys
        ja kyllä siinä vaatetuskin silmiin osuu.

• Per-kel

Työkuteissa viihdyn, paitsi jos häät tai hautajaiset :)

• kuuluuko työasusteisiin lippis
        sekin käy jollekkin jopa vanhemmallekkin miehelle
        mutta ei sille joka mun kanssa asuu.

• seoliskamalannäköstä

""Onko mitään mikä olis kamalan näköstä vanhemman miehen päällä"", on; törkeen lihava alaston nainen.

• ewrgerggref

litsun lätsyn,,jos vain molemmille stemmaa...kun lihavilla ei tuo flaksikaan aina käy..niin pitää ottaa tilaisuudesta vaari jos vain onnistuu..on paljon puutteessa olevia lihavia vanhempia naisia..mutta miksi vanhat lempii vain takaa???? onko heillä vain ns, taka-ajatuksia?

• eestäjatakaa
        ewrgerggref kirjoitti:

litsun lätsyn,,jos vain molemmille stemmaa...kun lihavilla ei tuo flaksikaan aina käy..niin pitää ottaa tilaisuudesta vaari jos vain onnistuu..on paljon puutteessa olevia lihavia vanhempia naisia..mutta miksi vanhat lempii vain takaa???? onko heillä vain ns, taka-ajatuksia?

Et sä voi tietää miten vanhat lempii, tuskin aina oot paikalla seuraamassa.

• Bengalitikku

On kamalampaa: vanha amazonnainen alla ja pieni talitintinkokoinen mies päällä. Mutta he voivat olla hyvin onnellisia. Joten kaikenlaiset kauhuskenariot noin esteettisessä mielessä on kielletty.

• se on ihan sama mitä kukin päällänsä pitää, mun ei tarvitse kyttäillä toisten pukeutumista.

• tuossasemakeemies

verkkarit ja kahiseva tuulipuku on mallia 45 ja aina esteettinen..verkkareissa se ainainen raita sivulla,,tottakai.. niin ja vanhat litsat tennarit jalassa kruunaa kuvan..

• Yks_äiti

Kyllä he ihan farkkuja näkyvät pitävän ja pukeutuvat muutenkin merkkivaatteisiin

• O-Orvokki

Minusta nuo paljon esiintyvät rikkinäisiksi revityt farkut tai muut housut ovat usein pahan näköisiä. Varsinkin suuri repaleiset housut, joiden aukoista saattavat alushousutkin vähän vilahtaa heiluvien riekaleiden välustä. Kammottavia näkymiä tulee välillä kaupungilla vastaan niin naisten kuin miestenkin päällä.

• O-Orvokki

Miten viivatiina ja muut palstalaiset määrittelevät minihameen pituuden?
        Kuinka pitkälle tämän ikäluokan naisten hameen pitää peittää reidet tai sääret polven ylä tai alapuolella?

• O-Orvokki kirjoitti:

Miten viivatiina ja muut palstalaiset määrittelevät minihameen pituuden?
        Kuinka pitkälle tämän ikäluokan naisten hameen pitää peittää reidet tai sääret polven ylä tai alapuolella?

kymmenen senttiä voi ihan hyvin olla polven yläpuolelta paljaana
        minihame on sellanen että sitä pitää joka välissä kiskoo alaspäin
        ettei pikkarit näy
        ja varsinkin sillon kun menee istuun niin ei tiedä miten kiemurtelis
        että hame peittäis strategiset alueet.

• reppuriika

En osaa pitää ikää esteenä, mikä kenellekin sopii, mutta onhan se esteettisesti tosi rumaa, jos leveeperseinen, pallomaha pakkaa legginginsit päällensä. Laitetaan koristeeksi ulos ja parvekkeelle kukkia, niin ei haittaisi vaikka siihen olemukseensakin satsaisi hieman lähimmäisen iloksi. Ja kun ne pitkikset ovat oikeastaan alusvaate.

• harvemmin mää oon miehillä legginssejä nähny :)
        eikä mun päivää pilaa leveeperseiset pallomahat vaikka ne olis alasti
        koska en yleensä arvostele ihmisiä ulkonäön tai koon mukaan
        jokainen on yhtä arvokas ja yhtä kaunis

lähinnä oli kyse mistä vaatteesta ei tykkää miesten päällä
        eikä siitä minkälaisen ihmisen päälle joku vaate ei sovin
        kokoja kyllä löytyy nykyään isommillekkin ihmisille.

• Bengalitikku

Nuo pyöräilytrikoisiin pukeutuneet miehet. Tosin he tulevat silmäkulmaan ja katoavat saman tien. Mä toivon, että eivät hyppää pyörän päältä nähteni, sillä mihin sitä silmät laittaisi. Pilviin?

• valivalitusta
        Bengalitikku kirjoitti:

Nuo pyöräilytrikoisiin pukeutuneet miehet. Tosin he tulevat silmäkulmaan ja katoavat saman tien. Mä toivon, että eivät hyppää pyörän päältä nähteni, sillä mihin sitä silmät laittaisi. Pilviin?

Pistä silmät kiinni, jos ihmisten vaatteet noin ärsyttävät.

• vainkatsoa-saa
        valivalitusta kirjoitti:

Tuijota vaan rauhassa haarapullistumiani bengalitikku, nehän sun katsettas vetää!

• Bengalitikku
        valivalitusta kirjoitti:

Valivali: mähän ajaisin ojaan...
        ja vainkatsoa: ovatko silmät tahdosta riippumattomat elimet? Minkäs voi?

• älytön-alotus-

HÖPÖ alotus,

• no sehän se mitenkäs muuten.

• Kävin juuri risteilyllä ruotsalaisten vähän vanhemman porukan kanssa (oli tosin nuorempaakin väkeä) ja koska oli lämmin päivä väki oli pukeutunut kesävaatteisiin. Ei jäänyt mieleen mitään olisi ollut erittäin kuvottavaa miestenkään päällä. Pikkukaupunkiruotsi oli hyvin edustettuna (bussikuljetus) ja väki oli siististi pukeutuneita ainoo häikkä (tosin pieni) että jotkut olivat pahasti juovuksissa jo satamaan tullessamme ja heitä piti auttaa laivalle.
      Ihan noin vain muistin varassa: minkään ikäiselle miehelle ei sovi liian tiukat. mahan kohdalta kiristävät paidat, mutta se ei ole vaatteiden vika. Ai niin, inhoan karibialaista brodeerattua, lyhythihaista guayabera-paitaa, jota pidetään housujen päällä. Sen alle kätkeytyy yleensä irstas, lihava, korruptoinut vanha diktaattori palmusaarelta, tyyppi Papa Doc tai Trujillo. (Esmeks niinkuin kirjassa Vuohen juhlat,)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2468
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1868
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      73
      1776
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      81
      1308
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1228
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1178
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1068
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1050
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      904
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      882
    Aihe