Asennemuutosta tarvittaisiin pikaisesti jotta ei tuhottaisi aikaisempia saavutuksia joita on tehty Pudasjärven hyväksi. Piiri pieni pyörii taas päättäjien hyvä veli järjestelmän kesken. Lahkopitäjääkö tässä puuhastellaan ?
lahkopitäjäkö ?
12
1186
Vastaukset
- pitäjälahko
sehän on jo ollut aina lahkopitäjä
- sissos___
Nyt ollaan menossa syvään päähän ja vauhdilla.. On sellainen joojoo miesten ja naisten remmi johdossa että kaikki käy ja aina löytyy rahaa. Johtoportaassa tärkein tehtävä on saada pidettyä hyvä palli oman persauksen alla. Jokaisessa Pudasjärvi- lehdessä jossa on juttua kaupungin päätöksistä on uusi menoerä järkiään 100-300t€. Tällä menolla ollaan kohta kassa punaisella ja pahasti.
- uskonveli
Pelkoon ei aihetta koska islam valtaa Pudasjärven varsin lyhyessä ajassa. Lahkolaiset ovat olleet itse päättämässä monikulttuurisesta tulevaisuudesta .
- uskoton
Kunnallispolitiikka on politikointia. Tavallinen tallaaja istuu valtuustossa ja hallituksessa ja saa tehdä päätöksiä asioista joista ei edes ymmärrä mihin kaikkeen se vaikuttaa. Muutenkin touhu mennyt siihen suuntaa ettei edes työpaikka ole varma. Vanhan kansan johtajamallia, uhkailulla pidetään työntekijät ruodussa ja pelossa että menetetään toimeentulo. Järkevät hakeutuvat muualle varman leivän ääreen.
- kaikkionpaskaapaitsikusi
Ei kunnan hommiin pääse varmaan työpaikkaan nykyään kuin muutamista FC Kurenpoikien perheistä.
- Satikuti
Sitä kutsutaan Oulunkaareksi
- poroemäntä
sekä Pudasjärven kaupungiksi. Törmäillään ..AI
- ittoborelone
kohtahan sillä taas rauhoittuu kun lähtevät otsaa kirkastamaan
- Tötterö2
Kun istuu RY:llä eturivissä niin asiat tapahtuu ja palvelu pelaa!
- eturiviläinen
maalaisakat ja pikkupoika johtavat kaupunkia....hohhoijaa..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392543Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401627
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311473Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107899Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762