Tänään kun lähdin töistä kotiin niin startatesse kojelautaan tuli teksti;
oil ressure ja sensor failure?
Mitäköhän tämä tarkoittaa?
Kun pakko oli päästä kotiin niin starttasin auton ja kun auto lähti käyntiin niin
nuo tekstit hävisivät näytöstä, mutta sitten koko ajon aikana näytössä paloi
keltainen kolmio ja sen sisällä keltainen huutomerkki?
Mitäköhän tuossa autossa on nyt vikana?
Katsoin 1vk sitten öljyt ja öljyä oli riittävästi, no kun pääsin luojan kiitos kotiin asti autolla, niin
katsoin öljyt ja öljyä oli riittämiin eli vika ei nyt ole sitteen senkään vähäisyydestä.
Fiat Stilo / Oil pressure ja sensor failure
Hiomatontimantti
4
1254
Vastaukset 4
- ehkäuusantura
oil ressure ja sensor failure?>>> tuon kun kääntää Öljynpaine anturivika sehän voi olla siis tunnistin joka temppuilee...seuraa tilannetta<<<
- Hiomatontimantti
Autoni käväisi tänään huollossa ja viaksi todettiin ; öljykello.
Ei ollut kallis ja nyt auto käynnistyy taas normaalisti ilman varoitustekstejä.- Jen1988
Paljon tällainen huolto maksoi?
- Hiomatontimantti2
50 eur.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791662
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset206628- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88584- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510