Vai oma jo löydetty?
Onko hakupäällä?
17
365
Vastaukset
- Eikrominaali
Ei ole poliisi perässä.
- Elluhalloyb
Haku päällä...
Jos joskus törmäis....kunnon tyyppiin....🌸☀💞🍀♥- Yhdeltä
Minkälainen on hyvä tyyppi?
- Elluhalloyb
Hyvä tyyppi voi olla kuka vaan...
Ihan tavallinen...känsäkoura...
Mut kuka rakastaa vain mua...arvostaa ..on kiltti...🌸♥🍀 - TaitaaOlla
Elluhalloyb kirjoitti:
Hyvä tyyppi voi olla kuka vaan...
Ihan tavallinen...känsäkoura...
Mut kuka rakastaa vain mua...arvostaa ..on kiltti...🌸♥🍀Ootko kaunis ja fiksu:)? Hiusten väri? Ootko blondi?
- Elluhalloyb
Nut täytyy nauraa...😂😂😂😂😂😂😂enstex...
Omasta mielestäni olen fiksu...
Hiusten väri ruskea.mut oma...
Mä oon kaikkee muuta kuin blondi...
Kaunis...kauneus katsojan silmis...
Olen sanut kehuja....♥🌸☀😂
- aitoriitta
On jo löydetty. On vain tänään niin kurja olo kun kohtelen niin huonosti. Mies kärsii. Sanoin, että voi potkaista minut ovesta. Ei sitä tee. Yritän kohdella tulevaisuudessa paremmin. Tämä on pohjanoteeraus.
- rkkcxgjbb
Nimetön kimaltelee <3
- kunneskohdataan
Onhan mies ollut sydämessä jo kauan, mutta käytännön toteutus puuttuu yhä.
- Hakuonpäällä
Ei ketään voi omistaa.
- siismitäsulle
seurustelu tarkoittaa. Ai sitä, että on aina haku päällä uutta varten. Silloinhan se on avoin suhde. Ei se ole mitään sitoutumista. Jotkut pelisäännöt sentään pitää olla.
- M__
Vaimo löytyy mutta kaipailen toista naista ja vähän muutamaa muutakin
Aina tsiigaan komeita miehiä. 😉
- yksinäinen-vanhaäijä
Ei tässä enää mitään toivoa ole.
Kyllä se oli sitten siinä.10 vuotta yksinäistä lähes erakkoelämää kerrostaloyksiössä.
Nyt sitten on vielä tullut urologista vaivaa.
Duodart 0,5/0,4 mg lääkitys.
3 kertaa lääkärissä.2 kertaa labra.Ultraääni-kuvaus.
Tietokone-kuvaus varjoaineella ja ilman.
Aikaisemmin turha kallis lääke.Ei mitään vaikutusta.
Nyt mennyt 3 kk.Tilanne ei ole muuttunut.
Kierros alkaa taas alusta kun on mentävä 4.kerran lääkäriin.
Mitään apua ei ole vielä ollut. - M---
Oman rakkauteni kohde on löydetty jo ajat sitten. En tiedä missä olisin ellei häntä olisi olemassa! Vaikea kuvitella elämää ilman että saisin rakastaa häntä enemmän kuin ketään muuta, kuolemaani saakka.
<3 Ki- Kirsi
Henry, jätä minut ja poikani jo rauhaan
- kesäontullut
onko naisella jo persposket valmiina liikkumaan tavall' tai toisell'?
https://www.youtube.com/watch?v=FdPmW84DnHQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614