Keho ei hyökkää itseään, vaan vihollisia vastaan!

Tämä on osastoa "Kusetus murenee pala palalta" jouduttuani homeongelman myötä en vain sairastumaan helvetillisesti vaan aloittamaan kymmenen vuotta sitten lääketieteen etäkurssin netistä käsin, jossa on tietoa ollut saatavilla pilvin pimein.

Autoritäärisessä järjestelmässä tieto on lisännyt ikävä kyllä vain tuskaa eikä oikeaa apua ja hoitoa ole saanut. Viime yönä suihkussa toteutui sama, mitä kerroin saunasta, että kipeät kohdat kallossa sattuivat sormiin asti pestessäni ja kammatessani hiuksiani muovisella shampooharjalla. Hiustenpesun väliaikoina en hiero päätäni ollenkaan, ettei tukka rasvoittuisi, vaikka nuppini on joka puolelta käsin kosketeltavan kipeä. Parempi apu ja rauha on ollut Herrassa kuin erikoissairaanhoidossa, jossa nuppiani ei ole vaivauduttu edes tunnustelemaan ja ottamaan oireitani vakavasti.

Heitteillejätettynä on ollut oman onnensa nojassa ja täytynyt yrittää sitä sun tätä jaksamisen ollessa huonoa kymmenen vuoden potemisen jälkeen homehelvetissä ja vuodesta 2012 lähtien myös borrelioosin uhrina, ottaen huomioon punkkiseudulla vietetyn lapsuuden ja jo lapsesta asti vaivanneen Raynaudin oireyhtymän.

En edes muista, mitä kaikkia rohtoja olen viimeisen kymmenen vuoden aikana kokeillut enkä pystyisi luettelemaan kotona olevien rohtojeni määrää tai mitä käytän päivittäin uuvuttuani jo siihenkin. Jotain ne tekevät, en vaan tiedä mitä. Välillä yksi konsti toimii, sitten taas ei. Eniten on niitä, jotka eivät auta purkissa tai hyllyssä käyttämättöminä yhtään mitään.

Höyryhengityskin vaatii viitseliäisyyttä sen verran, että pistää laitteen kuppiin kiehumaan vettä eteerisen öljyn kera. Kaasut ja höyryt imeytyvät hengityksen kautta suoraan aivoihin ja verenkiertoon ( ks. mm. https://youtu.be/V3WjpRFLL88?t=2025 , https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/JulkaisuMetatieto/Documents/EDK-2016-AK-97622.pdf ), joten eteeristen öljyjen hengittämiselläkin on tehoa, niin kuin itsekin olen kokenut - ollen liian raskasta ja rankkaa vaan jatkuvasti suoritettuna niin kuin kaikki, esimerkiksi tämä kirjoittaminen lähteiden haalimisineen ja tutkimisineen, johon voi mennä tolkuttomasti aikaa niin kuin yleensä aina ja edellä videon selaamiseen.

Kyllähän sitä kerran pari tekee mitä vaan, mutta entä jatkuvasti sairastaessaan kroonisesti, alkaessaan pikku hiljaa uupua jatkuvaan suorittamiseen yhä enemmän.

Noin viikon tauon jälkeen pakotin itseni ottamaan höyryhengitystä kanelinkuoriöljyllä, joka on vieläkin vahvempaa kuin pelkkä kaneliöljy, joka on numero ykkösenä täällä http://www.knowthecause.com/index.php/contributor-blog/39-michael-smith/4787-a-simple-anti-fungal-supplement-regimen . Sain ainakin kasvoni punaiseksi kuten aina sekoittamatta joukkoon muita öljyjä.

Mutta edellisyönä keksin laittaa Cinnamon bark oilin joukkoon myös Lemon grassin eli sitruunaruohon eteeristä öljyä, jonka tehosta homesieniin olen lukenut ja vuosia sitten, poimien tähän esimerkkinä vain yhden linkin https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25242268 .

Ihmeekseni seuraavana päivänä herätessäni kumpikaan sieraimeni ei ollut tukossa ja hengitys kulki normaalisti, vaikkakin olin herännyt hirveään sydämenhakkaamiseen, tärinään ja ikävään oloon.

Viime yönä päätin laistaa koko höyryhengityksestä, joka olikin liian väsyneenä helppoa, kunnes olin tänään vieläkin väsyneempi nukuttuani nenän tukkoisuuden takia huonosti, joutuessani kakomaan oikeasta otsaontelosta valuvaa limaa tämän tästä alas unien loputtua siihen.

Järkyttävää kaiken muun kärsimyksen lisäksi. Tee niin tai näin, kaikki on aina väärin päin...

- Mitä olinkaan kirjoittamassa? Tsekattava ihan sanalaskurilla http://www.wordcounts.info/ , paljonko merkkejä on tullut käytettyä. Ennen oli parempi, kun viesteille ei ollut mitään tiettyä rajaa, vaan saattoi ilmaista asiansa rauhassa loppuun.

Minulla on kirjoittaessani tässä parikymmentä kirjanmerkkiä auki ja OneTabista löytyy reilut 2000 lisää ja selaimesta yli 16000 taltioituani kaikenlaista tietoa.



Lisää pukkasi tietoa tänään jaksettuani kurkata Doug Kaufmannin osoitteesta tullutta sähköpostia, jossa toisena otsikkona oli "Autoimmune Diseases" Kyle Drew'n kirjoittamana. Sainkin hämmästyä aika paljon siitä, mitä otsikon alla luki:

“The body does not attack itself. The immune system does not ‘turn’ on the body. It attacks foreign invaders, period.” - Noin oli todennut St. Juden immunologi Kylelle parikymmentä vuotta sitten, eli: "Keho ei hyökkää itseään vastaan. Immuunijärjestelmä ei 'käynnistä' kehoa. Se hyökkää vieraita tunkeilijoita vastaan, piste."

Koko jutun voi lukea täältä https://goo.gl/J1Eutd ja onhan siinä nielemistä kaiken kusetuksen jälkeen, kun löytyy tutkimuksiakin autoimmuunitautien ja sieni-infektioiden yhteydestä. Ja kas kummaa, mykotoksiinit hyppivät tuolla silmille taas...

Kun vieläpä moniin autoimmuunitauteihin auttaa antifungaaliset lääkkeet, soppa on valmis ja sienet slurppivat oikein urakalla silmille. Lääkärit eivät sitä tietty näe ennen kuin päässä kasvaa ihan oikeasti tatti ja suussa koiranputkea.

2

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jk. Piti edellä ihan tiivistää viimeinen linkki saadakseni kaiken mahtumaan, vain kolmen merkin jäätyä yli. Entä aika, mikä kaikkeen meni? Sivuhistorian mukaan aloitin autoimmuunijutusta klo 12.42 ja sain postattua viestini foorumille klo 18.57, eli reilut kuutisen tuntia pakersin taas vaan. Se on totuus tästä aikasyöpöstä kirjoittamisesta varmuuskopioidessani kaiken vastaisen varalle taas ja jatkaessani taukoa.

      2. jk. Kirjoitusystävällisessä ympäristössä mikäpä on sen mukavampaa kuin joutua kirjautumaan foorumille aina uudestaan automaatin heittäessä jo muutaman minuutin kuluttua pellolle.

    • Jegsie

      Älä syö hometta. Homeista kun puhutaan, tiedät varmasti miten iso ongelma home on "Cinnamon bark"in eli kanelin tapaisille kuivatuotteille.

      Jos haluat välttää homemyrkkyjä, karsi edes näistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe