Onko teillä Whats up?

Erkkkilä

Miten käytätte sitä?

24

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harvemminenää

      minulla what's down..jonka täytyisi olla UP..ja kyllä se sitäkin joskus on..

    • viestittelen

      mulla whats app

    • Onon. Hyvän porkan perustettu ryhmä. Kätevä pitää ryhmässä. Käytän muutoinkin viestimiseen kamujen ja tuttujen kanssa.

      • siis porukan


    • turkulainen

      mitä hyötyä?

      • Bengalitikku

        Nopea. Ilmainen. Voi kirjoitella ja vastailla miten sopii tai samantien. Saa merkkiäänen. Kuvia voi liittää mukaan.


    • RealistiN

      Whats app on kätevä ryhmäviestittelyssä ja kuvien lähettelyssä, ilmainen.

    • kuvakuvasta

      En juurikaan enää muutoin kommunikoi kuin whatsappilla. Viestejä, videopuheluja, ryhmäviestejä jne. Kätevä ja nopea.

    • Käytän sitä paljon,
      On omat rinkinsä sukulaisille ja työhommissa ja harrastuksissa.

      Tykkään Whats Appin kautta viestitellä, lähetellä kuvia ja videoita kun en kehtaa kirjoitella.
      Parhaat voi siirtää sitten tietokoneelle, monia tulee sitten poistettua.

      Ilmaisuus on myös hyvä juttu.

    • lobotti

      On ja käytän sitä paljon. Kotona käytän Whats Appia läppärillä ja kodin ulkopuolella kännykällä.

      • Tunnustan.
        Ei ole Whats Appia, enkä ymmärrä yhtään mitään siitä.
        Ei ole tietokonetta eikä läppäriä
        Mitä ihmettä minä tekisin W. A.:lla, yksin elävä erakko.

        Olen ulkona kuin puistotäti


      • lobotti
        2lesken kirjoitti:

        Tunnustan.
        Ei ole Whats Appia, enkä ymmärrä yhtään mitään siitä.
        Ei ole tietokonetta eikä läppäriä
        Mitä ihmettä minä tekisin W. A.:lla, yksin elävä erakko.

        Olen ulkona kuin puistotäti

        No et yhtään mitään, jos ei sinulla ole ystäviä tai tuttavia/sukulaisia, joille lähettäisit viestejä.


      • Ulkona_kuin_uus-orava
        2lesken kirjoitti:

        Tunnustan.
        Ei ole Whats Appia, enkä ymmärrä yhtään mitään siitä.
        Ei ole tietokonetta eikä läppäriä
        Mitä ihmettä minä tekisin W. A.:lla, yksin elävä erakko.

        Olen ulkona kuin puistotäti

        Minäkin olen ulkona kuin raakaviina-arska.
        Mitä en ehdi/pysty hoitaa puhumalla, teksti viesteillä tai sähköpostilla, ei voi olla kovin tärkeää.


      • lobotti kirjoitti:

        No et yhtään mitään, jos ei sinulla ole ystäviä tai tuttavia/sukulaisia, joille lähettäisit viestejä.

        lobo
        Minulla on maksettu puhelinpaketti. xx/kk.
        Voin lähettää tekstareita ja kuvia mielinmäärin.

        On niin vanhanaikaisia ja vanhoja omaisia, että hyvä kun pystyvät mummukännyyn vastaamaan.
        Kaikki ei siihenkään.

        Joten menenkin ihan itse
        livenä näyttäytymään.

        Ihmettelen että kaikilla muka on tietotekniikan hallitsevia iäkkäitä sukulaisia.


      • Vanhuuden.varmuus
        2lesken kirjoitti:

        lobo
        Minulla on maksettu puhelinpaketti. xx/kk.
        Voin lähettää tekstareita ja kuvia mielinmäärin.

        On niin vanhanaikaisia ja vanhoja omaisia, että hyvä kun pystyvät mummukännyyn vastaamaan.
        Kaikki ei siihenkään.

        Joten menenkin ihan itse
        livenä näyttäytymään.

        Ihmettelen että kaikilla muka on tietotekniikan hallitsevia iäkkäitä sukulaisia.

        Iäkäs ikäluokka ilahtuu huomattavasti enemmän siitä, että heitä tapaa säännöllisesti livenä vieraillen, kuin minkään vipstaaki hipsettimen kautta.
        Puhelimilleni (äly) olen antanut nimen Hipsetin, kuin myös naisille, vailla sovinistista päämäärää tietenkin.
        Niin että tapailen ihmisiä myös livenä, laiska olen soittelemaan, tai tunkemaan turpani kärkeä web linsseihin. Vanha väki tykkää että heitä muistaa muulloinkin kuin joulukortilla. Eipä heistä yhdelläkään ole kuin peruskännykät.


      • lobotti
        2lesken kirjoitti:

        lobo
        Minulla on maksettu puhelinpaketti. xx/kk.
        Voin lähettää tekstareita ja kuvia mielinmäärin.

        On niin vanhanaikaisia ja vanhoja omaisia, että hyvä kun pystyvät mummukännyyn vastaamaan.
        Kaikki ei siihenkään.

        Joten menenkin ihan itse
        livenä näyttäytymään.

        Ihmettelen että kaikilla muka on tietotekniikan hallitsevia iäkkäitä sukulaisia.

        mutta, kun on niitä nuoriakin sukulaisia. Itse viestitelen ihmisten kanssa, joiden ikähaarukka on 8-73 vuotta.


      • lobotti kirjoitti:

        mutta, kun on niitä nuoriakin sukulaisia. Itse viestitelen ihmisten kanssa, joiden ikähaarukka on 8-73 vuotta.

        lobo
        Olen tietty eritilanteessa, kun olen vapaasta tahdostani lapseton ja erakoitunut.

        Enkä ole, enkä halua olla sukulaisten kanssa missään tekemisissä, jos ei ole pakko.

        Välillä keskustelemme vain edunvalvojan ja tuomarin välityksellä.
        He eivät katsele kuvia.


    • Kyllä

    • Kyllä. Erittäin kätevä ja helppo.

    • joidenkin ystävien kanssa viestittelen siellä
      ja jotkut soittaa mulle sen kautta kun on ilmaista
      itse en soittele sen kautta paljoakaan
      enkä kuulu mihinkään ryhmiin mitä siellä vois muodostaa

      mutta kun se on ilmainen
      niin ulkomailla asuville ystäville sillä on kätsy soittaa
      kun ei maksa mitään
      paitsi ei sekään ihan ilmaista ole
      maksetaanhan puhelimen käytöstä kumminkin jotain kuukaudessa
      minkälainen puhepaketti kelläkin sit on.

    • taitaa vaatia älypuhelimen jota ei minulla ole..............vanhaan näppäinnokiaankin saa kyllä tekstiviestiryhmiä perustettua, ajanee saman asian

    • Käytän ilmaista watsappia hyötyäkseni taloudellisesti. Pidän sillä yhteyttä sukulaisiin, kavereihin lähettämällä kuvia ja viestejä, lähes päivittäin

    • Tyttären kanssa viestitellään lähes päivittäin ja vävyltä sain viimeksi filminpätkän, kun poikansa ajeli uudella polkupyörällään.
      Sisaren ja muutaman kaverin kanssa pidetään yhteyttä tarpeen vaatiessa jos on asiaa.

      • Sama minulla. Tyttäreni kanssa viestin päivittäin, pojalle ammattiansa koskevia uutisia laitan ja kummaltakin tulee kuvia ja videota, jos ovat kuvanneet. Olen itsekin laittanut omatekemiä videoita heille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe