Onko teillä Whats up?

Erkkkilä

Miten käytätte sitä?

24

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harvemminenää

      minulla what's down..jonka täytyisi olla UP..ja kyllä se sitäkin joskus on..

    • viestittelen

      mulla whats app

    • Onon. Hyvän porkan perustettu ryhmä. Kätevä pitää ryhmässä. Käytän muutoinkin viestimiseen kamujen ja tuttujen kanssa.

      • siis porukan


    • turkulainen

      mitä hyötyä?

      • Bengalitikku

        Nopea. Ilmainen. Voi kirjoitella ja vastailla miten sopii tai samantien. Saa merkkiäänen. Kuvia voi liittää mukaan.


    • RealistiN

      Whats app on kätevä ryhmäviestittelyssä ja kuvien lähettelyssä, ilmainen.

    • kuvakuvasta

      En juurikaan enää muutoin kommunikoi kuin whatsappilla. Viestejä, videopuheluja, ryhmäviestejä jne. Kätevä ja nopea.

    • Käytän sitä paljon,
      On omat rinkinsä sukulaisille ja työhommissa ja harrastuksissa.

      Tykkään Whats Appin kautta viestitellä, lähetellä kuvia ja videoita kun en kehtaa kirjoitella.
      Parhaat voi siirtää sitten tietokoneelle, monia tulee sitten poistettua.

      Ilmaisuus on myös hyvä juttu.

    • lobotti

      On ja käytän sitä paljon. Kotona käytän Whats Appia läppärillä ja kodin ulkopuolella kännykällä.

      • Tunnustan.
        Ei ole Whats Appia, enkä ymmärrä yhtään mitään siitä.
        Ei ole tietokonetta eikä läppäriä
        Mitä ihmettä minä tekisin W. A.:lla, yksin elävä erakko.

        Olen ulkona kuin puistotäti


      • lobotti
        2lesken kirjoitti:

        Tunnustan.
        Ei ole Whats Appia, enkä ymmärrä yhtään mitään siitä.
        Ei ole tietokonetta eikä läppäriä
        Mitä ihmettä minä tekisin W. A.:lla, yksin elävä erakko.

        Olen ulkona kuin puistotäti

        No et yhtään mitään, jos ei sinulla ole ystäviä tai tuttavia/sukulaisia, joille lähettäisit viestejä.


      • Ulkona_kuin_uus-orava
        2lesken kirjoitti:

        Tunnustan.
        Ei ole Whats Appia, enkä ymmärrä yhtään mitään siitä.
        Ei ole tietokonetta eikä läppäriä
        Mitä ihmettä minä tekisin W. A.:lla, yksin elävä erakko.

        Olen ulkona kuin puistotäti

        Minäkin olen ulkona kuin raakaviina-arska.
        Mitä en ehdi/pysty hoitaa puhumalla, teksti viesteillä tai sähköpostilla, ei voi olla kovin tärkeää.


      • lobotti kirjoitti:

        No et yhtään mitään, jos ei sinulla ole ystäviä tai tuttavia/sukulaisia, joille lähettäisit viestejä.

        lobo
        Minulla on maksettu puhelinpaketti. xx/kk.
        Voin lähettää tekstareita ja kuvia mielinmäärin.

        On niin vanhanaikaisia ja vanhoja omaisia, että hyvä kun pystyvät mummukännyyn vastaamaan.
        Kaikki ei siihenkään.

        Joten menenkin ihan itse
        livenä näyttäytymään.

        Ihmettelen että kaikilla muka on tietotekniikan hallitsevia iäkkäitä sukulaisia.


      • Vanhuuden.varmuus
        2lesken kirjoitti:

        lobo
        Minulla on maksettu puhelinpaketti. xx/kk.
        Voin lähettää tekstareita ja kuvia mielinmäärin.

        On niin vanhanaikaisia ja vanhoja omaisia, että hyvä kun pystyvät mummukännyyn vastaamaan.
        Kaikki ei siihenkään.

        Joten menenkin ihan itse
        livenä näyttäytymään.

        Ihmettelen että kaikilla muka on tietotekniikan hallitsevia iäkkäitä sukulaisia.

        Iäkäs ikäluokka ilahtuu huomattavasti enemmän siitä, että heitä tapaa säännöllisesti livenä vieraillen, kuin minkään vipstaaki hipsettimen kautta.
        Puhelimilleni (äly) olen antanut nimen Hipsetin, kuin myös naisille, vailla sovinistista päämäärää tietenkin.
        Niin että tapailen ihmisiä myös livenä, laiska olen soittelemaan, tai tunkemaan turpani kärkeä web linsseihin. Vanha väki tykkää että heitä muistaa muulloinkin kuin joulukortilla. Eipä heistä yhdelläkään ole kuin peruskännykät.


      • lobotti
        2lesken kirjoitti:

        lobo
        Minulla on maksettu puhelinpaketti. xx/kk.
        Voin lähettää tekstareita ja kuvia mielinmäärin.

        On niin vanhanaikaisia ja vanhoja omaisia, että hyvä kun pystyvät mummukännyyn vastaamaan.
        Kaikki ei siihenkään.

        Joten menenkin ihan itse
        livenä näyttäytymään.

        Ihmettelen että kaikilla muka on tietotekniikan hallitsevia iäkkäitä sukulaisia.

        mutta, kun on niitä nuoriakin sukulaisia. Itse viestitelen ihmisten kanssa, joiden ikähaarukka on 8-73 vuotta.


      • lobotti kirjoitti:

        mutta, kun on niitä nuoriakin sukulaisia. Itse viestitelen ihmisten kanssa, joiden ikähaarukka on 8-73 vuotta.

        lobo
        Olen tietty eritilanteessa, kun olen vapaasta tahdostani lapseton ja erakoitunut.

        Enkä ole, enkä halua olla sukulaisten kanssa missään tekemisissä, jos ei ole pakko.

        Välillä keskustelemme vain edunvalvojan ja tuomarin välityksellä.
        He eivät katsele kuvia.


    • Kyllä

    • Kyllä. Erittäin kätevä ja helppo.

    • joidenkin ystävien kanssa viestittelen siellä
      ja jotkut soittaa mulle sen kautta kun on ilmaista
      itse en soittele sen kautta paljoakaan
      enkä kuulu mihinkään ryhmiin mitä siellä vois muodostaa

      mutta kun se on ilmainen
      niin ulkomailla asuville ystäville sillä on kätsy soittaa
      kun ei maksa mitään
      paitsi ei sekään ihan ilmaista ole
      maksetaanhan puhelimen käytöstä kumminkin jotain kuukaudessa
      minkälainen puhepaketti kelläkin sit on.

    • taitaa vaatia älypuhelimen jota ei minulla ole..............vanhaan näppäinnokiaankin saa kyllä tekstiviestiryhmiä perustettua, ajanee saman asian

    • Käytän ilmaista watsappia hyötyäkseni taloudellisesti. Pidän sillä yhteyttä sukulaisiin, kavereihin lähettämällä kuvia ja viestejä, lähes päivittäin

    • Tyttären kanssa viestitellään lähes päivittäin ja vävyltä sain viimeksi filminpätkän, kun poikansa ajeli uudella polkupyörällään.
      Sisaren ja muutaman kaverin kanssa pidetään yhteyttä tarpeen vaatiessa jos on asiaa.

      • Sama minulla. Tyttäreni kanssa viestin päivittäin, pojalle ammattiansa koskevia uutisia laitan ja kummaltakin tulee kuvia ja videota, jos ovat kuvanneet. Olen itsekin laittanut omatekemiä videoita heille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe