Olen 17 vuotias tyttö ja minulla on ollut pitkä aikanen ”vaiva”. Se on todella vaikea selittää ja sen takia en oikeestaan ikinä oo tästä kenellekään puhunut😬. Joten koittakaa ymmärtää😅
Elikkäs, melkeimpä iltaisin (ei siis läheskään joka ilta) minulla saattaa tulla yhtäkkiä todella outo olo. Koko pääkoppa jotenki lähtee kirjaimmellisesti vauhtiin. Tuntuu jollain tapaa, että kaikki asiat menee todella nopeasti ja äänet kuuluu tavallista kovempaa. Se on oikeasti todella ahdistavaa. Yleensä olen yksin kun tämä tapahtuu🕴🏻. Joitakin vuosia sitten muistan, kun tämä tuli ja laitoin silmät kiinni niin tavallaan mustat hahmot pieneni ja suureni.
Nytkun kirjotan tätä, nii tää kuulostaa ihan hullulta 😬 saako kukaan kiinni yhtään?🙄 jos et saanut, nii kysele lisäinfoa jos osaan niitä kertoa😬 mikä mulla on ?
PITKÄ AIKAINEN VAIVA apua
Hulluuus
1
140
Vastaukset
- Onk75
Samantapainen "sairaus" oli eräällä mun kamulla. Eli "näki" mitä oudoimpia juttuja, kun sulki silmänsä.
Tosin hän oli jo 30v.
Vaivat alkoivat kun hän oli n.15v
Kaveri alkoi synkistelemään ja kelaamaan tuota juttua enemmän ja enemmän.
Lopulta se täytti koko hänen maailmansa.
Surullista: hän päätti päivänsä oman käden kautta.
Joten älä mieti koko juttua!
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525360- 854072
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3492405Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved326986Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s69974- 61783
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46776Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja98762Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52739- 26730