Katoin juuri Levan kurssin Forexilta. 1 e on 1,79 Levaa eli 100e=179 Levaa eli ei kannata koko matkakassaa vaihtaa vaan päivän rahat sillä Respan vaihtopisteestä sai ainakin viime kesänä Pliska-hotlasta 1,90 eli Satasella saisi 11 Levaa enemmän paikan päältä, jolla puolestaan saa 3 oluttuoppia!
Matkavaluutasta
5
395
Vastaukset
- as-tika
Joo, ja jos vielä viittit vaihtaa levat pankista niin saat satasalla 195 levaa ja tuolla viidellä extralla ostat minimarketista 5 pulloa maistuvaa Kamenitsa-kaljaa!!
- zagorga
Tuo onkin paras keino vertailla valuuttakurssien vaihteluita. Siis, montako kaljaa enemmän tai vähemmän saa eri paikoissa. On ainakin konkreettista.
- semmonen_juttu
Valuuttakurssit muuten aika vähän vaihtelee levan ja euron suhteen. Leva kun on ollut jo vuosia sidottu kiinteällä kurssilla euroon.
- tottakai
Forexilla on aina huonompi kurssi kuin kohteessa. Samoin lentoasemalla on huonompi kurssi kuin kaupungissa.
- 19.6lähtö
Pankissa vaihtaessa pitää olla passi mukana, mutta voit vaihtaa minkä hotlan respassa tahansa. Sitä paitsi kurssivoitolla ei tule pahinta Kamenitza-olutta ostaa vaan parasta Zagorka-olutta, joka on laaduksta!!! Takaan kaikille sen, Parasta mitä Bulgariassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184