Beta rr track 2018 viritys (big one tehoputki)

Arskangee

Eli sii kyseessä upo uusi Beta rr track 2018. Laitoin siihen big onen teharin kiinni, mutta röpöttää tosi paljon ajossa ja kulkee vaa sen 60 kaasupohjas.
Kun ostin mopon liikkeestä minulle sanottii että he vaihtoivat suuttimeksi 105. Onko se liian iso vai pieni suutin tehrin kanssa.
Täyskaasulla beta ottaa rajottimille. Minulla on siis vakio välit.
Mitä pitäisi tehdä? Vaihdanko suuttimen? Poraanko cdi vai ostanko rajattoman cdi 150€?

23

3197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitutyhmä

      Mulla piti vaihtaa suutinta paljon isommaksi kun otin vakioputkesta kurit pois ja cieläpä ku sulla on tehari

      • Anonyymi

        Paljon sulla meni ku otit sen kurin pois putkesta ja vaihdoit isomman suuttimen. Ja minkä kokosen laitoit


    • zASASD

      eikös rajoittoman cdin saa kolmellakympillä uutena.. vai onkohan se sit vaa derbeill

      • sdashgjhj

        Mopoihin missä ducatin sähköt


    • Beta

      Missä on 2018 mallin pakoputken kurit?

    • Arskangee

      Se on siinä alkukäyrässä

      • Anonyymi

        Sun pitää porata cdi ja vaihtaa ehkä isompi suutin.


      • Anonyymi

        mulla on 2018vm beta rr track nii cdi ei tarvinnu porata riittää kun nappaat yhen johdon irti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on 2018vm beta rr track nii cdi ei tarvinnu porata riittää kun nappaat yhen johdon irti :)

        Missä se johto on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se johto on?

        b5 näkyy siin keltases palikas ne luvut


    • Nikke22

      Onko kurit hitsattu putkeen kiinni ?

      • poikah

        mutterin liitos kohta on hitsattu mutta muuten ei pitäisi olla


    • Nikke22

      Oisko jollai muute kertoo tai laittaa linkkii et mikä putki sopis just tähä mopoon itekki pstin vähä aika sitte ja houkuttelis vähä virittää

      • nääin

        Google on hieno ja hyvä.


    • Xdlsd

      Mistä lähtien betassa ollu rajotin ei mulla ainakaan2017 track mallis oo

      • Anonyymi

        18vm lähtien


    • Poikapoika

      Onko beta rr track 50 kierrosrajoitin

    • bota

      Mistä saa ton rajoittamattoman ton cdiin Mul on sama beta rr track 2018

      • BetaEFI

        Pakko porata, ei muuta vaihtoehtoa!


      • Hakola

        Sen saa ohitettua nypäämällä yhden johdon irti YouTubesta löytää videon siitä


      • Betamiäs
        Hakola kirjoitti:

        Sen saa ohitettua nypäämällä yhden johdon irti YouTubesta löytää videon siitä

        Millä hakusanalla löytyy.


    • BetaEFI

      Beta rr 50 motard track 2018 mallissa on rajoitettu EFI Cdi boxi. Jos tästä haluaa rajoittamattoman on pakko porata, koska rajoittamattomia EFI Cdi boceja ei myydä, mutta onneksi siinä on jo reikä josta 3mm terällä läpi. Enne porausta rajoittaa kierrokset 9K ja jälkeen rajoittaa silti mutta 12-12.5K.

    • Anonyymi

      Ei tarvii porailla mitään! Kirjoittaa vain youtubeen beta rr 50 euro4 cdi nii sielt löytyy ohjeet.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1927
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1589
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1539
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1435
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1380
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1337
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1167
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe