mitä itse olen koittanut apua hakea, niin vastaus on ollut "soita parin kuukauden päästä uudelleen" tai "ryhmät ovat valittevasti täynnä".
Vituttaa tämä vitsaus, kun ei omin avuin eroon pääse. En syytä ketään omasta tilanteestani, mutta jotain konkreettista apua olisi oikeasti kiva saada.
Mitä apua peliriippuvuuteen on oikeasti saatavilla
3
321
Vastaukset
Hei.
Onpa kurjaa, että olet saanut tuollaisen vastauksen, kun olet rohkaistunut soittamaan. Minne olet soittanut tai oikeastaan oletko soittanut Peluuriin; siellä osataan neuvoa erilaisia avunsaanti paikkoja, jospa pääsisit jo aiemmin jonnekin. riippuu varmaan vähän siitä missä asutkin. Tämä kertoo siitä, että ongelma on monella. Liian moni kamppailee saman kurjuuden keskellä. Toivottavasti apua löytyy. Netissä on olemassa myös erilaisia ryhmiä, joissa saa vertaistukea. Etsi sellaisia edes, voi olla että sieltä saat jonkun vinkin eteenpäinkin. Älä luovuta vaan jatka sinnikkäästi ja pyri pelittömään elämään.
Kaikkea hyvää,
Pirkko-pappi- Joskus
Olen samaa mieltä,ja harmittaa suunnattomasti että ikinä edes aloittanut pelaamisen....nyt helvetissä koko elämän!
- Joskus
Onko paljon velkoja myös?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215794- 601957
- 251389
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2281202- 741115
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531077Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661049Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 501022
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985