Elisan liittymän hinta nousee 40 % 1.7.2018

NytRiittiElisa

Minulla on Elisan "Satakieli Oiva" -liittymä, jolla ohjaan gsm-pistorasiaa. Elisalta tuli ilmoitus, että "sopimus- ja hinnoittelumallien yhtenäistämisen sekä yksinkertaistamisen vuoksi " liittymäni muutetaan Saunalahti Tarkaksi. Hinta nousee 40 %. Kohtuullista ?

Saman yhtenäistämisen olisi tietenkin voinut tehdä muuttamalla kaikki Tarkat Oiviksi.

Olen ollut vuosia Elisan/Saunalahden asiakas, mutta nyt asiakassuhde on katkolla

13

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eci

      Sama juttu, kirje tuli postissa. Kirjeessä oli taasen Elisan tapaan verhottu asia joksikin tuoterakenteen yhtenäistämiseksi. Unohtui vaan Elisalta laittaa kirjeeseen. että hinta nousee tuon 40 %. Liittymän kuukausimaksu oli joku vuosi sitten 2.90 eur/kk, nousua tuohon tuleekin sitten 140 %.

      • Lottis91

        Vaihtakaa operaattoria..niin minäkin tein ja sain tuotteet halvemmalla!!
        Miksi ihmeessä immeiset valittaa kun voitte äänestää jaloillanne!!!


    • aikaa-vertailuun

      Jos nettiä ei käytä Globatelilla on alle 3e sopimus.
      Moi:lla on 6e 4gt dataa tai rajaton 18e kk.

      Katsokaa netistä vaihtoehdot. Huonot nettisivut näillä isoilla nimillä. Ei ole selkeästi hintoja laitettu. Hirveästi turhaa visuaalista täytettä ja muita turhia tietoja esillä.

      • globetel_perus

        Globetel Perus 3,90 €/kk. Puhelut 0,049 €/min ja tekstiviestit kaikkiin liittymiin 0,049/kpl. Ottaa siihen data kiellon jos ei käytä, että ei tule vahingossa hölmöiltyä.


      • Yler-mi

        Moi:lle pitää korttitietojen lisäksi antaa koodit. Siihen en suostuisi, korkeariskinen sopimus...siis asiakkaalle.


      • BancaMarketer

        : Moi:lle pitää korttitietojen lisäksi antaa koodit. Siihen en suostuisi, korkeariskinen sopimus...siis
        :asiakkaalle.

        Hanki vaikka N26 MasterCard niin eivät voi veloittaa mitä vain. Pidät tilillä vaikka 10€ /kk jonka
        pitäisi riittää menoihin. Itse, itse hoidan korttiveloitukset S-Pankki Visa sekä N26MasterCardin kautta. Pääpankki on ihan muu. Molemmat kortit on Debit kortteja joilla jokainen tapahtuma kate varmennetaan ei voi tulla tilinylityksiä (paitsi valuutoissa).


    • Hyväjokieikuivu

      Sipilän hallitus päästi lehmät kesä laitumelle ja ne ottavat nyt ilon potkuja. Jännä ettei ulkomaalaiset operaattorit pääse sisään, vaikka on vapaa kilpailu. Kaikilla samat mastot, samat nopeudet, samat surkeat asiakaspalvelut (ulkoistetut), samat valtion tuet ja samat asiakkaat? Lahjoittakaa niille lypsyjakkarat niin säilyy hyvä kuva kansalle ja yhtenäistää :D

    • lottis91

      Elisaa ei kiinnosta miten hommat asiakkaan näkökulmasta toimii vaan pelkkä rahanteko on pääasia.

    • Empdrue

      Laskutus Elisalla on epämääräisen sekavaa. Kallis.Yhteys pätkii. Pakko vaihtaa heti kun mahdollista

    • tutatuta

      Käytän Tuta S30 viestintä laitetta talvella mökin lämmittämiseen etänä.
      Latausliittymä on paras siihen, ei kustannukset päätä huimaa.

    • EIEnääElisaa

      Kun Elisan vaihtaa toiseen operaattoriin niin alkaa Elisan soitto ja tekstaripommitus, hintaa oltaisiin kovasti laskemassa jos säilyttää asiakkuuden.Kestää noin viikon.

      Siihen on paras lääke vastata lähettämällä Elisan jokaiselle johtoryhmän jäsenelle sähköpostia, soittoja ja tekstareita viikon ajan niin saavat maistaa omaa lääkettään.

    • jokuxx335

      Mulla on puhelimessa Saunalahti Tarkka 1M. Nyt tuli tekstari, että vastaa kyllä, niin saat myös 4G:n peiton käyttöösi. Hinta olisi ensimmäiset 12 kk 9,90 euroa ja sitten 12,90. Onko tässä tarjoksessa mitään järkeä, koska puhelimen netin nopeus on kuristettu joka tapauksessa 1 Mt/s? Hinta nousisi sitten käytännössä taas kolme euroa. Pikku hiljaa Elisa hivuttelee noita hintoja.

      • eijärkeä

        Ei ole järkeä sillä Moi 100 mbit/s 4G liittymän saa 6 eurolla/kk jossa on tosin 4 gt/kk dataraja mutta joka riittää aika monelle kun hieman miettii mitä tekee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1413
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      99
      994
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      928
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      833
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      794
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe