Itäautoilijoille aina ajankohtainen toivotus. Ei muuta kuin Skeidat riviin vaan ja marssille.
Hyvää voitonpäivää!
12
248
Vastaukset
- Anonyymi
Pikkuruiset punaliput liehuvat jokaisen skodan konepellissä ja takaikkunassa on iso Z-teippaus
- Anonyymi
Voiton päivä siirtyy.
- Anonyymi
Kohta se taas koittaa! Skodistit varmasti täpinöissään jo valmiiksi. Kiitos! Tero
Tämähän pääsi ihan unohtumaan.
- Anonyymi
Ihanaa! Landlord aka Kyykman on päässsyt pois suljetulta. Toivotaan, että hän pääsee pian sinne takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa! Landlord aka Kyykman on päässsyt pois suljetulta. Toivotaan, että hän pääsee pian sinne takaisin.
Vepukaisen Eken kanssa istuu kahvilla ABC:llä ja kyräilee itäautoilijoiden suuntaan.
Anonyymi kirjoitti:
Jos väität jotain sellaista joka ei ole ja se perustuu mielikuvitukseen, niin minusta minä en ole joka tässä keskustelussa ohjataan suljetulle osastolle.
- Anonyymi
Minulla oli Toyota Cominut suljettiin tekaistulla syytteellä tänne. rolla hyvä auto sitten vei poliisi kilvet monta vuo täällä on kyllä rauh vbiereissä huoneesa se vähän häiritsee. allista joskus jou huutaa kaikki yöttta sitten ja
- Anonyymi
Kiitos samoin. Kokoontuminen taas Teboilin parkkipaikalla?
- Anonyymi
Venäjä tuskin tulee antamaan periksi, koska delimilitalisaatio on kesken?🍌🍌
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607564- 1314277
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313625- 212948
- 272523
- 232522
- 472100
- 252080
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732041- 321988