Jos on kokemusta tai tietoa, kerro millainen
koulutus on askartelunohjaajaksi aikuiskoulutuk-
sena.
ASKARTELUNOHJAAJAKSI
11
2675
Vastaukset
- siru
Askarteluohjaaja artesaaneja on. Koulutasoinen oppilaitos, joka kestää 2,5 vuotta.
- Voisitko kertoa
Onko koulutusta Helsinki-Vantaa linjalla?
- muista kaikkea
Voisitko kertoa kirjoitti:
Onko koulutusta Helsinki-Vantaa linjalla?
Riihimäellä tai jossain sielläpäin ainakin, mutta ei ihan pk-seudulla.
Mutta kun tiedät ammattinimikkeen, niin katso netistä, hyvä ihminen. - yrittäny
muista kaikkea kirjoitti:
Riihimäellä tai jossain sielläpäin ainakin, mutta ei ihan pk-seudulla.
Mutta kun tiedät ammattinimikkeen, niin katso netistä, hyvä ihminen.Oon yrittänyt kysyä, mutta en ole löytänyt.
Siksi kysyn täältä, jos joku tietäis. Kiitos! - vielä
yrittäny kirjoitti:
Oon yrittänyt kysyä, mutta en ole löytänyt.
Siksi kysyn täältä, jos joku tietäis. Kiitos!askarruttaja artesaani
- eepu 44
kyseistä koulutusta saa
- Haluu kans!
Askartelunohjaajaksi valmistutaan vain Hämeen ammattikorkeakoulussa Wetterhoffilla (Hämeenlinna). Tutkinto on artenomi, ohjaustoiminnan linja. Kestää noin 4-5 vuotta. Aikuisten monimuotokoulutus alkoi viime syksynä, mutta nyt ei ole tiedossa järjestetäänkö milloin uutta aikuiskoulutusta. Ei ainakaan ensi syksynä. Kysele siis HAMK:sta.
- hirveesti
tolla alalla. Olen itse ja tunnen monta askartelunohjaajaa. Työttömiä kaikki. Ei alan töitä tarjolla missään. Satunnaisesti jokú paikka ja voitte uskoa, että hakijoista ei ole pulaa. Kannattaa tuo askartelu ottaa ihan harrastukseksi vaan, se ei elätä.
- tulosta
Ala on kiva, mutta kannattaa myös katsoa www.mol.fi ja mistä vaan, että onko töitä. Tänään bongasin ensimmäisen paikan ja 3 kk olen päivystänyt netissä koko pääkaupunkiseudun paikkoja. Puhun nyt kokopäivätyöstä ja haen kyllä muillakin nimikkeillä tietty.
- KAIKILLE VASTAAJILLE
Hurjasti kiitoksia kaikille, jotka ovat vaivutu-
neet vastailemaan ja toki voi vieläkin vastailla.
Tuntuu tällä hetkellä aika epävarmalta tuo ammat-
ti!!?? Jäädään kuulolle!!! - Anonyymi
KAIKILLE VASTAAJILLE kirjoitti:
Hurjasti kiitoksia kaikille, jotka ovat vaivutu-
neet vastailemaan ja toki voi vieläkin vastailla.
Tuntuu tällä hetkellä aika epävarmalta tuo ammat-
ti!!?? Jäädään kuulolle!!!..säähän voit mennä palvelukeskukseen askartelemaan vanhusten kanssa aluksi vapaaehtoisena ja eiköhän ne palkkaa sut vakituiseksi , kun olet näyttänyt kykysi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123810MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782017Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5441617Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851288Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671087Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798