On mahtavaa olla rakastunut
Onneton mies
7
334
Vastaukset
- Turhake
Peukut sulle. Olen onneton nainen ja tämä rakkaus repii minut hajalle.
- eirakkautta
Miltä se tuntuu kun on rakastunut?
- Eijärjenhiventä
Hirveältä.
- eirakkautta
Eijärjenhiventä kirjoitti:
Hirveältä.
On se sitten hyvä etten ole sellaista joutunut kokemaan.
Sinulle ei rakkautta , sanon että se on yksi elämän parhaita asioita joita ihminen koskaan tulee kokemaan
- Turhake
Ei sanat riitä kertomaan sitä tunteiden kirjoa mitä ainakin minä olen käynyt tässä vuosien aikana läpi. Eikä loppua näy. Kukaan ei koskaan ole koskettanut tunnetasolla minua näin, vaikka tiedän, että toinen ei tunne samoin tai samalla vahvuudella. Siksi välillä raastaa ja repii. Rakkauttakin on niin monenlaista.
- Viidettävuotta
Onhan se. On onnetonta havahtua siihen, että olisi halunnut tehdä lapsia miehen kanssa, jota ei taida ikinä enää edes nähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422582Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423252268- 322002
- 241645
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471616Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251519- 441396
- 1001369
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391325- 361116