On mahtavaa olla rakastunut
Vastaukset 7
- Turhake
Peukut sulle. Olen onneton nainen ja tämä rakkaus repii minut hajalle.
- eirakkautta
Miltä se tuntuu kun on rakastunut?
- Eijärjenhiventä
Hirveältä.
- eirakkautta
Eijärjenhiventä kirjoitti:
Hirveältä.
On se sitten hyvä etten ole sellaista joutunut kokemaan.
Sinulle ei rakkautta , sanon että se on yksi elämän parhaita asioita joita ihminen koskaan tulee kokemaan
- Turhake
Ei sanat riitä kertomaan sitä tunteiden kirjoa mitä ainakin minä olen käynyt tässä vuosien aikana läpi. Eikä loppua näy. Kukaan ei koskaan ole koskettanut tunnetasolla minua näin, vaikka tiedän, että toinen ei tunne samoin tai samalla vahvuudella. Siksi välillä raastaa ja repii. Rakkauttakin on niin monenlaista.
- Viidettävuotta
Onhan se. On onnetonta havahtua siihen, että olisi halunnut tehdä lapsia miehen kanssa, jota ei taida ikinä enää edes nähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133711Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23617Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois178598Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars94563- 56560
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102510En aio laittaa viestiä enkä soittaa sulle
Turvallisuussyistä jouduin poistamaan numerosi puhelimestani. Ihan kaikkien parhaaksi. Mutta kirjoitin sen lapulle ylös26483- 37470