Cmc-käräjät

Huume

Koska tuo roistojoukko asetetaan oikeuden eteen ja vastuuseen teoistaan?

22

1763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KerroVastaan

      Ketä tarkoitat ja mitä ovat rosvonneet, mistä heidät tunnistaa ja kuka sinä olet ?

    • epäilevain

      Meinaatko saada tohon viimeiseen kysymykseen vastauksen? :D

    • Ärsyttävää

      Koska et tiedä asiasta, niin kuuluuko se silloin sinulle paskan vertaa?

      • Tietäjä

        Tiedän paljonkin! Miksi olet noin vihainen? Oletko narkki jonka luottodiileri on kiven sisällä? :(


      • Säälitysäpärät

        Taitaa olla huumediilerin tyttis, kuka uskoo kaikki satuilut mitä ukko kertoo.


    • Joopajoopa

      Tänäänhän oli satakunnan kansassa juttua, että sivuhaaran käsittelyt on alkanut. Pääjehujen oikeudenkäynnit alkaa 28.5

    • Dionias

      Instagrammista kuvia löytynee...

    • McRawdeal

      Kattoo noita vuosilukuja koska syytetyt on syntyneet, niin leikkikouluko sielä tiloissa on? Tosi pätevää porukkaa johtamaan jotain olevinaan kovaa sakkia ysärillä syntyneet pennut, heh heh!

      • Ysärinlapsi

        Minkäs koulun itse oot käynyt, kun ei lukeminen onnistu? Niiden -91 ja -92 syntyneiden ei kyllä oo mainittu johtaneen yhtään mitään


    • McVeri

      Nyrkillä tapettavia pentuja!

    • Xxcvbb

      Ei ollu vaikee selvittää kuka toi voimailupiireissä vaikuttanut päähuumediileri on, minuutin kesti. Ei kaverilla ainakaan järki päätä pakota jos kuvittelee ettei poliisi kiinnostu, kun portsarin palkalla ajelee Ferrarilla kultaa ranteet täynnä, heh.

      • Nikkinen

        Miten sen muka sait selville? Oon yrittäny googlettaa, ehkä en vaa tajuu


    • HerraWC

      Tuomiot annetaan 12.7. eli pian saamme tietää kenen kakku on paras kakku.

    • HerraCv

      Eks oo hienoo elvistellä about vuoden, et hyvin menee ja istuu vähintään seuraavat viis vuotta linnassa. Wau mikä järjenjuoksu kavereilla! Veikkaan että parille pääjannulle kymppiä pukkaa vähintään, mistä istuu puolet. Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä? Ja pilataan samalla läheisten maine.

    • Tiinatyy

      Ne o nii ällöttävän näkösiiki, hyi helvata! Kävelee ku ois paskat housuissa, jossain halvoissa farkuissa tai maastohousuissa. Naamaltaa jotain pallopäitä! Ihan kamalan ällöttäviä juntteja ja tyhmiäkin! Eukot näyttää jotain halvoilta h......a halpis vaatteinee. Eks niil oo varaa ees kunnon vaatteisii?

      • Tietäjätäältä

        Ainakin herra a on tehnyt jo enemmän rahaa, kuin mitä sä tulet koskaan omistamaan 😏


      • Houhouhou

        Ilmaseksko niitä huumeita on jaettu? 😉 taitaa sua puristaa jostain kovaa


      • Ukkonensiis

        Haha, ketä kiinnostaa ura, kun on jemmassa muutama satku massia?


      • Kkjkjjhjcgfg

        Aika paljon saisi olla massia jemmassa, et ottaisin kympin istumisen! En edes kymmenestä miljoonasta tuhoisi elämääni ja istuisi tota kakkua. Että muutama satku on aika pieni hinta tosta. Kukaan normaaliälyllä varustettu ihminen ei oo noin tyhmä. Mut nää kaverit onkin pikkasen yksinkertaisempaa tavaraa. Kai nyt kuka vaan voi huumeita myydä, vaatiiko järkeä mielestäsi? Ne kaverit on eri kastissa ketkä ei jää kiinni!


    • McPeppe

      Niitten muijat on ihan hirveitä tallihuoria! Hyi helvata mitä tautipesiä!!

      • McUlvila

        Hyvin kyllä jakaa,heh. P.S. Käytin kumia


    • Köntsaaa

      Köntsä on nykyn CMC pressa joten varokaa mitä puhutte

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe