Mitä tehtäviä sait tehtyä ja tuntuivatko mitkä tehtävät helpoilta ja mitkä vaikeilta?
Mä koin kokeen olevan ainakin muihin vuosiin nähden helppo, ja olin siksi kovin tyytyväinen suoritukseeni vielä kokeesta lähtiessäni. Nyt alkoikin sitten masentaa kun kuulin että monen muunkin mielestä koe oli helppo. Tuskin siis yllänkään minnekään parhaimmistoon...
Mulla jäi tehtävä 1.2 kokonaan tekemättä (kuten ilmeisesti monilla muillakin). Muut tehtävät tein mielestäni oikein, mutta ihan varmasti niitä virheitä sieltä silti löytyy. Viimeinen päättelytehtävä (olisko ollut 2.2) meni todennäköisesti täysin oikein, sillä tarkistin ratkaisuni niillä väittämillä vielä lopuksi ja kaikki väittämät täsmäsivät. Myös ilmeisesti 1.3:ssä sen pokeribluffaustehtävän sain oikein, mikäli nyt se vastaus siihen oli 4/15, mitä yhdessä toisessa keskustelussa muutkin kertoivat oikeaksi ratkaisuksi.
En tiedä miten kestän odottaa tuloksia kun oon ajatellut tätä nyt vaan joka päivä, että voinkohan päästä sisään vai oliko niitä mua paremmin kokeesta suoriutuneita liikaa mun sisäänpääsyn kannalta...
Miten muilla se koe meni? :/
Psykologian pääsykokeessa 8.5 olleet! Miten meni?
epäuskoinen
0
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745168- 332881
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401942Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951772
- 1671647
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241388Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220