Voiko majavan taltuttaa paljain käsin

xxxmajavantappaja420

Kaveri väittää, että majavan saa toimintakyvyttömäksi potkaisemalla

Onko mahdollista vai ei?

4

468

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haulikolla-onnistuu

Et koskaan pääse majavaa potkaisuetäisyydelle, joten turhaa höpinää. Majava on erittäin arka ja pakenee veteen. Siellä potkiminen on vielä vaikeampaa. Mistähän näitä juttuja sikiää?

• Varokin.potkimasta

Majava voi vaikka tappaa ihmisen jos se ei pääse pakoon. Tästä oli kerran lehtijuttu jossa näin oli käynytkin, ei Suomessa. Niitä ei pidä missään tapauksessa potkaista, sinä häviät. Sillä on vahvat leuat ja hampaat.

• 3434

Minkä tahansa eläimen saa toimintakyvyttömäksi potkaisemalla sitä kurkkuun.
      Toisaalta sellainen potku on todellinen onnenkantamoinen.
      En suosittele.

• 9408664

Kun katsoo majavan työmaata, niin en anna paljon jakoja immeiselle, joka isoon majavaan kajoaa.; iso elukka vetelee semmoista 7 cm/ 4 cm ja 0,3 cm lastua niin että pauke käy. Sen rotan jos ottaa syliin paskanhajuineen niin saattaa rillit lentää halaajalta jos on semmoinen parikymmenkiloinen isompi rotta. Koostahan se on tietenkin kiinni. Kiloisen pennun kanssa painii nynnykin, mutta kasvavat rontit jopa yli 20 kilon. Itse olen ampunut 2 majavaa. Ensimmäinen ja isompi oli jopa 17 kg ja se jälkimmäinen noin 9 kg. Nahat on tallessa, mutta ei ole minun laji. Saavat mellastaa jatkossa ilman minun ampumisia.

… Yleisesti totean ja suositan, että elekee mänkö hallaillemmaan luonnonelukoita tai muitakaan muuttolintuja. Sati niitä, jotka on mustia matulaisia hepukka ojossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1922
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      600
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      490
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      58
      447
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      435
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      395
    7. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      387
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32
      381
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40