Moi.
Mitä tehdä kun tällänen 40 vuotias jäänyt elämässä yksin? Onko itsemurha ainoa vaihtoehto? Mietin vakavasti itsemurhaa ja olenhan mielenterveysongelmainen. Jos sen tekisin niin hirttäisin itseni kotiini tuohon leuanveototankoon joka on pultattu kattoon kiinni aika jees suunnitelma ja netistä löytää ohjeita hirttosilmukan tekemiseen et aika helppo juttu. Saisinko mielipiteitä eikä sit mitään veettuilua kiitos vaan kehittävää keskustelua.
Olen jäänyt yksin elämässäni
5
250
Vastaukset
Itsemurha kalskahtaa ikävältä ja niin lopulliselta. En tekis. Tekisin sen sijaan vähän suunnitelmia. Miettisin mitkä ovat ne elämän pienimmätkin valopilkut.? Ja alkaisin miettii mitä on mahdollista harrastaa esimerkiksi.
Itsellä ei ikinä ole tekemisestä pulaa, murheet ovat osittain tekemisien kautta alkaneet kaikota mielestä. Ihan hyvin pätee mielestäni sanonta.. niin paljon tekemistä ja niin vähän aikaa. Turha elämää lyhentää.
Potutukseen oon juonut alkoholia mutta se pahentaa vaan asioita, mutta siltikin sitä joskus sortuu.- selviätkyllä
Älä edes ajattele kuolemaa oman käden kautta. Jokaisen olemassaololla on tarkoitus. Et ole turhaan täällä.
- Siwaltakaa
Niin olen minäkin yksin, en ole puhunut sitten eilisen aamun kenenkään kanssa.
Eikä tänne kämpillekkään juttuseuraa tule ja loppujen lopuksi olen ollut jo niin kauan yksin etten edes enää haluakkaan vieraita kotiini. Vaikka olen äitikin niin ei aikuinen poikanikaan minua mitenkään muista. Mutta en nyt ala itsaria kumminkaan tekemään. - Gjgh7
Siinä on perää, että tekemällä tulee onnelliseksi. Erityisesti yhdessä tekemällä. On se tekeminen sitten kävelylenkki tai fillarointia niin siinä saa purettua ylimääräistä energiaa. Ja liikunta tuo hyvää oloa ahdistuksen keskellekin. No varmasti saat nukuttua paremmin . Itse tuota harrastin kun kärsin ahdistuksesta , paniikkioireista. Käy joissain ryhmissä esim. Klubitalolla . Jo se auttaa että näkee, tapaa ihmisiä vaikkei ne ystäviä olekaan . Mehän olemme sosiaalisia eläimiä-kuka enempi kuka vähempi, mutta totuus on, että me kaikki tarvitsemme toinen toisiamme. Ei mullakaan montaa ystävää ole, mutta en varmaan jaksaisikaan enempiä. Pitää jaksaa töitäkin tehdä...
Olen itse tervehtynyt - kiitos erinomaisen kilpirauhaslääkityksen ( T3-hormoni vaikuuttaa paljon aivoissa ja sen puute tai vähyys aiheuttaa koviakin psyykkisiä oireita ).
Kiitos Jumalalle. Jumalan siunausta sinulle. Mua usko on auttanut paljon epätoivon , ahdistuksen hetkinä , aikoina. Viimeiset 10v. Olen ollut uskossa. Seurakunnasta olen myös löytänyt mukavia ymmärtäväisiä ihmisiä.- Eroajo
Kiitos herrojen, että pääsin eroon kirkon valheellisesta sirkuksesta!
Tuo kaksinaismoralistinen, mädännyt instituutio on tullut loppunsa päähän!
Kuinka kauan ihmiset alistuvat tuohon valheuskoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä963337Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3041833Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471677- 951530
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4101502Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4221393Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21320Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381147Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden276973Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun346972