Tuli tehtyä 15 km:n lenkki ja täytyy sanoa, että reitti oli melkoisen surkeassa kunnossa santakuoppien jälkeen. Oli useampi märkä kuraläpi, joka piti kiertää kaukaa ja luokille vääntyneitä puita niskassa. Takaisintuloreitti oli huonosti merkattu ison santakuopan nurkalta eikä jatkumoa löytynyt, joten oli palattava takaisin saman sillan alta kuin tullessakin Rivonmäkeen päin. Lisäksi kiinnitin huomiota uimareihin ja koiranuittajiin kielletyissä lammissa.
Paimio polku surkeassa kunnossa
5
398
Vastaukset
- jatkoa
Se suurin lampi näyttää muuten olevan varsin kalaisa. Rantavedessä oli melkoisia parvia kalanpoikasia ja par kuikkaakin vedessä uiskenteli ja sukelteli. Millaisia fisuja sieltä olette saaneet?
- vieläjotain
Reitillä kohtasin erinäisiä luontokappaleita, mm. puolimetrinen mustanharmaa kyy kiemurteli polun poikki edestä ylväästi pää pystyssä tultaessa santakuopille, isohko rupisammakko taas myöhemmin löntysti polulta piiloon päin ja loppumatkalla löytyi harmaapäätikan pesä haavan kolosta polun varrella. Sen selkä oli kylläkin aivan vihreä.
- Tyytyväinennäkemästään
Olin ensimmäistä kertaa Paimion polulla. Minä olin erittäin tyytyväinen näkemääni. Todella kauniita paikkoja. Nautin suunnattomasti hiekkakankaista. Monelle se ei ehkä kangasmaasto merkitse mitään, mutta minulle se oli upea paratiisi. En halunnut kallioisille rinteille, vaan hiekkamaasto on juuri minua varten. Pitää huolehtia, ettei aluskasvillisuus pääse peittämään tätä upeaa aluetta. Siksi pitäisikin hoitaa aluetta kitkemällä ylivilkasta kasvillisuutta rajoitetusti, että alue säilyy nykyisessä muodossaan.
- kyylläsesiittä
Tosiaan, kyykäärmeitä polulla on syytä varoa. Kunnallislöehteenkin taas oli yksi päässyt. Koiranulkoiluttarillakin pitää olla kyypakkaus takataskussa.
- tääfaktaa
Kyypakkaus ei auta koiralle mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4234920Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262003- 1471673
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751375Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151296Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔801221Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181189Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään681115- 701098
- 381040