Empatiaa cis-mieheltä :)

KylmäKohtalo

Moi kaikki palstan trans-ihmiset! Olen kokenut sellaisia asioita, että voin jos en kokonaan niin ainakin osittain asettautua asemaanne. Minulle on siis cis-mieheksi tapahtunut hyvin kummia asioita (en keksi tapauksia) jossa minua on siis tarkoituksellisesti kiusattu joukolla pitämällä minua trans-naisena tai transvestiittina tai mitä lie niiden kierojen ihmisten päässä on ikinään liikkunut. Sen lisäksi minut nähtiin likaisena lutkana/huorana sellaisena ja miehillä oli ainakin kiilto silmissä ahdistellessaan minua. En jäänyt rauhaan virkaatekeviltäkään kun psykiatrisella osastolla mieshoitaja pakoitti minun pukemaan päälle sairaalan naisten vaatteet. Minusta tuntui sinä pitkänä ajanjaksona, eli useita vuosia, että minulta riistettiin ihmisarvo täydellisesti, kohdeltiin sadistisesti yhteisöllisesti "alistamalla" sukupuoleen johon en ole koskaan kokenut kuuluvani. Tästä kohtelusta minulle aiheutui jopa jonkin tyypin dysforioita eli oli sellainen ahdistavan tätimäinen olo ja ihankuin minun olisi pakko noudattaa naisten käytössääntöjä , mielenterveys meni ja välillä tuntui kuin kehoni olisi marionetti jollekkin saatanalliselle voimalle jota vastaan en voi taistella ilman ahdistavia rangaistuksia (kuolemakokemus, hyperventilaatio, häviäminen pois olemasta).

Olen kuitenkin nyt toipunut tuosta tilasta, enkä haluaisi koskaan kenenkään ihmisen kärsivän tuollaisesta yhteisöväkivallasta, etenkin kun transihmiset joutuu kokemaan samaa. Sukupuoli pitäisi ehdottomasti olla ilmoitusasia ja ilmoituksen jälkeen väärä sukupuolinen kohtelu olisi laskettava väkivallan teoksi tai joku muu lievempi lakipykälä, josta saisi ainakin sakot.

Sympatiaa ja empatiaa cis-mieheltä joka on käynyt läpi helvetin. :)

1

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hetkinen... mistä on kyse?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      71
      4730
    2. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      214
      3027
    3. Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat

Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko
      Sinkut
      272
      2564
    4. Kelkkailijat

Oliko kelkkailijat ähtäriläisiä.
      Ähtäri
      13
      2262
    5. Taitaa olla kaikki ohi

Meidän väliltä.
      Ikävä
      107
      1608
    6. Kajaanin puukotus

Mikä oli tappamisen motiivi,ja kuka tappoi toisen tuostan noin vaan?
      Kajaani
      11
      1576
    7. Jösses! Jutta ja Juha Larm eivät usko silmiään piharempan jälkeen: "Apua!" - Katso kuvat!

Jutta ja Juha Larmilla on vastavalmistunut mökki, mutta voimat ja ideat on lopahtaneet pihan suhteen. He saavat Huvila &
      Kesämökki
      17
      1480
    8. Mistä tietää, että toinen on kiinnostunut sinusta

Mitä merkkejä olette huomanneet tai mitä miten itse ilmennätte kiinnostusta?
      Ikävä
      88
      1336
    9. Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me

On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle
      Ikävä
      98
      1106
    10. Raju auto-onnettomuus Kemijärvellä

Kuinka sitä noin hurjastellaan? Pykikö renkaat? Oliko liikaa vauhtia ja tie liukas? Ikävä juttu!
      Kemijärvi
      15
      959
    Aihe